تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820944056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور
خبرگزاري آريا- "علي لاريجاني" رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز يكشنبه تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي را قرائت كرد.

به گزارش سرويس پارلماني آريا؛ ، جزئيات تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر ميرتاج الديني، پزشكيان، اكبرنژاد، رحماني، منادي سفيدان و فرهنگي نمايندگان تبريز، اسكو و آذرشهر به رئيس جمهور در خصوص دستور افزايش پروازها و ساماندهي تاخيرهاي نابهنگام پروازهاي تبريز.

- تذكر بشيري نماينده پاكدشت به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در احداث بيمارستان شهرپاكدشت و ادامه بزرگراه شهيد بابايي تهران به جاده خراسان و دستور تسريع درتعريض جاده خاوران و تكميل دور برگردان فرون آباد و احداث كمربندي شهرپاكدشت و تاسيس اداره راه و ترابري شهرستان پاكدشت.

- تذكر نقوي حسيني نماينده ورامين، نوروزي نماينده رباط كريم، بشيري نماينده پاكدشت، گروسي نماينده شهريار، رامين نماينده دماوند و فيروزكوه، نژاد فلاح نماينده آمل و اكبريان و آجرلو نمايندگان كرج به رئيس جمهور در خصوص دستور قرار دادن استان تهران در فهرست استانهاي خسارت ديده از خشكسالي.

- تذكر مرادنيا نماينده بيجار به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در انجام طرح راه اصلي بيجار - همدان.

- تذكر اسدي نماينده مشكين شهر به رئيس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به خسارات خشكسالي استان اردبيل بخصوص مشكين شهر و دستور تسريع در رسيدگي به وقوع سيل و جبران خسارت كشاورزان مشكين شهر.

- تذكرمطورزاده نماينده خرمشهر، موسوي جرف نماينده آبادان، نادران نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلام‌شهر، موسوي نماينده رامهرمز و رامشير، ناصري نژاد نماينده شادگان، سواري نماينده دشت آزادگان و كعبي نماينده آبادان به رئيس جمهور در خصوص دستور بازنگري در نحوه انتصاب مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند.

- تذكر سازدار نماينده مرند و جلفا به رئيس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به حادثه تصادف تانكر سوخت شهر مرند و پرداخت خسارات آسيب ديدگان و دستور اصلاح راه ورودي شهر مرند.

- تذكرات خيري نماينده بستان آباد به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در چهار خطه نمودن جاده تبريز - تيكمه داش و به وزير جهاد كشاورزي در خصوص رسيدگي فوري به وضعيت خشكسالي.

- تذكرات موسوي لارگاني نماينده فلاورجان به وزير جهاد كشاورزي در خصوص لزوم تدابير لازم براي خريد سيبب زميني از كشاورزان؛ به وزير كار و اموراجتماعي در خصوص ضرورت پرداخت حقوق و مزاياي كارگران كارخانجات و شركتها و به وزير آموزش و پرورش در خصوص تجديد نظر در بخشنامه اخير حذف كلاسهاي زير 15 نفر.

- تذكر اكبريان نماينده كرج به وزير آموزش و پرورش در خصوص تعيين تكليف مدارسي كه مالكان خصوصي آنها حكم تخليه گرفته اند و پرداخت مطالبات فرهنگيان كرج.

- تذكر هاشمي نماينده ميانه به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص ضرورت تامين پزشكان متخصص بخصوص راديولوژيست، دستگاههاي دياليز،اي سي يو، سي سي يو، آمبولانس و آزمايشگاه بيمارستان خاتم الانبياء و رفع مشكل حاد درمانگاههاي بخشهاي تركمانچاي و كندوان و ضرورت تامين منابع مالي و تسريع در اجراي مصوبه دولت درخصوص تجهيز بيمارستان امام خميني (ره) ميانه.

- تذكر نقوي حسيني نماينده ورامين به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص ضرورت رسيدگي به بيمارستان شهيد مفتح ورامين و تامين پزشكان متخصص در بخشهاي مختلف عمومي.

- تذكرات نوروزي نماينده رباط كريم به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي و وزير رفاه و تامين اجتماعي در خصوص لزوم پيگيري ساخت بيمارستان بخش بوستان شهرستان رباط كريم.

- تذكرات اخوان نماينده تفرش و آشتيان به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص لزوم تامين بودجه براي تامين دارو و پزشك خانواده استان مركزي و به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ضرورت اعطاي تسهيلات بانكي به كشاورزان - دامداران بخش رودبار تفرش - روستاهاي آشتيان و فراهان و ضرورت كمك بلاعوض به لايروبي 40 حلقه قنات شهر تفرش.

- تذكرات طاهرخاني نماينده تاكستان به وزير جهاد كشاورزي در خصوص لزوم جبران خسارات خشكسالي و استمهال وامهاي كشاورزان تاكستان و رسيدگي و جبران خسارت وارده به باغداران تاكستان بر اثر سرمازدگي سال 86؛ به وزير نيرو در خصوص تامين آب كشاورزي مورد نياز كشاورزان و باغداران تاكستان و به رئيس جمهور در خصوص دستور قراردادن استان قزوين در فهرست استانهاي خسارت ديده از خشكسالي و سرمازدگي.

- تذكر اكبري تالارپشتي و ادياني راد نمايندگان قائم شهر و سوادكوه به رئيس جمهور و وزير جهاد كشاورزي در خصوص تسريع در تكميل چهار خطه نمودن جاده تهران شمال و پرداخت خسارت به كشاورزان آسيب ديده از سرما و خشكسالي.

- تذكر محمدي نماينده فريدن وفريدون شهر و حسيني نماينده فريمان و سرخس به وزراي بازرگاني و جهاد كشاورزي در خصوص تجديد نظر در افزايش عوارض گمركي صادرات سيب زميني.

- تذكر مقدسي نماينده بروجرد به وزراي جهاد كشاورزي و بازرگاني در خصوص رسيدگي به توليد و توزيع نامناسب فرآورده هاي لبني در بروجرد و اشترينان.

- تذكرات يحيي زاده نماينده تفت و ميبد به وزير امور خارجه در خصوص برخورد قاطع با هنجار شكني مكرر بعضي از سفارتخانه هاي خارجي و به وزير نيرو در خصوص ضرورت پرهيز از قطع بدون برنامه و ناگهاني برق صنايع براي جلوگيري از خسارت غير قابل جبران.

- تذكر حيدري نماينده سقز و بانه و حسيني نماينده قروه به وزير مسكن و شهرسازي درخصوص تسريع در اجراي طرح هاي بيمارستانهاي سقز و بانه.

- تذكر حيدري نماينده سقز و بانه به وزير نفت در خصوص لزوم پيگيري و توجه لازم براي جلوگيري از قطع گاز در زمستان سال جاري.

- تذكر سليمي نماينده محلات و دليجان به وزير نفت در خصوص ضرورت گازرساني به مناطق و روستاهاي محروم شهرستانهاي محلات و دليجان.

- تذكر حسيني و سبحاني نيا نمايندگان نيشابور به وزير نفت در خصوص گازرساني به شهرهاي چكنه و عشق آباد.

- تذكر انصاري و نصيري قيداري نمايندگان زنجان و طارم به وزير صنايع و معادن در خصوص اقدام لازم براي رفع آلودگي ناشي از فعاليت كارخانه سرب و روي زنجان.

- تذكر ادياني راد نماينده قائم شهر و سوادكوه به وزير صنايع و معادن در خصوص تجديد نظر در نصب مدير شركت ذغال سنگ البرز مركزي سوادكوه.

- تذكرات عليخاني نماينده قزوين، آبيك والبرز به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در پرداخت حقوق و مزاياي معوقه كارگران كارخانه نقش ايران واقع در شهر صنعتي البرز قزوين و دستور تسريع در پرداخت مطالبات، حقوق و مزاياي كارگران كارخانجات ريسندگي نازنخ ، فرنخ و مه نخ قزوين و رفع مشكلات اين واحدهاي توليدي؛ به وزير نفت در خصوص رسيدگي به وضعيت نامناسب و رفع نواقص سيستم هاي موجود در جايگاه هاي عرضه گاز طبيعي سي ان جي شهر قزوين و به وزير نيرو در خصوص واگذاري انشعاب و نصب كنتور براي تامين آب مورد نياز مصارف شرب و كشاورزي باغداران جاده بهشت فاطمه شهر قزوين.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن