تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرلشكر فيروزآبادي: فراموش كردن مكتب انتظار اولين و مهمترين تهديد امروز ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سرلشكر فيروزآبادي: فراموش كردن مكتب انتظار اولين و مهمترين تهديد امروز ماست
گروه سياسي: انتظار موعود عدالت‌گستر الهي كه خواهد آمد و همه جهان را با عطر بوي عدالت و ولايت پرخواهد كرد، امروز اولين و مهمترين تهديد ما اين است كه مكتب انتظار را فراموش كرده و از حضرت ولي‌عصر (عج) غفلت كنيم.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي كل سپاه، سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در مراسم معارفه فرماندهان نيروي زميني، مقاومت بسيج و قرارگاه ثارالله سپاه، با بيان اينكه سپاه پاسداران امروز در اوج اقتدار و تجهيزات و تشكيلاتي است و سازماندهي جديد 31 سپاه استاني براي دفاع در برابر تهديدات جديد دشمنان برنامه‌ريزي شده است، اظهار كرد: بحمدالله سپاه پاسداران، امروز از نظر ساختار و تجهيزات و نيرو و آمادگي در وضعيت قابل توجهي قرار دارد و از نظر معنوي نيز نيروي عظيم و پيروزمند است.

وي افزود: ما فرزندان مكتب انتظار هستيم؛ انتظار موعود عدالت‌گستر الهي كه خواهد آمد و همه جهان را با عطر بوي عدالت و ولايت پرخواهد كرد، امروز اولين و مهمترين تهديد ما اين است كه مكتب انتظار را فراموش كرده و از حضرت ولي‌عصر (عج) غفلت كنيم.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح تأكيد كرد: دشمنان ما جز به دنيا و جانشان دلبستگي ندارند و آنچه مؤمنين به آن ايمان دارند دشمنان به آن اميد ندارند، بنابراين وقتي دشمن تهديد مي‌كند سپاه و بسيج و نيروي مسلح پرتوان ما ايمانش افزوده مي‌شود و مي‌گويد خدا براي ما كافي است.

سرلشكر فيروزآبادي يادآور شد: همانگونه كه قرآن مي‌فرمايد «اگر دشمن با شما روبرو شد بايد از شما احساس شدت و سختگيري كند ما هم رزمايش اجرا مي‌كنيم تا دشمنان از ما شدت عمل و ثبات قدم ببينند، اين تكليف ديني ماست.»

وي‌ خاطرنشان‌ كرد: ‌ملت ما توفيق پيدا كرده كه بهتر از همه ملل دنيا، خدا و اهل‌بيت (ع) را درك كند و پيام‌هاي قرآني را در دل بسپارد.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با تشكر از زحمات خالصانه سردار علي زاهدي در طول تصدي فرماندهي نيروي زميني سپاه، افزود: شرايط اقتضاي تحول و تعالي اين بود كه تركيبي جديد براي سپاه تعيين شود و گام اساسي و اصلي تحول و تعالي در سپاه اين است كه دست به دست بسيج دهد و از اين نيروي عظيم استفاده كند.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي خاص و برجسته سردار محمدجعفر اسدي، فرمانده جديد نيروي زميني سپاه، وي را از فرماندهان دوران دفاع مقدس ناميد كه فرماندهي پيشرو و رزمنده‌اي بود كه تا آخرين لحظه مقاومت مي‌كرد تا به پيروزي نائل شود.

فيروزآبادي همچنين حسين طائب، فرمانده جديد نيروي مقاومت بسيج را بهترين گزينه‌اي دانست كه مي‌تواند بسيج مدنظر فرمانده معظم كل قوا را سازماندهي و آماده كند.

وي در ادامه گفت: نيروي بسيج در طرح و تحول و تعالي سپاه پاسداران جايگاه و نقش بسيار عظيمي دارد. از يك‌سو بايد 150 گردان امام حسين‌(ع) را به‌نيروي ‌زميني ‌سپاه بيفزايد و از سوي ديگر بايد 600 گردان عاشورا و الزهرا(س) در استان‌ها و شهرستان‌ها را سازماندهي كند.

سرلشگر فيروزآبادي عنوان كرد: بسيج براي تأمين امنيت و دفاع كشور است و يك بخش عظيم آن، ملت بزرگوار ايران هستند كه پاي ولايت‌فقيه براي زمينه‌سازي ظهور امام‌زمان (عج) و براي سازندگي كشور تلاش مي‌كنند.

وي تصريح كرد: امروز سپاه مجموعه‌اي است كه دل ملت و رهبر عظيم‌الشأن ما را شاد مي‌كند، اين يك نعمت است كه ملت به پاسداران اميدوارند.

اين مقام عالي‌رتبه نيروهاي مسلح كشورمان با اشاره به تأكيدات فرمانده معظم كل قوا مبني بر آمادگي مستمر و همه‌جانبه فرماندهان نظامي در برابر تهديدات و عدم غفلت نسبت به دشمن افزود: تاريخ جنگ‌هاي بزرگ نشان مي‌دهد پيروزي بزرگ، وقتي اتفاق مي‌افتد كه يكطرف دچار غفلت شود، اگر ملت و نيروهاي مسلح، هوشيار و بيدار باشند، پيروزي به دشمن نمي‌رسد بنابراين اگر بيدار و هوشيار باشيد و همواره در كمين دشمن باشيد، دشمن كاري از دستش ساخته نيست.

فيروزآبادي تأكيد كرد: امروز شيطان زمان كه ايران را محور شرارت اعلام كرده با حيله‌هاي بزرگ سعي كرده، ملت آمريكا را فريب داده و با لشكركشي به افغانستان و عراق پايگاه‌هايش را در كشورهاي اطراف ما مستحكم كرده تا عملاً كشور ما را را از نظر نظامي محاصره كند؛ آمريكا يك ارتش كامل جنگي با تجهيزات كامل به منطقه آورده تا به منابع انرژي و نفت مسلط شود، در اين ميان مهمترين كشوري كه در قضيه نفت، تعيين‌كننده است جمهوري اسلامي ايران است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح اظهار كرد: دشمن سناريوي حمله و تعرض به ايران را دنبال مي‌كرد اما وقتي ديد كه ملت ايران يكپارچه، متحدد و حزب‌الهي است و نيروهاي مسلح آن باتجربه و كارآزموده با فرماندهان مجرب آماده دفاع همه‌جانبه است و دشمن را بخوبي مي‌شناسد، پشيمان شد.

وي ادامه داد: دشمنان ‌هرچه تلاش اطلاعاتي كردند خدا رعب قدرت ايران را به دل آنها انداخت و اين درحقيقت همان بازدارندگي است.

رئيس ستادكل نيروهاي مسلح با يادآوري قدرت ايران و نقش تعيين‌كننده كشورمان در موضوع نفت و انرژي در منطقه گفت: دشمنان ايران در برابر رزمايش سپاه دستپاچه شده و با ترس گفتند كه با ايران جنگ ندارند.

فيروزآبادي ‌عنوان كرد: دكترين جديد نيروهاي مسلح ايران براي مقابله با تهديدات ناهم‌تراز تبيين شده اما مهمترين محور تربيت نيروهاي مؤمن و باانگيزه و شجاع است. فرماندهان موظفند تك‌تك نيروها را به آمادگي جسماني، رواني و تجهيزات مناسب تجهيز كنند.

وي در پايان گفت: دشمنان ما اثربخشي و كارايي دين و معنويت را نمي‌شناسند به همين دليل قادر به درك قدرت و اقتدار ما نيستند.

در اين مراسم كه با حضور فرمانده كل سپاه پاسداران، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري و مسئولان عاليرتبه لشكري و كشوري برگزار شد، سردار محمدجعفر اسدي به عنـوان فرمانـده نيـروي زمينـي سپـاه، حسين طائب به عنوان فرمانده نيروي مقاومت بسيج و سردار محمد حجازي با حفظ سمت جانشيني فرمانده كل سپاه به فرماندهي قرارگاه ثارالله منصوب و از زحمات خالصانه سردار علي زاهدي، در طول تصدي مسئوليت فرماندهي نيروي زميني سپاه تقدير به عمل آمد.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن