تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل راه‌آهن جنوب: خوزستان نيازمند خط جديد ريلي بين استاني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل راه‌آهن جنوب: خوزستان نيازمند خط جديد ريلي بين استاني است
داخلي. اقتصادي. حمل و نقل. ريلي.

مديركل راه آهن ناحيه جنوب بر لزوم ترميم خط ريلي موجود خوزستان به تهران كه از لرستان مي‌گذرد، تاكيد كرد و خواستار احداث خط مواصلاتي جديدي بين خوزستان با استانهاي چهارمحال بختياري و اصفهان شد.

عليرضا احتشامي، روز شبنه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نه تنها خطوط فرسوده مواصلاتي خوزستان به تهران بايد ترميم و يا خط جايگزين جديدي در اين مسير احداث شود، بلكه بايد مسيرهاي جديدي را براي اتصال خوزستان به استانهاي ديگر احداث كرد.

وي گفت: مي‌توان با احداث راه آهن جديد از شهرستان ايذه به شهركرد و اصفهان، استان خوزستان را به استانهاي مجاور و پرتردد متصل كرد.

احتشامي، خواستار مشاركت بخش خصوصي در ساخت و راه‌اندازي اين خطوط ريلي جديد شد و افزود: همكاري بخش خصوصي در راه‌اندازي و ساخت خطوط جديد ريلي مي‌تواند علاوه بر اتصال استان خوزستان به استانهاي ديگر در بهبود وضعيت جابجايي مسافر نيز موثر باشد.

وي اظهارداشت: با توجه به اينكه سرمايه‌گذاري در صنعت حمل و نقل ريلي كشور زودبازده بوده، آن را سرمايه‌گذاري مطمئني قلمداد كرد.

وي گفت: احداث خطوط جديد ريلي موجب ارتقاي شاخص‌هاي پيشرفت استان بوده و در افزايش جابجايي مسافر تاثير گذار خواهد بود.

مدير كل راه آهن ناحيه جنوب افزود: سرمايه‌گذاري در اين بخش همچنين در ترانزيت و صادرات كالا نيز نتايج مثبتي به همراه خواهد داشت.

وي، جلگه‌اي بودن استان خوزستان را از جمله مزيت‌هاي توسعه خطوط ريلي اعلام كرد و گفت: خوشبختانه اين استان از بستر مناسبي براي توسعه خطوط ريلي برخوردار است و مي‌توان خطوط ريلي جديدي را در آن احداث كرد.ك/‪۳‬ ‪۵۸۷/۶۴۶/۷۱۶۲‬
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن