تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بروجرد: نمازجمعه بهترين جايگاه براي بيان مسايل سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه بروجرد: نمازجمعه بهترين جايگاه براي بيان مسايل سياسي است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): امام جمعه بروجرد گفت : اسلام بهترين و مناسب ترين جايگاه براي بيان مسائل سياسي را نمازجمعه مي داند.


حجت الاسلام "حسن ترابي"درخطبه هاي اين هفته نمازجمعه بروجرد افزود:درطول 29 سال گذشته،توطئه هاي رنگارنگ و مختلف دشمن در نمازجمعه و ازطريق تريبون نمازجمعه و توسط نمازگزاران خنثي شده است.
وي اظهار داشت:نمازجمعه پايگاه تبيين سياستهاي رسمي نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه اين سياستها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي تصويب مي شود.
وي اضافه كرد: نمازجمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزشهاي اسلامي و پاسداري از مرزهاي اعتقادي و تربيت باورهاي مذهبي براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است.
حجت الاسلام ترابي افزود: نمازجمعه يكي از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي است و بعداز پيروزي انقلاب اسلامي در 550 شهر در گوشه گوشه ايران اسلامي احياء شد.
وي اضافه كرد: نقش نمازجمعه در تقويت پايه هاي وحدت و اتحاد امت اسلامي نقش بسيار برجسته و ممتازي است و در واقع نمايش وحدت و اتحاد و همبستگي امت اسلامي است.
حجت الاسلام ترابي در بخش ديگري از سخنانش گفت: حضور نماينده آمريكا در اجلاس ژنو و گروه 1 + 5 ، مذاكرات اين دوره را با دوره هاي قبل متمايز كرد.
وي افزود: از مدتها قبل آمريكاييها تعليق فعاليتهاي هسته اي ايران را به عنوان پيش شرط براي شركت در مذاكرات اعلام كرده بودند و اين موضوع بارها به عنوان پيش شرط اعلام شده بود.
خطيب جمعه بروجرد گفت: ولي در هفته گذشته بدون هيچ پيش شرطي و بدون اينكه جمهوري اسلامي فعاليتهاي هسته اي خود را متوقف كند معاون رايس به عنوان نماينده رسمي آمريكا در مذاكرات ژنو شركت كرد.
امام جمعه بروجرد در بخش ديگري از سخنانش گفت: بزرگترين حادثه تاريخ يعني مبعث پيامبر (ص ) از راه مي رسد و چهارشنبه آينده 27 رجب سالروز بعثت عصاره خلقت حضرت محمد (ص ) است كه آن بزرگوار واسطه فيض خداوند و مظهر اسماء حسناي الهي است.
حجت الاسلام"حسن ترابي"افزود:همه بايد با تمام وجود و همه امكانات به استقبال اين عيد بزرگ اسلامي برويم و براي سعادت جوامع بشري اين دين و آيين را به ديگران معرفي كنيم.
وي اظهار داشت: امروز وظيفه تك تك ما رساندن پيام بعثت به مردم تشنه معنويت جهان است چرا كه امروز بيش از هر زمان ديگري جوامع بشري نيازمند به پيام بعثت و آموزه ها و تعاليم الهي انبياء مخصوصا نبي خاتم اسلام هستند.
ك/2 7190/2624/1547 شماره 299 ساعت 17:08 تمام
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن