تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821145255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين جلسه نقد كتاب داستان دفاع مقدس در كرج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اولين جلسه نقد كتاب داستان دفاع مقدس در كرج برگزار شد
فرهنگي. نقد كتاب. داستان‌هاي دفاع مقدس
كرج ، اولين جلسه نقد كتاب داستان دفاع مقدس روز دوشنبه در تالار شهيدان نژاد فلاح كرج برگزار شد.

مسوول روابط عمومي اداره كل حفظ آثار و نشرارزشهاي دفاع مقدس غرب استان تهران در حاشيه اين نشست به خبرنگار ايرنا گفت : در اين نشست ادبي ، مجموعه داستان‌هاي كوتاه گوساله سرگردان كه با موضوع دفاع مقدس و اثر مجيد قيصري است با حضور بلقيس سليماني منتقد ادبي مورد نقد و بررسي قرار گرفت .

محمد آجورلو افزود: گوساله سرگردان عنوان يكي از داستانهاي كوتاه اين مجموعه برگرفته از سوره هود است و نويسنده آن در سال ‪ ۸۵‬موفق به دريافت نشان قلم زرين كتاب دفاع مقدس شد.

وي اظهارداشت : آثار مرتبط با جنگ طبيعتا داراي ويژگيهاي مربوط به خود است و گاه داراي نگاه خشني است ولي روح لطيف رزمندگان وانسانهاي اينگونه قصه‌ها از جمله گوساله سرگردان به تلطيف اثر كمك شاياني مي‌كند.

آجورلو اظهارداشت: اين نشست ادبي در پي امضاي تفاهم نامه‌اي هفته گذشته با اين اداره كل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج برگزار شد.

وي تاكيد كرد: طبق اين تفاهم نامه با توجه به اينكه بسياري
ازفعاليتهاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس همسو است مقرر شده براي سياستگذاري و ايجاد وحدت رويه ، برنامه هاي با موضوع دفاع مقدس با تعامل و همكاري بيشتري انجام شود.

وي برپايي جشنواره داستان كوتاه دفاع مقدس ، نويسندگي پنج كتاب كودك و نوجوان با موضوع دفاع مقدس ، جشنواره شعر غرب استان تهران ، برگزاري جلسه‌هاي نقد كتاب داستان و برگزاري جلسه‌هاي نقد كتاب شعر با موضوع دفاع مقدس را از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده در اين تفاهم نامه برشمرد.

جلسه‌هاي نقد كتاب داستان و نقد كتاب شعر با موضوع دفاع مقدس هر ماه يكبار در تالار شهيدان نژاد فلاح كرج برگزار مي‌شود.ك /‪۳‬
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن