تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيك نفس استعفا داد، مظلومى تهديد كرد! - سونامى در مس كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: نيك نفس استعفا داد، مظلومى تهديد كرد! - سونامى در مس كرمان
ايران ورزشى- «به جاى فوتبال حاضرم در كرمان پارك بسازم.» همين جمله كوتاه مهندس اردبيلى رييس هيأت مديره صنايع مس تكليف باشگاه را روشن كرد. درست زمانى كه مس كرمان قصد داشت با هزينه سنگين در ليگ هشتم تبديل به مدعى شود بحث ولخرجى در تيم هاى صنعتى در مطبوعات مطرح شد. 4 تيم پرسپوليس، استقلال، سپاهان و مس در نوك پيكان انتقادات قرار گرفتند.
جو طورى شد كه حتى در ميانه فصل نقل و انتقالات و در حالى كه مس كرمان زودتر از همه تيم ها و با هزينه زياد بهتر از سايرين خريدهايش را شروع كرده بود با كاهش بودجه مواجه شد. به گفته منابع موثق بودجه ۱۰ ميلياردى كه شركت صنايع مس براى فصل جديد باشگاه در نظر گرفته بود پس از اين واكنش ها با كاهش ۳ ميلياردى مواجه شده تا برنامه اين تيم در فصل يارگيرى كاملاً به هم بريزد. پرويز مظلومى به همين خاطر سرخابى ها را عامل اين جوسازى دانست. هرچند سرمربى مس فكر نمى كرد بعد از اين كاهش بودجه قرار است چه بلايى سر باشگاه بيايد. يك ماه و نيم خبرى از پول نشد تا سرانجام مهندس اردبيلى جانشين پورمند رييس هيأت مديره شركت صنايع مس شد. برخلاف پورمند كه مديرى ورزش دوست معرفى شده و در سپاهان هم نشان داده بود به ورزش و به خصوص هزينه كردن در زمينه فوتبال اهميت زيادى مى دهد، اردبيلى رييس جديد هيأت مديره از ابتدا مخالفت خود را با صرف هزينه بالا در باشگاه نشان داد اما بلافاصله بعد از رد شدن بودجه باشگاه ديروز حميد نيك نفس مديرعامل باشگاه مس رسماً از سمت خود استعفا داد. نيك نفس علت استعفاى خود را عدم انجام تعهدات مالى مسؤولان شركت صنايع مس اعلام مى كند. پرويز مظلومى سرمربى مس هم در حالى كه همچنان جوسازان را متهم مى كند تهديد به استعفا و رفتن از باشگاه كرده است: «آنهايى كه مسائل باشگاه را در بوق و كرنا كرده بودند دلشان خنك شد. آنها بايد جواب مردم استان را بدهند. من هم ديگر با اين شرايط در مس نمى مانم.»
از طرف ديگر بازيكنان تيم هم با شرايط پيش آمده بلاتكليف مانده اند. به خصوص بازيكنانى مثل روح ا... بيگدلى، اميرحسين صادقى و فرزاد آشوبى كه هر كدام با رد پيشنهادها و موقعيت هاى مختلف به مس آمده اند حالا نمى دانند چه آينده اى در انتظارشان خواهد بود.

حالا بايد به تصميم گيرندگان مس گفت: «نه به آن شورى شور و نه به اين بى نمكى.» انتقاد به خاطر ولخرجى زياد از بيت المال درست است و نبايد تيم هايى كه به واسطه درآمد بالا و حاميان دولتى توان مالى خوبى دارند باعث بالا رفتن مبلغ قراردادها در فصل نقل و انتقالات شوند اما برخورد اينچنينى با تنها نماينده ليگ برترى استان كرمان كه در معرض ترانزيت مواد مخدر است و وجود تيمى همچون مس كرمان كه انگيزه زيادى در بين جوانان اين استان ايجاد مى كند هم منطقى نيست. اگر مديران صنايع مس قصد جلوگيرى از هزينه هاى غير منطقى را دارند نبايد ناگهان همه چيز را در باشگاه مس به اين شكل از بين ببرند. قطعاً هزينه كلان در ورزش و به خصوص فوتبال كه هواداران زيادى دارد پيامدهاى مثبت فراوانى دارد. برخورد مديران جديد مس باعث شده تا هواداران مس هم تهديد كنند در صورت ادامه اين وضعيت مقابل دفتر صنايع مس در تهران تحصن خواهند كرد. واقعيت اين است كه هر طور شده تنها نماينده ليگ برترى كرمان بايد در سطح اول فوتبال كشورمان بماند و مى توان با نگاهى منطقى و درست همه مشكلات را حل كرد. نه مى توان تخصيص بودجه ميلياردى اول فصل را قبول كرد و نه مى توان برخورد اخير و مصدود كردن بودجه را به اين شكل پذيرفت.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن