تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بمب گذاريهاي هند 30 تن دستگير شدند/ يك گروه كوچك مسئوليت حادثه را بر عهده گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در بمب گذاريهاي هند 30 تن دستگير شدند/ يك گروه كوچك مسئوليت حادثه را بر عهده گرفت


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: به دنبال وقوع انفجار بمب در غرب هندوستان، كه طي آن تاكنون 45 تن كشته شدند، مقامات اين كشور اعلام كردند موفق به دستگيري 30 مظنون شده اند و احتمال مي رود با اين بمب گذاري ارتباط داشته باشند.

به گزارش روز يكشنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، به نقل از "آسوشيتد پرس"، اين حادثه دومين انفجار است كه طي دو روز روي مي دهد.
اين گزارش مي افزايد: يك گروه كوچك شناس، مسئوليت اين بمب گذري را كه طي آن حدود 160 تن ديگر زخمي شدند را بر عهده گرفته است.
در همين رابطه در ايميلي كه دقايقي قبل از وقوع اين انفجار به برخي از شبكه هاي تلويزيوني و پايگاههاي خبري هند فرستاده شده بود جملاتي با اين مضمون آمده بود كه: "اگر مي توانيد جلوي انفجاري را كه 5 دقيقه ديگر بوقوع خواهد پيوست بگيريد، طعم مرگ را بچشيد."
به گزارش ايسكانيوز، وزير كشور هند در خصوص اين انفجارها گفت:" تمامي نيروهاي پليس و امنيتي در حال آماده باش گسترده بسر مي برند."
نيروهاي امنيتي و پليس در برخي از شهرهاي هند از جمله دهلي نو به حالت آماده باش در آمده اند و خيابان ها و مراكز تجاري اين شهرها تحت كنترل دقيق قرار گرفته است.
اين انفجارها عصر روز گذشته در بخش احمدآباد كه جامعه مسلمانان در آنجا قرار دارد اتفاق افتاد. يكي از اين بمبها در يك جعبه فلزي كه مخصوص حمل غذا است منفجر شد.
خبرنگار فرانسه همچنين اعلام كرد كه 15 انفجار در مدت زمان حدود يك ساعت و نيم در اين شهر اتفاق افتاد. اين انفجارها در حالي رخ مي دهد كه روز جمعه نيز يك سري انفجار در شهر بنگلور واقع در بخش جنوبي هندوستان رخ داد كه باعث كشته شدن 2 تن و زخمي شدن 7 نفر ديگر شد.
در شهر بنگلور يك بمب نيز از داخل يك فروشگاه كشف شد كه قبل از انفجار نيروهاي امنيتي توانستند آن را خنثي كنند./120
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن