تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با موافقت رئيس جمهوري؛دو درخواست كانون هموفيلي در حمايت از بيماران محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با موافقت رئيس جمهوري؛دو درخواست كانون هموفيلي در حمايت از بيماران محقق شد
مديرعامل كانون هموفيلي ايران، از موافقت رئيس جمهوري با دو درخواست اين كانون خبر داد.

احمد قويدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در ملاقاتي كه حدود 20 دقيقه در خدمت رئيس جمهوري بوديم، ايشان با دو درخواست كانون هموفيلي ايران موافقت نموده و در نتيجه اين درخواستها محقق شد.

وي در توضيح اين دو درخواست، افزود: درخواست اول بر مي گرد به موضوع بيمه خون و محصولات خوني كه كانون هموفيلي معتقد است در اين زمينه آن طور كه بايد اطلاع رساني صورت نگرفته و در نتيجه خيلي از بيماران و مراكز درماني از وجود چنين بيمه اي اطلاعي ندارند.

قويدل با اشاره به اقدام مسئولانه سازمان انتقال خون ايران و همچنين مجلس شوراي اسلامي براي تحقق بيمه محصولات خوني در كشور، گفت: متاسفانه دستورالعمل هاي اجرايي و اقدامات لازم براي مستند سازي و همچنين آرم بيمه ايران و اطلاع رساني به تك تك بيماران انجام نشده بود.

وي با عنوان اين مطلب كه بانك هاي خون نيز از وجود بيمه محصولات خوني بي اطلاع هستند، ادامه داد: بيمه محصولات خوني در صورت اطلاع رساني دقيق مي تواند زنگ پاياني براي چالش هاي قضائي باشد.

مديرعامل كانون هموفيلي ايران افزود: رئيس جمهوري از اين پيشنهاد كانون استقبال كرده و به وزارتخانه هاي بهداشت و رفاه دستور دادند در زمينه اطلاع رساني بيمه محصولات خوني اقدامات لازم را به عمل آورند.

قويدل، درخواست دوم كانون هموفيلي ايران از رئيس جمهوري را، استفاده پناهندگان از داروهاي يارانه اي عنوان كرد و افزود: با توجه به دستور قطع استفاده پناهندگان افغاني و عراقي از داروهاي يارانه اي از سوي وزارت بهداشت، رئيس جمهوري دستور دادند آن دسته از پناهندگاني كه اجازه اقامت قانوني در ايران را دارند، از اين يارانه استفاده كنند.

وي گفت: با توجه به گران بودن قيمت داروهاي هموفيلي، امكان تهيه آزاد و بدون يارانه اين داروها از سوي پناهندگان وجود نداشت كه دستور رئيس جمهوري باعث حضور كودكان افغاني در محل رياست جمهوري و تشكر از دكتر احمدي نژاد گرديد.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن