تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديريت و پارتيشن بندي ديسك سخت با O&O PartitionManager v3


واضح آرشیو وب فارسی:آسان دانلود:


مديريت و پارتيشن بندي ديسك سخت با O&O PartitionManager v3


مديريت قابل اطمينان ديسك سخت
تقسيم ديسك سخت به پارتيشن هاي قاطعانه مي تواند كمك بسياري به بهبود موفقيت آميز داده ها  و يا ترميم پارتيشن (فردي همراه با محتوا) بكند. برنامه مديريت ديسك سخت و مديريت پارتيشن هاي O&O PartitionManager شما را قادر مي كن تا هارديسك خود را پارتيشن بندي كنيد و يا پارتيشن ها را از فرمتي به فرمت ديگر تغيير نوع دهيد. همچنين شما مي توانيد پارتيشن هاي خودتان را تغيير اندازه بدهيد. تقسيم ديسك سخت به دو پارتيشن ثابت بهترين راه حل است، يك پارتيشن حاوي ويندوز و تمامي نرم افزارها و پارتيشن ديگر حاوي تمام داده هاي شخصي شما و فايل هاي كسب و كارتان مانند عكس، فيلم و اسناد دفتري . شما قادر خواهيد بود كه با سي دي O&O PartitionManager سيستم خود را بوت كنيد و پارتيشن سيستم خود را اصلاح كنيد.هميشه احتمال بروز خطاي سيستم و يا سيستم تصادف در محتواي ديسك سخت وجود دارد. ديسك سخت را مي توان به دو بخش تقسيم كرد.پارتيشن هاي مشاركت قاطعانه مي تواند موفق به بازيابي داده ها  و يا ترميم پارتيشن هاي فردي شد.
امنيت بيشتر از طريق ديسك پارتيشن بندي
شما با اين برنامه مي توانيد ديسك سخت خودتان را به چند پارتيشن تقسيم كنيد كه گفتيم بهترين راه حل آن است كه ديسك سخت خودان را به دو پارتيشن تقسيم كنيد. يك پارتيشن حاوي ويندوز و تمامي نرم افزارها و پارتيشن ديگر حاوي تمام داده هاي شخصي شما و فايل هاي كسب و كارتان مانند عكس، فيلم و اسناد دفتري . به اين ترتيب شما قادر خواهيد بود به سرعت به داده هاي خود دستيابي پيدا كنيد و حتي بعد از از دست دادن ناگهاني داده ها. شما همچنين مي توانيد از پارتيسن سيستم خود كه حاوي سيستم عامل است قبل از نصب برنامه ها ي جديد و يا با درايورها ي جديد بصورت جداگانه Image تهيه كنيد.
اصلاح پارتيشن سيستم با كمك سي دي شروع
اكثر برنامه هاي مديريت ديسك سخت امكاناتشان تنها محدود به تغيير پارتيشن هاي سيستم است. بسياري از شما نياز به راه اندازي مجدد كامپيوتر و كار كردن در نحوه بومي داريد. سي دي شروع برنامه O&O PartitionManager مبتني بر پلي اتيلن بر روي ويندوز شما را قادر مي شازد تا به راحتي پارتيشن هاي سيستم خودتان را بدون در نظر گرفتن حجم داده ها و فايل،پارتيشن سيستم خود را به سادگي تغيير اندازه ، گسترش و يا كوچك كرد.
پشتيباني از انواع ديسك
O&O PartitionManager از انواع ديسك سخت به عنوان مديريت حرفه اي پشتيباني مي كند. اين برنامه انواع ديسك سخت را به رسميت مي شناسد و پشتيباني از ديسك هاي اوليه،ديسك پويا،درايورهاي قابل حمل،USB و كارت حافظه را انجام مي دهد. اين شما را قادر  به ايجاد انواع ديسكهاي مختلف  و تبديل آنها به يكديگر مي كند. براي مثال شما مي توانيد ديسك اوليه را به حجم پويا و تغييرات از يك طرح را به ديگري انجام دهيد.

حذف ايمن اطلاعات
هرگاه شما اطلاعات خودتان را حذف مي كنيد، آنها تبديل به اطلاعات نامرئي مي شوند. با اين حال اطلاعات شما هنوز از روي ديسك سخت شما حذف نشده و بر روي آن وجود دارد. اگر شما بخواهيد كامپيوترتان را بفروشيد و يا هديه دهيد بايد با احتياط خاص عمل كنيد چون اين اطلاعات شخصي هنوز در سيستم شما وجود دارد. اگر شما بخواهيد مطمئن شويد كه اطلاعات شما بطور كامل حذف شده و ديگر قابل بازيابي نيست، مي توانيد از O&O Safe- Erase استفاده كنيد . اين ابزار به شما كمك مي كند تا بصورت يكپارچه اطلاعات را حذف كنيد. اين ابزار حذف به شما كمك مي كند تا اطلاعات حذف شده قابل ترميم نباشد و حتي با نرم افزارهاي بازيابي نيز قابل برگشت نيستند.

برخي از قابليتهاي كليدي O&O PartitionManager v3 :
- ایجاد ، حذف ، گسترش ، و کوچک کردن پارتیشن
-  پشتیبانی از تمام انواع دیسکها همچنين MBR ، دینامیکی ، و دیسکهای GPT
- تبديل پارتيشنهاي منطقي و اوليه
- حذف امن فايلهاي حساس
- بهينه شده براي درايوهاي كوچك
- سی دی شروع مبتنی بر ویندوز ، از جمله ابزار های نجات سیستم
- پشتيباني از فايل سيستم هاي FAT, FAT32 و NTFS
- نمایش تفسیر از روی دیسک و خواص حجم
-  نمایش اطلاعات از دیسک های هوشمند با اطلاعاتی در مورد خطاهای سطح
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...





دانلود - 266 مگابایت | بخش اول
دوم
سوم

 دانلود - 266 مگابایت | بخش اول

دوم

سوم

رمز:





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آسان دانلود]
[مشاهده در: www.asandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن