تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري هفتمين نشست نمايندگان قوه قضائيه و مديران ادارات حقوقي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: برگزاري هفتمين نشست نمايندگان قوه قضائيه و مديران ادارات حقوقي
هفتمين نشست مشترك نمايندگان قوه قضائيه و مديران ادارات حقوقي شهرداري هاي كلانشهرهاي كشور ديشب دوم مرداد در تبريز آغاز به كار كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران شهردار تبريز در مراسم افتتاحيه اين نشست سراسري خواستار اصلاح قوانين شهرداري به منظور تسهيل در خدمت رساني به شهروندان شد و گفت: قوانين شهرداري هاي كشور متعلق به چهار دهه قبل است و از آن زمان تاكنون بازنگري نشده است.

نوين با بيان اينكه بازنگري در قوانين شهرداري ها حتي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي مغفول مانده و اصلاح قوانين براي سلامت قانوني در اين حوزه نيازي مبرم است افزود: هم اكنون شهرداري ها بيش از 50 وظيفه قانوني بر عهده دارند كه در پاره اي موارد خلاهاي قانوني در انجام آنها به ايجاد نارضايتي عمومي منجر مي شود.

وي شهرداري ها را يكي از مظلوم ترين نهادهاي اجرايي كشور خواند و با بيان اينكه بسياري از چالش هاي موجود در كلان شهرها مشكلات واحد و مشتركي هستند تصريح كرد: اين نهادهاي مردمي و مدني در راس هرم اجرايي كشور فرد يا معاونتي به عنوان معاون رياست جمهوري ندارند.

نوين از ناكارآمدي ساختار اداري شهرداري ها به عنوان يكي ديگر از مهمترين چالش هاي پيش روي مديريت شهري در كلان شهرهاي كشور ياد كردو گفت: در مجموعه شهرداري ها نيروها هنوز به شكل سنتي فعاليت كرده و ساختار مصوبي ندارند.

وي با اشاره به معضل ساخت و سازهاي غير مجاز در حاشيه كلان شهرها بر لزوم حمايت هاي فرادستي از شهرداري ها در اين زمينه تاكيد كرد.

ياد آور مي شود، هفتمين نشست مشترك نمايندگان قوه قضائيه و مديران ادارات حقوقي شهرداري هاي كلانشهرهاي كشور با هدف بررسي و اصلاح برخي قوانين موجود در مجموعه شهرداري ها به منظور تسهيل در خدمت رساني به شهروندان و ايجاد بسترهاي لازم براي شهرداري ها به منظور عمل آنها به وظايف در خدمت رساني به شهروندان و ايجاد بسترهاي لازم براي شهردراي ها به منظور عمل آنها به وظايف قانوني شان به مدت دو روز در تبريز برگزار مي شود و شركت كنندگان در اين نشست همچنين در كارگاههاي تخصصي مرتبط با اهداف آن شركت كرده و در خصوص راهكارهاي علمي و عملي تحقق آنها با همديگر بحث و تبادل نظر مي كنند./ز
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن