تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشتمين المپياد فرهنگي دانشجويان پزشكي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: هشتمين المپياد فرهنگي دانشجويان پزشكي برگزار مي شود
افتتاحيه هشتمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان پزشكي دانشگاه هاي سراسر كشور 9 مرداد ماه در سالن پاس اكباتان برگزار مي شود.
دكتر زالي رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در جمع خبرنگاران گفت: براي اولين بار در كشور المپياد خواهران و برادران با تفاوت فاصله زماني كوتاه برگزار مي شود كه سابق بر اين المپياد ها يكسال در ميان انجام مي شد. شروع فعاليت هاي ورزشي در دانشگاه ها به سال 69 بر مي گردد كه اولين بار در شهر تبريز به طور غير متمركز انجام شد، ولي از سال 73 المپياد فرهنگي ورزشي به طور رسمي برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه امسال به نام سال نوآوري و شكوفايي نامگذاري شده است، افزود: حضور دانشجويان در عرصه هاي فرهنگي و ورزشي باعث ايجاد فضايي پر نشاط و با تراوت مي شود كه امسال با برگزاري المپياد سهم كوچكي را در رخداد ملي بزرگ فرهنگي و ورزشي دارند. اين المپياد به دو بخش خواهران با شركت 1600 نفر و برادران با شركت 1900 نفر تقسيم مي شود كه تيم هاي شركت كننده شامل دانشجويان، سرپرستان، مربيان و عوامل اجرايي هستند.

دكتر زالي در ادامه با اشاره به اينكه مفاد اين المپياد شور جواني، نشاط معنوي و سلامتي است، گفت: افتتاحيه اين المپياد 9 مرداد اه با آغاز المپياد خواهران در باشگاه پاس اكباتان برگزار مي شود. المپياد خواهران 8 تا 16 مرداد ماه است كه در 8 رشته تيز اندازي، شنا، بسكتبال، ‌دو ميداني، تنيس روي ميز، فوتسال، واليبال و بدمينتون برگزار مي شود كه به ترتيب با حضور 32، 20، 10، 31، 28، 7، 10، 26 تيم در اين المپباد شركت مي كنند. المپياد برادران 27 مرداد تا 4 شهريور ماه در 10 رشته شنا، تير اندازي، بدمينتون، بسكتبال، دو ميداني، تيراندازي، فوتبال، كشتي، كاراته و واليبال برگزار مي شود.

دكتر زالي در ادامه افزود: 14 كميته با مسئوليت هاي همچون پزشكي، حراست، اجرايي، مالي، تغذيه، فني و اماكن و اسكان تشكيل شده كه در دوره برگزاري المپياد مسئوليت هاي خود را اجرا مي كنند. محل اسكان خواهران در خوابگاه حضرت زهرا با تجهيزات كامل تفريحي، رفاهي و وسايل ورزشي آماده پذيرايي از خواهران گرامي است. تمام داورها با كمك انجمن ورزشي از كادر فني فدراسيون انتخاب شده اند.

برگزاري المپياد يك پديده ملي است

دكتر باروتي معاون امور دانشجويي و فرهنگي وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران گفت:‌ برگزاري اين المپياد يك پديده ملي است و بايد به آن به عنوان يك رويداد ملي نگاه كنيم. در كنار برگزاري اين المپياد يك سلسله برنامه هاي فرهنگي شامل برگزاري دو جُنگ، مسابقه كتابخواني، بازديد از مكان هاي تفريحي و مذهبي (تور جمكران) نمايش فيلم و نقد آن صورت مي گيرد. يكي از كارهاي مهم و نو در اين المپياد تهيه كتابچه اي از سابقه فعاليت دانشجويان شركت كننده در اين المپياد و سوابق آنها و تهيه كتابچه ايديگر حاوي افتخارات ورزش دانشگاه هاي علوم پزشكي شهيد بهشتي است.

دكتر باروتي در ادامه خاطر نشان كرد: واليبال و فوتسال در سالن دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي تنيس روي ميز در باشگاه انقلاب، دو و ميداني و بدمينتون در مجموعه ورزشي نصيريه (مرزداران)، شنا در مجموعه ورزشي آزادي، تيراندازي در سالن سئول در زمين شماره 1 و 2 مجموعه آزادي، ‌كشتي در سالن قيطريه،‌ كاراته در سالن بهزيستي و دو و ميداني در شيرودي برگزار مي شود.

وي با اشاره به ارسال پيامك تلفن همراه تمام دانشجويان براي خوش آمد گويي اظهار داشت:‌ افتتاحيه المپياد ساعت 5 بعد از ظهر روز چهارشنبه همزمان با بعثت پيامبر اكرم(ص ) در سالن باشگاه پاس اكباتان برگزار مي شود./ش
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن