تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان دقيقه 90
عليرضا حقيقي دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس :
نگاه من نسبت به تمرينات عابدزاده تغيير كرده

عليرضا حقيقي دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ميزان آمادگي خود گفت: صد درصد آماده ام و تنها منتظر تصميم مربيان براي حضور در تركيب اصلي تيم هستم.
وي وضعيت تمرينات احمدرضا عابدزاده را مطلوب توصيف كرد و افزود: ما تمرينات بسيار سخت اما، اصولي را دنبال مي كنيم. شايد در جلسات اول نسبت به سختي تمرينات عابدزاده گله مند بودم اما، اكنون متوجه مي شوم كه چقدر اين سختي ها مفيد بوده و من را به آمادگي صد درصد رسانده است.
وي ادامه داد: اكنون نگاه من نسبت به تمرينات عابدزاده تغيير كرده است و مطمئنم كه روند اصولي برنامه هاي بدنسازي او در طول فصل شرايط من را ايده آل نگه خواهد داشت.
وي اضافه كرد: هيچ كدام از برنامه هاي تمريني عابدزاده مثل هم نبوده و او بسته اي متنوع از برنامه هاي بدنسازي و فني متنوع را براي دروازه بان هاي تيم در نظر گرفته است.

قطبي و باقري زودتر رفتند

افشين قطبي و كريم باقري جمعه شب به دبي سفر كردند و كاروان تيم پرسپوليس نيز ديشب به آنها ملحق شدند.
گفتني است كه اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس ديشب عازم دبي شدند. افشين قطبي و كريم باقري، سرمربي و كاپيتان تيم پرسپوليس، نيز يك روز زودتر از ساير نفرات، تهران را به مقصد دبي ترك كردند.
تيم پرسپوليس در مجموعه باشگاه ايرانيان دبي اسكان يافته و در تمام مدت اردوي چهار روزه، در اين مكان تمرينات آماده سازي خود را دنبال مي كند.
تمرينات پرسپوليس در دبي هر روز از ساعات اوليه صبح آغاز مي شود; همچنين اين تيم در دو شب اين اردو، دو بازي تداركاتي را با تيم هاي ويند و يك تيم آماتور، انجام خواهد داد.
كاروان تيم پرسپوليس چهارشنبه اين هفته دبي را به مقصد تهران ترك مي كند.

كوسا ماركو مربي برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس:
پرسپوليس به موفقيت هاي زيادي
دست خواهد يافت

كوسا ماركو مربي برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس ودستيار افشين قطبي در اين تيم در خصوص نحوه تمرينات عابدزاده گفت: عابدزاده اولين سال مربيگري خود را سپري مي كند و طبيعي است كه تمرينات سختي براي دروازه بانان داشته باشد.
وي افزود: قبول دارم كه تمرينات او كمي سخت و سنگين است. اما اين مساله كاملا طبيعي است و ما بايد به او حق بدهيم كه در اولين سال مربيگري اش چنين تمريناتي را داشته باشد.
وي اضافه كرد: عابدزاده دروازه بان بزرگي است كه مربيگري را با انگيزه بسيار بالايي آغاز كرده و ما بايد در طول مدت همكاري خود به او كمك كنيم تا روند نرمالي پيدا كند.
وي همچنين در ارزيابي اش از حضور چند روزه در ايران گفت: در مدت زماني كه در ايران بودم و با پرسپوليس كار كردم، روزهاي خوبي داشتم و خوشحال هستم كه در اين كشور دوست داشتني و در كنار دوست و همكار قديمي ام افشين قطبي كار مي كنم. من پرسپوليس را تيم با كيفيتي مي دانم كه مي تواند با هدايت مربيان و تلاش بازيكنانش موفقيت هاي زيادي را كسب كند.
وي در پايان تاكيد كرد: از صميم قلب مي گويم كه تمام توان و تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس در كنار مربيان اين تيم خواهم داشت و اين مهم را از آرزوهاي خود مي دانم.

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس:
حركت پرسپوليس در 50 سال اخير
بي سابقه بوده است

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص وضعيت تيم پرسپوليس و نفراتي كه جذب شده اند گفت: تيم فوتبال پرسپوليس به لحاظ جذب بازيكنان برجسته در پنجاه سال اخير بي سابقه عمل كرده است.
وي افزود: تيم ما تازه شروع كرده و از اين رو نبايد در بازي هاي تداركاتي انتظار كسب پيروزي داشته باشيم. ما دوست داريم تيم پرسپوليس حتي در ديدارهاي تداركاتي شكست بخورد، اما نقاط ضعفش براي كادر فني مشخص شود. اين بازي هاي تداركاتي چه در ايران و چه در دبي تنها براي شناخت كادر فني از بازيكنان است كه از اين رو كسب پيروزي اهميت خاصي ندارد.
وي همچنين درباره بازيكناني كه در آينده به تيم پرسپوليس اضافه خواهند شد گفت: با يك مدافع چپ برزيلي كه قطبي او را به باشگاه معرفي كرده قرارداد امضا كرديم و قرار است در اردوي دبي به جمع ما ملحق شود. همچنين پس از اين كه محسن خليلي دچار پارگي رباط صليبي شد، بايد يك مهاجم را به جمع مهاجمين اضافه كنيم تا فورواردهايي چون ابراهيم توره و نيك بخت تنها نباشند. ما بايد در سه جام معتبر شركت كنيم و به خوبي مي دانيم هواداران انتظار قهرماني در آسيا و موفقيت در دو جام ديگر را از ما دارند، از اين رو بايد تيمي بين المللي مي ساختيم كه ساختيم.
وي همچنين گفت: معتقدم بازيكناني كه امسال به پرسپوليس اضافه شده اند به قدري باكيفيت هستند كه اين مساله در پنجاه سال اخير بي سابقه بوده است. همچنين ما سعي مي كنيم از دو جاي خالي كه داريم با جذب بازيكنان ياد شده اين تيم را به طور كاملا حرفه اي ببنديم.

مراسم بدرقه ورزشكاران المپيكي
هداياي نقدي سازمان تربيت بدني به ورزشكاران

مراسم بدرقه كاروان ورزشي ايران براي حضور در بازي هاي المپيك پكن در محل آكادمي ملي المپيك برگزار شد.
گفتني است كه اين مراسم با حضور مسوولان سازمان تربيت بدني، كميته ملي المپيك و فدراسيون هاي ورزشي به همراه نمايندگان ورزشي كشورمان براي حضور در بيست و نهمين دوره ي بازي هاي المپيك در محل آكادمي ملي المپيك برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم قراخانلو، رييس كميته ملي المپيك و سجادي رييس كميته تداركاتي المپيك به آخرين وضعيت كاروان ورزشي كشورمان اشاره كردند و پس از آن احسان حدادي به نمايندگاني از ورزشكاران اعزامي به المپيك پكن سوگندنامه مبارزه با دوپينگ را قرائت كرد.
در اين سوگندنامه ورزشكاران ايران موظف شدند كه به منظور حفظ سلامت و تطهير روح و ايجاد محيطي سالم، پاك و عاري از دوپينگ با استفاده و بكارگيري از تمام قواي جسمي و ذهني خود در بازي هاي المپيك شركت كنند تا بتوانند سفير شايسته اي براي ايران باشند.
پس از اين سوگندنامه علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني آخرين توصيه ها را براي كاروان ورزشي ايران داشت و پس از آن هداياي نقدي سازمان تربيت بدني به روساي فدراسيون هاي 13 رشته بوكس، وزنه برداري، بسكتبال، تكواندو، كشتي آزاد، كشتي فرنگي، دووميداني، پينگ پنگ ، تيراندازي با كمان، شنا، بدمينتون، قايقراني و دوچرخه سواري اهدا شد. هداياي سازمان تربيت بدني براي هر نفر از راه يافتگان و كادرفني فدراسيون ها پنج ميليون تومان بود.

جلسه هيات مديره پرسپوليس دوشنبه تشكيل مي شود
اسپانسر پرسپوليس امروز مشخص مي شود

جلسه هيات مديره پرسپوليس دوشنبه در باشگاه پرسپوليس تشكيل خواهد شد.
گفتني است كه در جلسه هيات مديره پرسپوليس در مورد مسائل جاري و مهم اين باشگاه بحث و تبادل نظر خواهد شد.در اين جلسه قرار است در مورد اسپانسر پرسپوليس نيز تصميم گيري شود. گفته مي شود احتمالا يكي از بانك ها به عنوان اسپانسر پرسپوليس تعيين خواهد شد.اسپانسر پرسپوليس تا روز يكشنبه مشخص مي شود.

سياوش اكبرپورمهاحم استقلال:
من مهاجم اول نيستم

با اضافه شدن سياوش اكبرپور و عليرضا عباسفرد به خط حمله استقلال، امير قلعه نوعي همچنان در پي جذب يك مهاجم گلزن است و معتقد است كه تيمش مهاجم تمام كننده ندارد.
اكبرپور در اين خصوص گفت: به هرحال اين نظر كادر فني است ولي در مورد خودم بايد بگويم كه مهاجم اول نيستم و قلعه نوعي خواسته هاي مهمتري دارد كه شايد از گلزني برايش مهمتر است. من بايد به عنوان مهاجم دوم درگيري و جنگندگي داشته باشم تا مدافعان حريف را خسته كنم و به هيچ عنوان مهاجم نوك نيستم.
وي در مورد اردوي استقلال در تركيه گفت: اردوي بسيار خوبي بود و 25 جلسه تمرين پرفشار را پشت سر گذاشتيم. دو بازي تداركاتي را هم با برد پشت سر گذاشتيم و با جرات مي گويم كه در حال حاضر آماده و قوي ترين تيم ايران هستيم. امسال استقلال، پرسپوليس، سپاهان و سايپا مربع قهرماني را تشكيل مي دهند ولي ما مدعي اول هستيم و در دو سه جام شانس قهرماني داريم.

ايران ، در ليست بازيهاي تداركاتي عمان

فدراسيون فوتبال عمان براي آمادگي تيم ملي فوتبال اين كشور پيش از حضور در مسابقات جام خليج فارس 22 بازي تداركاتي را پيش بيني كرده است كه يكي از آنها مقابل تيم ملي ايران خواهد بود.
گفتني است كه طاها الكيشري، دبيركل فدراسيون فوتبال عمان در اين خصوص گفت : در فهرست بازيهاي تداركاتي عمان دو تورنمنت چهار جانبه نيز گنجانده شده است. هنوز همه بازيها قطعي نشده و در حال مذاكره با بعضي تيم ها هستيم.
وي ادامه داد: ما مي خواهيم با تيم هايي خارج از جام خليج فارس هم بازي كنيم كه ايران، مصر و كامرون از آن دسته هستند. اميدوارم اين بازيها به كلود لروي، مربي تيم ملي كشورمان فرصت كافي بدهد تا بازيكنان و روش هاي مناسبي براي تيم انتخاب كند.
طاها همچنين گفت: كه براي اولين بار بازيهاي ليگ عمان تحت پوشش تلويزيوني مناسب قرار مي گيرد تا جذابيت بيشتري ايجاد شود و اسپانسر ها بيش از گذشته به سمت فوتبال بيايند.
فدراسيون فوتبال عمان براي همه باشگاه هاي دسته اول، دوم و سوم كمك هاي مالي نيز در نظر گرفته است.

ابومسلم با استيلي به توافق نرسيد

خسرو منعمي سرپرست تيم فوتبال ابومسلم مشهد در خصوص عقد قرار داد با حميد استيلي گفت: با حميد استيلي به توافق نرسيديم و ايشان براي شركت در يك كلاس مربيگري راهي آلمان شد.از اينرو سرمربي آينده ابومسلم در 24 ساعت آينده انتخاب خواهد شد.

برق شيراز به مصاف صباباتري مي رود
استقلال تهران حريف دوم شيرازي ها

تيم فوتبال برق شيراز ديروز در يك بازي تداركاتي به مصاف تيم صباباتري رفت و دوشنبه به ديدار استقلال تهران مي رود.
گفتني است كه تيم فوتبال برق شيراز كه براي برپايي اردويي چهار روزه به تهران سفر كرده است، ديروز در ورزشگاه نوبنياد به مصاف تيم صباباتري رفت.
اين تيم امروز نيز با برگزاري يك جلسه تمريني در زمين شماره 2 ورزشگاه شهيد شيرودي، خود را براي دومين ديدار تداركاتي خود مقابل تيم استقلال تهران آماده مي كند.
ديدار تيم هاي برق شيراز و استقلال، دوشنبه اين هفته در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

پاس، صباباتري و ابومسلم حق جذب
بازيكن سرباز ندارند

علي باران چشمه مديركل تربيت بدني نيروهاي مسلح در خصوص جذب بازيكنان سرباز توسط تيم هاي پاس ،صباباتري و ابومسلم گفت: سه باشگاه ليگ برتري پاس همدان، صباباتري قم و ابومسلم مشهد حق جذب و استفاده از بازيكنان سرباز در هشتمين دوره ليگ برتر را ندارند.
علي باران چشمه در مورد آخرين اخبار مطرح شده پيرامون استفاده تيم هاي ليگ برتري از بازيكنان سرباز گفت: طبق قوانين موجود و با توجه به اينكه باشگاه هاي پاس همدان، صباباتري قم و ابومسلم مشهد زير نظر بخش خصوصي اداره مي شوند، آنها حق ندارند در هشتمين دوره رقابت هاي فوتبال ليگ برتر از بازيكنان سرباز استفاده كنند.
وي ادامه داد: طبق مصوبه جديد تيم هاي ملوان بندرانزلي و مقاومت سپاسي شيراز از ليگ برتر و تيم هاي نيروي زميني و مقاومت بسيج از ليگ دسته اول حق جذب و استفاده از بازيكنان سرباز را در اين مسابقات دارند.
وي همچنين خاطر نشان كرد: ما اين موضوع را طي ابلاغي رسمي به فدارسيون اعلام و به آنها تاكيد كرديم كه تيم هاي غير نظامي حق ثبت قرارداد و استقاده از نفرات سرباز را در تيم هاي خود ندارند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بعضي از باشگاه ها مي توانند با دريافت مجوز اجازه جذب بازيكنان سرباز را كسب كنند، اضافه كرد: احتمال صدور اين مجوز بسيار ضعيف است اما در صورت دريافت مجوز توسط يك باشگاه، اين موضوع بصورت رسمي به فدراسيون فوتبال و رسانه هاي گروهي اعلام مي شود كه تاكنون هيچ باشگاهي چنين مجوزي را دريافت نكرده است.
وي در پايان گفت: طبق دستور العملي كه از مسئولان رده بالاي نيروي مسلح دريافت كردم، تاكيد شده با باشگاه هاي غير نظامي كه در خصوص جذب بازيكن سرباز اقدام مي كنند، طبق مقررات برخورد شود.

برنامه مسابقات تكواندو المپيك پكن
نادريان و خوش جمال 30 مرداد روي شياپچانگ

فدراسيون جهاني تكواندو برنامه كامل مسابقات المپيك 2008 پكن را اعلام كرد.
گفتني است كه اين رقابت ها از 29 مرداد تا 2 شهريور در دانشگاه علوم و فناوري پكن برگزار خواهد شد.
با توجه به حضور دو نماينده تكواندوي مردان و يك نماينده بانوان ايران در رقابت هاي تكواندوي المپيك پكن، رضا نادريان در وزن اول 30 مرداد به مصاف حريفان خواهد رفت و در بخش بانوان نيز رقابت هاي سارا خوش جمال فكري در همان روز انجام مي شود.
براساس اين گزارش مسابقات وزن سوم مردان -80 كيلوگرم يكم شهريور آغاز خواهد شد كه هادي ساعي نماينده ايران در اين گروه خواهد بود.

حضوردانشجويان 40 دانشگاه علوم پزشكي
در هشتمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان

دكتر عليرضا زالي رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي و سرپرست هيئت اجرايي هشتمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان علوم پزشكي برنامه هاي اين دوره از المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان دختر را تشريح كرد.
وي گفت: امسال براي اولين بار دو المپياد پسران و دختران در دو مقطع زماني متوالي به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي برگزار مي شود.
وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام نوآوري و شكوفايي و توجه به جوانان دانشجو بر لزوم طراوت و شادابي محيط هاي دانشجويي تاكيد كرد و افزود: رقابتهاي ورزشي دانشجويان علوم پزشكي از سال 69 به صورت پراكنده آغاز شد و اولين دوره رسمي مسابقات ورزشي در سال 73 با ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد.
زالي در خصوص برنامه هاي فرهنگي كه در اين دوره از رقابتها انجام مي شود، افزود: ستاد اجرايي المپياد آمادگي دارد كه قهرمانان و دانشگاههاي داراي افتخار ورزشي را شناسايي كند و اين افتخارات را در كتابچه هايي به چاپ برساند.
وي اضافه كرد: اسكان و تغذيه دانشجويان آماده شده و براي اسكان مجتمع خوابگاهي الزهرا دانشگاه در نظر گرفته شده است و براي هر دانشجوي شركت كننده كارت الكترونيكي براي تغذيه و ورود و خروج طراحي شده است.
وي ادامه داد: تقريبا همه 40 دانشگاه علوم پزشكي كشور در اين دوره از رقابتها حضور دارند. بيشترين شركت كننده در رشته دو و ميداني با 31 تيم است و پس از آن در رشته پينگ پنگ 28 تيم، بدمينتون با 26 تيم، تيراندازي 22 تيم، شنا 20 تيم، واليبال 12 تيم، فوتسال 11 تيم و بسكتبال 10 تيم حضور دارند. وي خاطرنشان كرد: داوران حاضر در اين المپياد از ميان داوران بين المللي فدراسيونهاي ورزشي انتخاب شده اند و سالنهاي ورزشي استاندارد سطح استان تهران به اين المپياد اختصاص يافته است.

مسابقات كاراته قهرماني بسيج كشور در تبريز
قم قهرمان مسابقات كاراته بسيج شد

بيست و دومين دوره مسابقات كاراته قهرماني بسيج كشور در مجموعه ورزشي دانشگاه علوم پزشكي شهر تبريز با قهرماني قم به پايان رسيد.
روابط عمومي سازمان تربيت بدني بسيج اعلام كرد: اين رقابتها با شركت 250كاراته كا بسيجي در قالب 23تيم از استانهاي مختلف كشور در دو رشته كاتاي تيمي و كوميته انفرادي با قضاوت چهل داور برگزارشد.
درپايان اين رقابتها در مجموع مدالها، قم با دو مدال طلا ، دو برنز برسكوي قهرماني ايستاد ، اصفهان با يك مدال طلا و دونقره نايب قهرمان شد و گلستان با يك مدال طلا ويك نقره به مقام سوم رسيد.
درپايان اين مسابقات دركاتاي تيمي تيم هاي استان تهران ، زنجان واصفهان به ترتيب اول تا سوم شدند .
در كوميته انفرادي در وزن منهاي 55كيلوگرم : سيعد برخورداري ( قم ) ، منهاي 60كيلوگرم : سامان حسيني ( اصفهان ) ، منهاي : 65رضا شريفيان ( خراسانذ رضوي ) ، منهاي 70كيلوگرم : سجاد شريتي (كرمان ) ، منهاي 75 كيلوگرم : حميد حسين پور (گلستان ) ، منهاي :80علي عبدي وند ( اردبيل ) ، به اضافه 80سيد مهدي موسوي قم به ترتيب مقامهاي اول اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند.
دراين رقابتها تيم استان گلستان به عنوان تيم برتر اخلاق ، سيد مهدي موسوي به عنوان بهترين كاراته كا و سردار انعامي به عنوان بهترين داور شناخته شدند. هفته اول ليگ كاراته بسيج هشتم شهريور ماه به ميزباني استان گلستان و با حضور تيم هاي كرمان ، خراسان رضوي ، قم ، اصفهان ، گلستان ، تهران بزرگ ، مازندران و كرمانشاه برگزار خواهد شد.

جدال نوروزي و171 پينگ پنگ باز در دانشگاه پكن

افشين نوروزي در مسابقات انتخابي آسياي ميانه توانست جواز حضور در بيست و نهمين دوره المپيك را بدست آورد تا جزو 172 پينگ پنگ باز حاضر در چين باشد.
گفتني است كه در اين دوره از رقابت هاي المپيك 20 نفر نخست رنكينگ جهاني حضور دارند كه هر كشور نمي تواند بيش از دو نماينده در اين بين داشته باشند.
در مسابقات قاره اي نيز 62 پينگ پنگ باز جواز حضور را به شرح زير بدست آورده اند:
(40 پينگ پنگ باز در بخش انفرادي و 22 تن ديگر كه در بخش تيمي شركت مي كنند.)
از آفريقا 6 تن در بخش انفرادي و يك تيم، از آسيا و اروپا هر كدام يازده پينگ پنگ باز و يك تيم، از آمريكاي لاتين شش نفر در بخش انفرادي و يك تيم و از آمريكاي شمالي سه تن در بخش انفرادي و يك تيم
دو نفر نخست مسابقات انتخابي سهميه المپيك به همراه يك تن از كشور ميزبان و يك پينگ پنگ باز با سهميه آزاد فدراسيون جهاني ديگر نفرات اين گروه را تشكيل مي دهند. نوروزي از ايران تنها نماينده ايران خواهد بود كه مهرداد قارداشي به عنوان سرپرست و مربي او را همراهي مي كند.

عصمت باروتي معاون دانشجويي و امور فرهنگي وزارت بهداشت :
سياست كلي ترويج ورزش همگاني با توجه به تاثير آن در سلامتي دانشجويان است

عصمت باروتي معاون دانشجويي و امور فرهنگي وزارت بهداشت درخصوص چگونگي برگزاري هشتمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان دختر علوم پزشكي كشور گفت: هشتمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان دختر علوم پزشكي كشور امسال با شعار شور جواني، سلامتي و نشاط معنوي به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي شود.
وي افزود: هشتمين دوره المپياد دختران از 8 تا 16 مرداد ماه جاري در تهران برگزار مي شود.
وي اضافه كرد: مراسم افتتاحيه المپياد فرهنگي - ورزشي دانشجويان علوم پزشكي همزمان با مبعث پيامبر اكرم خواهد بود.
وي ادامه داد : يك هزار و 600 دانشجوي دختر در اين دوره در رشته هاي فوتسال، بسكتبال، واليبال، شنا، پينگ پنگ، دو و ميداني، تيراندازي و بدمينتون به رقابت مي پردازند.
وي يادآور شد: پيش از المپياد در تمامي اين رشته ها مسابقات به صورت تك رشته اي برگزار شده است و تيم هاي برتر به اين دوره از رقابت ها راه يافته اند.
وي از تجهيز همه خوابگاههاي دانشگاههاي علوم پزشكي به وسائل ورزشي خبر داد و گفت: در حال حاضر بيشتر خوابگاههاي دانشگاههاي علوم پزشكي به وسائل ورزشي مجهز هستند كه تجهيز همه اين خوابگاهها در دستور كار قرار دارد.
وي اضافه كرد: سياست كلي معاونت دانشجويي ترويج ورزش همگاني با توجه به تاثير آن در سلامتي دانشجويان است كه در كنار در صورت حضور دانشجويان در ورزش قهرماني نيز از آنها حمايت مي شود.
وي از برگزاري جشنواره ورزشي شهداي دانشجو در آبان ماه خبر داد و گفت: علاوه بر اين مسابقات زمينه حضور دانشجويان علوم پزشكي در رقابت هاي بين دانشگاههاي جهان نيز فراهم مي شود. سازمان ملي جوانان نيز در اين دوره از مسابقات با وزارت بهداشت مشاركت مي كند.
وي خاطرنشان كرد: مدالهاي انفرادي و كاپ قهرماني جوايز اين دوره از مسابقات را تشكيل مي دهد.
وي يادآور شد: برنامه هاي فرهنگي ويژه اي از جمله تورهاي سياحتي، مسابقات كتابخواني، جنگ شبانه و پخش فيلم و نقد براي اوقات فراغت دانشجويان شركت كننده در اين المپياد در نظر گرفته شده است.

كناره گيري محمد طلايي از تيم ملي كشتي آزاد:
وقتي به من نياز نيست، چرا ادامه دهم

محمد طلايي مربي تيم ملي كشتي آزاد كه بيشتر بار فني تيم در ماه هاي اخير بر دوش وي بود، از جمع مربيان اعزامي به المپيك خط خورد تا در كشتي آزاد محمود معزي پور به عنوان سرمربي و محسن فرح وشي و اسماعيل دنگسركي در سمت مربي به المپيك اعزام شوند.
طلايي كه ديگر به اردوي تيم ملي نرفته تا به نوعي اعتراض خود را با اين كناره گيري اعلام كند، در گفت وگو با ايسنا گفت : در زمان مسابقات قهرماني آسيا هم اين مسائل پيش آ مد اما به خاطر مملكتم و كشتي گيران ايستادم تا تيم به مرحله اي برسد كه جمع شود. گفتم شايد به خود آيند و حرفي نزدم اما متاسفانه با من رو راست و شفاف نبودند.
وي ادامه داد: اين حق را داشتم از معزي پور كه روز اول به من گفت كمك كن انتظار حمايت داشته باشم اما چون موقعيتش را از دست ندهد حرفي نمي زند. انتظار داشتم معزي پور محكم بايستد تا از مربي اش دفاع كند و بگويد اگر او نرود من هم نمي روم اما، چنين چيزي رخ نداد. شايد هم انتظارم بي مورد بوده است اما بدهكار كسي نيستم و آنها از لحاظ وجداني بدهكار من هستند. طلايي به اضافه شدن محسن فرح وشي به كادر فني اشاره كرد و گفت: فرح وشي از روزي كه كنار تيم ملي قرار گرفت، گفت چشم داشتي ندارد و فقط براي كمك آمده است اما عملا چيز ديگري از او ديديم در حالي كه بايد به حرفش عمل مي كرد. در اين ميان هيچ گونه ناراحتي از دنگسركي ندارم چرا كه او هم مانند من از روز اول كار كرد اما فرح وشي اين مسائل را به روي خودش نياورد. قهرمان سال 97 جهان تصريح كرد: به هر حال من نيز محمد طلايي هستم و براي خود آبرو و اعتبار دارم. من هم دوست و فاميل و آشنا دارم و نبايد اين گونه با من برخورد شود. وقتي كه صددرصد احتياجي به من نيست براي چه بايد ادامه دهم. تا به حال هم تنها براي كشورم و كشتي گيران در اردو مانده بودم.

محمود خسروي وفا رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين:
قهرماني جوانان ايران در آمريكا پشتوانه
آينده است

محمود خسروي وفا با تبريك موفقيت تيم هاي دووميداني و وزنه برداري در مسابقات جوانان معلول جهان گفت: نگاه فدراسيون، نگاهي بلند مدت است و اين پيروزي ها بايد زمينه اي باشد براي افتخارآفريني هاي آينده.
رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين كشورمان در گفتگو مهر گفت: ورزشكاران ما در رشته هاي دو و ميداني و وزنه برداري در نيوجرسي آمريكا خوش درخشيدند كه اين حاصل زحمات شبانه روزي آنها و مربيان و دست اندركاران اين تيم ها بود.
وي ادامه داد: من اين موفقيت بزرگ را به همه ورزش دوستان كشورمان تبريك مي گويم. با اين حال نگاه ما بايد فراتر از اينها باشد. ورزشكاران ما اين قابليت را دارند كه ركوردهايي بهتر از اين كسب كنند و تمام تلاش ما اين است كه آنها را براي رسيدن به اين مهم ياري كنيم.

مصطفوي: خليلي تاييد كند، مهاجم مي گيريم

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص جذب مهاجم جديد وجانشيني براي خليلي گفت: اگر محسن خليلي تاييد كند كه نمي تواند 6ماه براي پرسپوليس بازي كند، با تاييد وي مهاجم جديد مي گيريم.
وي افزود:بايد با خليلي به گونه اي برخورد شود كه وي روحيه اش را از دست ندهد و اين مساله وظيفه مسوولان باشگاه است.
وي با اشاره به اين كه تمام سعي ما آسيب نرساندن روحي به آقاي گل رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي ايران است، بيان داشت: تيم پرسپوليس نيازمند حضور خليلي است و نبايد وي را دچار مشكل كنيم.
وي خاطرنشان كرد: اگر خليلي اعلام كند كه يك ماه ديگر به مسابقات بر مي گردد ما به طور حتم جايگزيني براي وي در نظر نخواهيم گرفت.
وي ادامه داد: اما اگر وي 6 يا 7هفت ماه مجبور به دوري از ميادين فوتبال باشد با نظر وي بازيكن جايگزين خواهيم گرفت.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 608]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن