تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير حوزه علميه قم: تأخير در خدمت رساني به مردم جايز نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مدير حوزه علميه قم: تأخير در خدمت رساني به مردم جايز نيست
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: ،آيت‌الله مقتدايي با بيان اينكه تأخير در خدمت‌رساني به مردم جايز نيست، گفت: قم پايگاه تشيع و خدمت در اين استان، فرصت طلايي براي خدمت‌رساني است.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" آيت‌الله مقتدايي در ديدار استاندار قم با اشاره به جايگاه و نقش قم در طول تاريخ، بر لزوم توجه بيشتر به رشد و شكوفايي اين استان تاكيدكرد.
مدير حوزه علميه قم گفت: از هرگونه برنامه‌اي كه براي توسعه و پيشرفت قم انجام شود، حمايت خواهيم كرد.
نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: قم داراي موقعيت ويژه‌اي در جهان است، زيرا انقلاب اسلامي از اين شهر آغاز و به سراسر جهان صادر شد، از اين رو چشم دنيا به قم است.
آيت‌الله مقتدايي با بيان اينكه مقام معظم رهبري عنايت خاصي به شهر قم دارند، تصريح كرد: كارگروه ويژه‌اي براي توسعه اين شهر تشكيل شود تا نيازهاي قم به طور علمي بررسي شود.
وي افزود: به خاطر وجود حرم حضرت معصومه (س)، حوزه علميه قم و مسجد مقدس جمكران هر روز افراد بسياري از سراسر كشور و جهان به قم مي‌آيند و ضروري است، دولت و مجلس اعتبارات ويژه‌اي به اين استان اختصاص دهند.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،آيت‌الله مقتدايي با بيان اينكه تأخير در خدمت‌رساني به مردم جايز نيست، گفت: قم پايگاه تشيع است و خدمت در اين استان، فرصت طلايي براي خدمت‌رساني است.
آيت‌الله مقتدايي يادآور شد: علوم اهل بيت (ع) از قم به جهان منتشر مي‌شود و بنابراين راه‌اندازي شبكه ماهواره‌اي براي گسترش معارف ديني بطور مستقيم و معرفي حوزه علميه به جهان، لازم است.
مدير حوزه علميه قم در پايان خاطرنشان كرد: طلاب براي تحصيل علوم ديني در قم حضور مي‌يابند و سپس به مناطق مختف براي تبليغ و تبيين معارف، هجرت مي‌كنند، از اين رو لازم است نگاه ويژه‌اي به اين امر شده و امكانات مورد نياز فراهم شود./05/120
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن