تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرد مورد نظر دولت براي وزارت اقتصاد؛ داوودي يا صمصامي؟


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: فرد مورد نظر دولت براي وزارت اقتصاد؛ داوودي يا صمصامي؟
آفتاب: يك نماينده مجلس از احتمالِ زيادِ معرفي صمصامي سرپرست كنوني وزارت اقتصاد و دارايي به عنوان گزينه دولت براي تصدي وزارت اقتصاد و دارايي خبر داد.

شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي آفتاب افزود: «اميدوار هستيم كه رئيس جمهور روز يكشنبه وزير پيشنهادي خود را به مجلس معرفي كند تا وضعيت وزير اقتصاد نيز سريعتر روشن شود».

عضو كميسيون اقتصادي در پاسخ به اين اينكه با توجه به اتمام فرصت قانوني براي معرفي وزير اقتصادي و دارايي از سوي دولت آيا مجلس به وزير دولت با در نظر گرفتن اين محدوديت راي خواهد داد، گفت: «دولت در معرفي وزير اقتصاد تاخير داشته و اكنون مجلس حاضر نخواهد شد كه به دليل محدوديت زمان در مورد وزارت اقتصاد تصميم گيري كند. بنابراين اگر گزينه مورد نظر دولت به مجلس معرفي گردد نمايندگان براساس راي و نظر كارشناسانه خود در مورد انتخاب او تصميم مي گيرند و حتي ممكن است گزينه دولت از مجلس راي اعتماد نگيرد كه در اين صورت دولت بايد بلافاصله شخص ديگري را به مجلس معرفي كند».

وي در مورد گزينه هاي احتمالي دولت براي وزارت اقتصاد و دارايي تصريح كرد: «آقاي صمصامي پيش از تعطيلات مجلس در كميسيون اقتصادي حاضر شدند و برنامه هاي مورد نظر خود براي اين وزارتخانه را ارائه دادند بنابراين براساس شواهد احتمال معرفي وي به مجلس براي وزارت اقتصاد از سوي دولت قوي است».

نماينده سيرجان در پاسخ به اين سوال كه آيا مجلس به صمصامي راي خواهد داد يا خير؟ گفت: «نمي توان پيش بيني كرد چرا كه مجلس هشتم با شروع فعاليت خود در دو ماه گذشته نشان داد كه به امور كارشناسي بيش از مسائل حزبي و حاشيه اي اهميت مي دهد».

عضو كميسيون اقتصادي تاكيد كرد: «راي مثبت يا منفي نمايندگان در مورد هر شخصي كه به مجلس معرفي شود غيرجناحي خواهد بود».

حسن پور در مورد حكم مقام معظم رهبري مبني بر ادامه سرپرستي صمصامي تا معرفي وزير جديد نيز گفت: «دولت مي توانست با معرفي وزير در موعد مقرر مساله اي ايجاد نكند تا رهبر معظم انقلاب براي اين ؟ حكم صادر كنند اما به هر حال مقام معظم رهبري با تدبير اين مشكل را حل كردند و در حالي كه مجلس نيز تابع نظر رهبري است».

وي ادامه داد: «كميسيون اقتصادي مجلس و نمايندگان بارها به دولت براي معرفي گزينه مورد نظر وزارت اقتصاد و دارايي در مهلت قانوني تذكر داده بودند».

شنيده ها حاكي از آن است كه برخي نمايندگان مجلس به دولت اعلام كرده اند كه در صورت معرفي صمصامي به وي راي نخواهند داد. بر اين اساس خبرهاي غيررسمي نيز در خصوص معرفي پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهوري به عنوان گزينه مورد نظر دولت براي تصدي وزارت اقتصاد منتشر شده است.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن