تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشاگري فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 ميليوني مديرعامل سابق استق


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: افشاگري فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 ميليوني مديرعامل سابق استقلال



سرپرست باشگاه استقلال از دريافت حقوق و مزاياي 100 ميليون توماني مديرعامل سابق اين باشگاه و پرداخت نکردن ماليات توسط وي خبر داد.



--------------------------------------------------------------------------------


علي فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال و همچنين اظهارات واعظ آشتياني و انتخاب اعضاي هيات مديره اين تيم صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.

* ظاهرا از نتايج تيم‌تان در هفته‌هاي اخير راضي هستيد؟
اول از همه چيز بايد بگويم که بايد حمايت ويژه‌اي از آقاي مظلومي داشته باشم چون مي‌بينم که عده‌اي از موفقيت ايشان رنج مي‌برند و هر روز با سؤال‌هاي واهي مي‌خواهند جايگاه خود را تثبيت کنند. من روز گذشته مصاحبه‌اي با يکي از خبرگزاري‌ها انجام دادم که همه آن مصاحبه را استفاده کردند اما هيچ کس از اين تيتر استفاده نکرد که "براي فصل بعد به دنبال مربي هستم. "
بايد در اين خصوص توضيحي بدهم. هنگامي که در ابتداي فصل با آقاي مظلومي قصد قرارداد بستن داشتم ايشان گفت که من يک ساله مي‌بندم اما خودم گفتم که قراردادت را با استقلال دو ساله امضا کن. هواداران هم بدانند که قرارداد من با آقاي مظلومي دو ساله است و فکر مي‌کنم عده‌اي که مي‌بينند که استقلال در حال موفقيت است، اين مسائل را بيان مي‌کنند.
پرويز مظلومي خدمات زيادي به استقلال کرده و اميدوارم بتوانيم از خدمات ايشان همچنان بهره ببريم. خوشبختانه وضعيت استقلال به نسبت آن چيزي که ما هدف‌گذاري کرديم جلوتر هستيم و برنامه داشتيم تا نيم فصل بتوانيم رده سوم را بگيريم که خوشبختانه تا امروز موفق عمل کرديم و حتي جلوتر هم رفته‌ايم.

* پس اينکه گفته شده براي فصل بعد استقلال به دنبال مربي هستيد، کذب است؟
خبرنگاري از من سؤال کرد که اگر در مورد قطبي اين حرف‌ها را زده‌ايد حاضريد در مورد مظلومي هم بگوييد که سال آينده به دنبال مربي هستيد؟ من هم جواب دادم واقعا مشکلي نمي‌بينم چون در ابتداي فصل با ايشان قرارداد دو ساله بستم اما براي سال سوم ايرادي ندارد که اگر با استقلال قهرمان نشد، ايشان را تعويض کنم. باز هم تاکيد مي‌کنم که براي سال سوم چنين حرفي را زدم. چون وقتي با يک مربي قرارداد دو ساله امضا کردم چه طور مي‌توانم براي فصل بعد دنبال يک مربي ديگر باشم. فکر مي‌کنم از صحبت‌هاي من برداشت بدي شده است.

* واعظ آشتياني مديرعامل سابق استقلال گفته "فتح‌الله‌زاده آدم سازمان است و در حدي نيست که جواب صحبت‌هاي او را بدهم. "
ايشان درست مي‌گويد، من در حدي نيستم که ايشان جواب مرا بدهد چون من اصلا سابقه ورزشي ندارم. 6 بار استقلال را قهرمان ايران نکردم، با اين تيم قهرماني جام حذفي، ‌نايب قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا، ‌قهرماني فوتسال،‌ کشتي، پينگ‌پنگ و اين عناوين را هم به دست نياورده‌ام. باز هم مي‌گويم درست مي‌گويد، ايشان در حد من نيست چون خيلي کوچک‌تر از من است.
البته يک جا مثل ايشان نيستم و آنجايي که اگر بودم مي‌توانستم 100 ميليون تومان از باشگاه استقلال حقوق و مزايا بگيرم و حتي مالياتش را هم ندهم. در اين قضيه درست مي‌گويند. در حد ايشان نيستم. تا به حال که از دوره جديد به استقلال آمده‌ام حقوقي دريافت نکردم اما آقاي آشتياني به محض ورودش به باشگاه 5 ميليون تومان حقوق ماهانه نوشته و حتي مزايا و پاداش آن را هم گرفته‌ است. جالب‌تر اينجاست که وقتي حقوق اين‌چنيني مي‌گيري بايد ماليات آن را هم بدهي اما ايشان ماليات را پرداخت نکرده و به گردن باشگاه استقلال انداخته است. مطمئن باشيد در اين خصوص اقدامات لازم را انجام خواهيم داد.

* ظاهرا مسئله بدهي‌هاي استقلال از فصل گذشته تا به اين فصل تمام نمي‌شود.
مگر ايشان نمي‌گويد مناظره مي‌کنم؟ با کمال ميل اين مناظره را قبول مي‌کنم و زودتر پا پيش مي‌گذارم تا ثابت کنم که واعظ آشتياني بدترين مديرعامل استقلال بعد از انقلاب بوده است چون هيچ کاري از دستش برنيامد.
هنر ايشان اين بود که تمامي توانايي‌هاي استقلال را به صفر رساند و بالغ بر 7 ميليارد تومان از وقتي که استقلال را ترک کرد روي دست ما بدهي گذاشت. صراحتا مي‌گويم که ايشان در يک فصل 6 ميليارد تومان از سازمان پول گرفته و اين مسئله را ثابت خواهم کرد که اين موضوع بي‌سابقه بوده است. منتهي نمي‌دانم چرا ايشان نمي‌خواهد دست از سر استقلال بردارد.
من نمي‌خواستم جواب او را بدهم اما مجبور شدم. واقعا بايد از آقاي سعيدلو خواهش کنم که لطفي کنند يک پست در ورزش به اين آقا بدهند چون ظاهرا ايشان نمي‌تواند دوري از ورزش را تحمل کند. منتهي ايشان سابقه‌اش همين است و هر جا که مي‌رود يک ماه و نيم بيشتر ميهمان نيست. شما به سابقه ايشان دقت کنيد، هر جا پست گرفته است بيش از دو سه ماه نمي‌تواند بماند. آقاي آشتياني مشکل خودت را حل کن.
ايشان بايد بداند که ما فهميده‌ايم با اين مصاحبه‌هايي که انجام مي‌دهد مي‌خواهد استقلال را وارد حاشيه کند ولي بايد بداند با اين حرف‌ها نمي‌تواند ما را از مسير قهرماني دور کند.

* يعني شما معتقديد مصاحبه‌هاي مديرعامل سابق استقلال با اين هدف است؟
او مي‌خواهد ذهن ما را مشغول خود کند وگرنه ما چه کاري با ايشان داريم. وقتي مي‌گوييم شما 2 ميليارد و 700 ميليون تومان به بازيکن بدهکاريد، دروغ مي‌گوييم؟ مگر ايشان مصاحبه نکرد و نگفت 5 ميليارد بدهي فتح‌الله‌زاده را پرداخت کردم. ايشان بيايد اين مسئله را ثابت کند. مطمئن باشيد اگر چنين مسئله‌اي درست باشد خودم 5 ميليارد به اين آقا کمک مي‌کنم ولي اگر اين کار را نکرد خودش به اشتباهاتش پي ببرد. باور کنيد حاضرم به جاي من بيايد و کار کند. آقاي آشتياني اگر دوست داري امروز من استعفا مي‌دهم و تو به جاي من بنشين و کار کن تا خيالت راحت شود.

* آقاي فتح‌الله‌زاده اين اسامي که در روزنامه‌ها در خصوص اعضاي هيات مديره استقلال مطرح شده، صحت دارد؟
خدا را شاهد مي‌گيرم من از هيچ گونه ليستي باخبر نيستم چون شبهه ايجاد مي‌شود. يک بار گفتم فلاني شايد عضو هيات مديره باشد همين حرف‌ها باعث شد بگويند آن شخص مي‌‌خواهد مثلا 500 ميليون به باشگاه کمک کند. يعني حرف نزده، نتيجه گرفتند. و به خاطر اين موضوع از آقاي سعيدلو خواهش کردم که در مورد اعضاي هيات مديره از من هيچ نظري نخواهد. ايشان هر کسي را که صلاح بدانند جزو هيات مديره ما خواهند بود و من احترام مي‌گذارم.

* فکر مي‌کنيد تا کي اعضاي هيات مديره معرفي شوند؟
کارها پيش رفته است و احتمالا ظرف مدت زماني کوتاهي اين مسئله حل خواهد شد.

* ظاهرا اسامي مديران اجرايي باشگاه‌ها را ارسال کرديد؟
سه چهار روز پيش اسامي آقايان نظري و حيراني را به کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي کرديم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن