تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820738114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت ري: نماز جمعه، نمايشي از قدرت سياسي، اجتماعي اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه موقت ري: نماز جمعه، نمايشي از قدرت سياسي، اجتماعي اسلام است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): امام جمعه موقت شهرري گفت:نماز جمعه، نمايشي از قدرت سياسي، اجتماعي اسلام محسوب مي شود.


آيت الله "عباسعلي اختري"در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرري اظهارداشت: نمازجمعه،يكي از مقدس ترين اجتماعات هفتگي مردم و موثرترين جايگاه ديني و اجتماعي به شمار مي رود و در كتاب آسماني پروردگار و روايات به شركت مداوم درآن توصيه شده است.
وي بابيان اين مطلب كه هفته نخست مردادماه جاري به عنوان هفته نمازجمعه ناميده شده،افزود:نمازجمعه،شاخص ترين عامل پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي است و نمازگزاران باحضور بي نظير خود،به عنوان پشتوانه اي محكم ازنظام جمهوري اسلامي حمايت و برنامه هاي شياطين را خنثي مي كنند.
اختري گفت:مردم باشركت دراين نمازمعنوي،عبادي وسياسي،همانند سربازان نظام و بابرخورداري از روحيه ارزشمند انقلابي و ايماني مستحكم، سد بزرگي از مشكلات را درهم مي شكنند و با اقتدار برآنها غلبه مي كنند.
او بااشاره به اينكه نمازجمعه،آميخته با سياست است،اظهاركرد: نمازگزاران در تربيون نماز جمعه مي توانند نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي را در ارتباط با مسايل سياسي كشور و جهان مطلع شوند.
اختري افزود: نماز جمعه، مكاني است كه درآن به شبهاتي كه از سوي دشمنان ايجاد شده، پاسخ داده مي شود و مشكلات اسلام بازگو مي شود.
وي تضعيف نماز جمعه را تضعيف نمايش بزرگ سياسي و اجتماعي اسلام دانست و ادامه داد:تقويت ريشه هاي تقوا در مردم در اين نماز معنوي و در راستاي پشتيباني از دين مبين اسلام امري ضروري است.
ك2 7300/1660/1547 شماره 180 ساعت 14:46 تمام
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن