تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخفی و قفل گذاری فایل و پوشه در رایانه با Folder Lock 6.3.0


واضح آرشیو وب فارسی:میهن دانلود:


مخفی و قفل گذاری فایل و پوشه در رایانه با Folder Lock 6.3.0



Folder Lock یک نرم افزار امنیتی سریع است که می توانید فایل ها و پوشه های شما را قفل یا پنهان کند . این نرم افزار امنیتی فوق العاده می تواند تعداد زیادی فولدر یا پوشه ، فایل ، درایو کامپیوتر ، عکس و اسناد را در چند ثانیه مخفی و یا قفل کند . فایل هایی که توسط شما قفل یا پنهان می شوند ، کسی توانایی ان را ندارد که انها را پاک کند یا از حالت پنهان خارج سازد و دارای امنیت فوق العاده ای برای فایل های مخفی شده توسط شما را داراست. این نرم افزار فایل های شما را در برابر کودکان ، دوستان ، همکاران اداره و ویروس ها و تروجان حفاظت می کند و همچنین شما می تواند فایل ها را در نوت بوک ها و فلش درایو ها مخفی و قفل گذاری کنید بدون اینکه این نرم افزار را درون انها نصب کنید. این نرم افزار فایل ها را قفل و مخفی می کند در ویندوز ، DOS و SAFE MODE .

شما با داشتن این نرم افزار فوق العاده قادر خواهید بود فایل های خود را از کودکان، دوستان، همکاران مخفی کنید و در مقابل کرم ها، ویروس ها و تروجان ها محافظت کنید، همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های خود را از دست کامپیوتر های تحت شبکه، کاربران متصل به شما و حتی هکر ها محفوظ بدارید.یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار محافظت فایل های ذخیره شده در USB Flash Drives (حافظه فلش), Memory Sticks , CD-RW, floppies و notebooks می باشد، در این صورت فایل های شما در هیچ کامپیوتری قابل اجرا نمی باشند. نرم افزار Folder Lock قادر است فایل ها را در ویندوز، داس، و حتی Safe Modes (حالت امن) قفل کند.
این نرم افزار شامل ابزار های جانبی : حالت مخفی، زیر نظر گرفتن حرکت هکر ها، چند تکه کردن فایل ها، پاک کردن اعمال انجام شده (رد پای به جا مانده)، اعمال کد گذاری شده مخفی و انجام اتوماتیک قفل، خاموش کردن کامپیوتر و قفل کامپیوتر می باشد.
Folder Lock قابل اجرا بر روی ویندوز های ۲۰۰۳/XP/2000/NT/Me/98 و تمام فرمت های دیسک مانند FAT16, FAT32, NTFS می باشد.

 








دانلود - Download Link

لینک دانلود کمکی - Mirror Link
رمز:





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: میهن دانلود]
[مشاهده در: www.mihandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن