تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكواندو دانشجوان جهان - بلگرادبرنامه كامل مسابقات تكواندو دانشجويان جهان/ مبارزه دو نماينده ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تكواندو دانشجوان جهان - بلگرادبرنامه كامل مسابقات تكواندو دانشجويان جهان/ مبارزه دو نماينده ايران
نهمين دوره رقابتهاي تكواندو قهرماني دانشجويان جهان از امروز با حضور تكواندوكاران 42 كشور جهان در بلگراد آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، آئين قرعه كشي اين مسابقات شب گذشته در دانشگاه مركزي بلگراد برگزار شد و طي آن ملي پوشان ايران حريفان خود را شناختند. در اين دوره از مسابقات كه ازساعت 30/11 امروز به وقت تهران آغاز مي شود 270 تكواندوكاردانشجو از 42 كشور جهان به مدت چهار روز رقابت مي كنند.

تيم ملي تكواندو دانشجويان ايران كه دوشنبه تهران را به قصد حضور در نهمين دوره رقابتهاي قهرماني دانشجويان جهان ترك كرده بود پس از طي مسيرتهران ، دبي و رم عصر سه شنبه وارد بلگراد شد. مسئولان اين تيم در بدو ورود با تغيير برنامه مسابقات مواجه شدند. طبق برنامه جديد رقابتهاي اوزان اول و پنجم امروز پنجشنبه در اولين روز مسابقات برگزار خواهد شد.

برنامه كامل اين رقابتها بعد از مراسم قرعه كشي به شرح زير است:

پنجشنبه 27 تيرماه:
وزن اول : عليرضا شكوري در بخش مردان در ميان 13 شركت كننده دور نخست با نماينده بلغارستان و در بازي دوم با برنده ديدار تركيه و اسپانيا مبارزه مي كند. در همين وزن و در بخش بانوان نازيلا نظامي دور نخست با تكواندوكاري از كنيا و در صورت برتري با نماينده لهستان ديدار مي كند. در اين وزن 20 تكواندوكار حضور دارند.

وزن پنجم: عليرضا نصرآزاداني نماينده ايران در اين وزن مي باشد وي كه مدال طلاي دوره قبل را در اختيار دارد در اولين ديدار با نماينده اسلواكي و در دور دوم با نماينده چين مبارزه مي كند. در اين وزن هم 25 تكواندكار شركت دارند.

جمعه 28 تيرماه:
وزن ششم : روح الله طالبي در بخش پسران در ميان 21 تكواندوكار دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر خواهد گذاشت و سپس به ديدار نماينده اسپانيا مي رود. وي در مرحله يك چهارم نهايي به احتمال فراوان با تكواندوكاري از كره جنوبي مبارزه مي كند. در همين وزن و در بخش بانوان كه 10 تكواندوكار شركت دارند، سمانه رضايي نماينده ايران دور نحست با تكواندوكاري از برزيل و در دور دوم با نماينده لهستان مبارزه خواهد كرد.

وزن هشتم: حسين تاجيك در وزني كه 15 تكواندوكار براي كسب مدال طلا مبارزه مي كنند ابتدا با نماينده چين و سپس با برنده برزيل و اسپانيا ديدار مي كند. در بخش بانوان هم شهره خلج زاده دور اول با برزيل و سپس با چين تايپه مبارزه مي كند. در اين وزن 13 تكواندوكار شركت دارند.

شنبه 29 تيرماه:
وزن چهارم: محمد باقري معتمد دارنده مدال نقره دوره قبل دور نخست با تكواندوكاري از اكراين و سپس با يكي از تكواندوكاران انگلستان، صربستان يا چين مبارزه خواهد كرد. در اين وزن 25 نفر حضور دارند.

وزن هفتم: حامد خمسه كه در دوره قبلي مدال برنز كسب كرده بود در ميان 15 تكواندوكار ابتدا با تكواندوكاري از چين تايپه و سپس با برنده ديدار لهستان و سوئيس مبارزه مي كند.

يكشنبه 30 تيرماه:
وزن دوم: مهدي احمدي دور نخست استراحت دارد و سپس با تكواندوكاري از بلغارستان مبارزه مي كند. وي در بازي سوم به مصاف نماينده يكي از كشورهاي آلمان، برزيل يا مولداوي مي رود. در اين وزن 18 تكواندوكار مبارزه مي كنند.

وزن سوم: در وزني كه 20 تكواندوكار شركت دارند محمد رضا مهديزاده در اولين مبارزه با قرعه استراحت مواجه شده و دور دوم با تكواندوكاري از مولداوي مبارزه مي كند. وي در صورت برتري دور سوم به مصاف يكي از تكواندوكاران چين تايپه، اسلووني يا انگلستان خواهد رفت.

يك جلسه تمرين در بلگراد
تيم منتخب دانشجويان ايران كه براي دفاع از عنوان قهرماني دوره قبل خود تلاش مي كند عصر سه شنبه با استقبال مسئولان فدراسيون تكواندو صربستان وارد بلگراد شده و به محل خوابگاه دانشگاه بلگراد كه محل اقامت تمام تيم هاست رفت. ملي پوشان ايران صبح چهارشنبه اولين تمرين خود را در محل سالن تمرين دانشگاه به همراه تيم هايي كوبا و آلمان انجام دادند.

قهرمان كوبايي جهان در بلگراد
تيم دانشجويان كوبا با بهترين نفرات خود در مسابقات دانشجويان جهان شركت مي كند. در وزن چهارم اين تيم "كسلرويرا" قهرمان سال 2007 جهان كه در مسابقات جهاني چين با شكست اميد غلامزاده به مدال طلا دست يافته بود و داراي سهميه المپيك مي باشد مبارزه خواهتد كرد.

شكوري و مشكلي كه حل شد
اضافه وزن عليرضا شكوري كه با تغيير برنامه به جاي روز آخر مجبور شد روز اول به ميدان برود كادر فني تيم ايران را نگران كرده بود. شكوري كه با دو كيلو اضافه وزن تهران را ترك كرده بود با استفاده از امكانات مجهز ورزشي دانشگاه مركزي بلگراد به خصوص سونا توانست خود را به موقع به سر وزن برساند.
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن