تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796793582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاليگا در انتظار قهرمان؟ نبرد ستاره‌ها در ال‌كلاسيكو


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: حساس‌ترين و پرتماشاگرترين ديدار باشگاهي در سطح جهان روز شنبه شب بين تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلوناي اسپانيا برگزار خواهد شد.

ديدار دو تيم پرطرفدار جهان هر ساله بسياري از علاقه مندان به اين ورزش پرهيجان را به خود مجذوب مي‌كند.

پيكار سنتي تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا كه به ال‌كلاسيكو معروف است اينبار در شرايطي متفاوت و در حالي شنبه شب در ورزشگاه سنتياگو برنابئو شهر مادريد برگزار مي‌شود كه هر دو تيم شانه به شانه يكديگر با ‪ ۷۰‬امتياز در صدر جدول رده بندي قرار دارند.

رئال مادريد تنها با يك تفاضل گل بيشتر نسبت به حريف ديرينه خود در صدر جدول ايستاده است، اما در لاليگا (ليگ باشگاه‌هاي اسپانيا) ديدار مستقيم در صورت هم امتياز بودن دو تيم، جايگاه آنان را در پايان فصل مشخص مي‌كند با اين وصف چنانچه كهكشاني‌هاي رئال به دنبال سي و دومين قهرماني خود در ليگ هستند بايد بارسلونا را با شكست روبرو كنند.

بارسلونا در ديدار رفت با تك گل زلاتان ابراهيموويچ در ورزشگاه نيوكمپ رئال مادريد را شكست داد و چنانچه شنبه شب به نتيجه تساوي نيز دست يابد صدر جدول لاليگا را ازآن خود خواهد كرد.

از سوي ديگر رقابت بهترين بازيكنان جهان در سال ‪ ۲۰۰۸‬و ‪ ۲۰۰۹‬به زيباي هايي اين ديدار حساس مي‌افزايد.

كريستيانو رونالدو ستاره گران قيمت و پرتغالي تيم رئال مادريد كه عنوان بهترين بازيكن جهان را در سال ‪ ۲۰۰۸‬به دست آورد در برابر ليونل مسي بهترين بازيكن جهان در سال ‪ ۲۰۰۹‬از بارسلونا قرار مي‌گيرد تا سلاطين فوتبال جهان براي پيروزي تيم خود و قهرماني در لاليگا تلاش كنند.

مادريدي‌ها در ابتداي فصل با هزينه كردن نزديك به ‪ ۳۰۰‬ميليون پوند ستارگاني همچون رونالدو، كاكا، بنزما، آلونسو، آلبيول، آربلوآ و گرانه رو را به خدمت گرفتند تا خود را به سطح دشمن قديمي خود يعني بارسلونا رسانده و به قهرماني‌هاي متعدد مردان كاتالان پايان دهند.

اما پايتخت‌نشين هاي مادريدي چندان در اين راه موفق نبوده و در جام حذفي و ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا برابر حريفان بي‌نام و نشان حذف شدند.

فلورنتينو پرس و مانوئل پيگريني رييس و سرمربي رئال مادريد به خوبي مي دانند با هزينه‌هاي گزافي كه انجام دادند در صورت شكست در بازي شنبه شب جايگاه بسيار متزلزلي در باشگاه پادشاهي مادريد پيدا خواهند كرد.

اين در حالي است كه بارسلونا علاوه بر حضوري قدرتمند در لاليگا در ليگ قهرمانان اروپا نيز با اقتدار به جمع چهار تيم پاياني رسيده و بيشترين شانس را براي قهرماني دارد.

مادريدي‌ها در آخرين بازي خود در لاليگا در زمين راسينگ سانتاندر به برتري ‪ ۲‬بر صفر رسيده تا با آمادگي كامل ميزبان بارسلونا باشند و از سوي ديگر شاگردان گوارديولا در بارسلونا با قدرت تمام تيم‌هاي آتلتيكو بيلبائو و آرسنال را در مسابقات داخلي و اروپايي با نتايج مشابه چهار بر يك مغلوب خود ساختند.

سرمربي با تجربه رئال مادريد با تمجيد از خط دفاعي تيمش پس از پيروزي مقابل راسينگ سانتاندر گفت: براي برد بايد همين عملكرد را در ديدار با بارسلونا تكرار كنيم ولي شيوه تهاجمي خود را كه تا كنون ‪ ۸۳‬گل در ‪۳۰‬ مسابقه در پي داشته است، كنار نمي‌گذاريم.

وي افزود: براي برد تلاش مي‌كنم. هر تيمي كه در ال‌كلاسيكو كمترين اشتباه را داشته باشد، برنده خواهد شد. هر دو تيم مسابقات هفته گذشته خود را با پيروزي پشت سر گذاشته اند. مطمئن هستم كه اگر تمركزمان را حفظ كنيم، موفق مي‌شويم.

نگراني و ترس بازيكنان و كادر فني رئال از ليونل مسي آماده‌ترين و بهترين بازيكن جهان از بارسلونا براي بازي شنبه شب كاملا طبيعي است چراكه اين بازيكن كوتاه قامت آرژانتيني سه شنبه شب و در ليگ قهرمانان به تنهايي چهار بار دروزاه تيم قدرتمند آرسنال را باز كرد تا بازهم توانايي‌هاي خود را به رخ رقيب خود يعني رونالدو بكشد.

با وجود اين ايكر كاسياس دروازه بان رئالي‌ها با كم اهميت شمردن اين بازي گفته است: جايگاه تيم برنده در جدول تقويت خواهد شد اما تا پايان ليگ هنوز راه زيادي باقي مانده است. ال‌كلاسيكو بازي بزرگي است اما سرنوشت ساز نخواهد بود.

بارسلونا از زماني كه پپ گوارديولا را به عنوان سرمربي خود ديده است ‪ ۳‬بار در برابر رئال صف آرايي كرده و در هر ‪ ۳‬ديدار به پيروزي رسيده است.

بارسلونا در اين ‪ ۳‬بازي ‪ ۹‬گل به ثمر رسانده و تنها ‪ ۲‬گل دريافت كرده است.

فصل گذشته نيز ديدار برگشت دو تيم در چنين شرايطي برگزار شد و رئال در خانه به دنبال برتري برابر بارسلونا بود تا به صدر جدول صعود كند اما در پايان با شكست تحقيرآميز ‪ ۶‬بر ‪ ۲‬چمن سانتياگو برنابئو را در برابر ناراحتي و سرخوردگي هوادران خود ترك كرد.

همين پيروزي پرگل فصل قبل، روحيه كاتالان‌ها در برابر دشمنان تاريخي خود را چند برابر مي‌كند تا شايد شنبه شب نيز بار ديگر پيروزي در مادريد را تكرار كنند، اما رئال مادريد در فصل جاري تمامي ديدارهاي خانگي خود در لاليگا را با پيروزي پشت سر گذاشته است تا به آماري كم نظير دست يابد.

ولي مفسران معتقدند كه برنده بازي شنبه شب تيم بارسلونا مدافع عنوان قهرماني اسپانيا است.

گرچه ال‌كلاسيكو جايي براي به نمايش گذاشتن تفاوت‌هاي جزئي تاكتيكي دو تيم نيست اما به نظر مي‌رسد رئال مادريد با سيستم معمول ‪ ۱-۳-۲-۴‬خود به ميدان برود و بارسلونا مثل هميشه از سيستم ‪ ۳-۳-۴‬استفاده كند.

احتمالا ديارا وظيفه مهار ژاوي را بر عهده خواهد داشت و آلوس بايد جلوي حملات رونالدو را بگيرد و رئال مادريد از طريق آربلوآ با تهديدهاي مسي مقابله خواهد كرد.

تركيب احتمالي تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا براي ديدار شنبه شب دو تيم موسوم به ال‌كلاسيكو به شر زير است:
رئال مادريد: كاسياس، سرخيو راموس، په په، آلبيول، آربلوآ، ديارا، آلونسو ، رونالدو، كاكا، فان درفارت، هيگوآين
بارسلونا: والدس، دانيل آلوس، پيكه، پويول، آبيدال، اينيستا، ژاوي، بوسكتس، مسي، بويان، پدرو





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن