تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح تبليغاتي درمتروي نيويورك براي تبليغ دين اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: طرح تبليغاتي درمتروي نيويورك براي تبليغ دين اسلام
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/05/01
00:13:46.01
گروهي از مسلمانان در نيويورك قصد دارند به منظور ارائه چهره درست از اسلام در متروي نيويورك تبليغ كنند كه مي تواند پنج ميليون مسافر روزانه اين شهر را مخاطب قرار دهد.
به گزارش شبكه تلويزيوني سي ان ان
مجريان اين طرح مي گويند هدف انها مبارزه با تصاوير و برداشتهاي منفي از اسلام است. گرچه اين طرح هنوز اجرا نشده اما از هم اكنون جنجالها و مخالفتهايي را در پي داشته است. مثلا نشريه نيويورك پست اين طرح را اموزش جهادي ناميده است و در مقاله اي كه بيشتر به جاي اصل طرح به يكي از طراحان ان پرداخته است تاكيد دارد كه اين تبليغات با تروريسم ارتباط دارد. در واقع پيامهاي اموزشي درباره اسلام را يكي از امامان جماعت نيويورك به نام سراج وهاج خواهد خواند كه الگوي يكي از عاملان بمبگذاري مركز تجارت جهاني نيويورك در سال هزار و نهصد و نود وسه بوده است. گرچه نام وهاج هم در ميان مظنونان ان حادثه قرار داشت اما هرگز مجرم شناخته نشد. وهاج گفت شايد او شخصيتي جنجالي باشد اما او اولين مسلماني بود كه مراسم دعا را پيش از اغاز يكي از جلسات مجلس نمايندگان امريكا در سال هزار و نهصد و نود و يك برگزار كرد. وي تاكيد كرد پيام اين طرح اين است كه شايد برخي مسلمانان تروريست باشند اما اين دليل نمي شود كه دين اسلام را تخريب كنيم .
گروه دايره اسلامي امريكاي شمالي كه پشت اين طرح قرار داد اعلام كرد اين طرح قرار است در يكهزار از واگنهاي قطار زير زميني نيويورك همزمان با اغاز رمضان اجرا شود.
00:16:03.08

شماره نوار
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن