تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سياست


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از سياست
اموال گروهك منافقين در آمريكا مسدود شد
گروه سياسي: اموال گروهك تروريستي منافقين توسط وزارت خزانه داري آمريكا مسدود شد. به گزارش ايسنا، بر اساس آخرين فهرست منتشر شده اداره كنترل دارايي هاي خارجي وزارت خزانه داري آمريكا در 8 جولاي 2008، گروهك تروريستي منافقين با كليه اسامي پوششي و اقماري اش به نام هاي سازمان مجاهدين خلق ايران، شوراي ملي مقاومت، ارتش آزادي بخش ايران، انجمن دانشجويان مسلمان ايراني و ... در اين فهرست قرار گرفت و دارايي هاي آن ها مسدود شد. اين گزارش كه هر سال انتشار داده مي شود در 387 صفحه منتشر شده كه در صفحه 224 اين گزارش نام گروهك تروريستي منافقين آمده است. گفتني است اين اداره بر اساس اهداف ملي و سياست خارجي آمريكا تحريم هاي تجاري و اقتصادي را عليه كشورهاي خارجي، تروريست ها، قاچاقچيان بين المللي مواد مخدر و كساني كه به نحوي به توليد سلاح هاي كشتار جمعي مرتبط هستند اعمال كرده و سرمايه هاي آنان را مسدود مي كند. اسامي ذكر شده در فهرست وزارت خزانه داري آمريكا عبارتند از: Mek مجاهد خلق، Mko سازمان مجاهدين خلق، Pmoi سازمان مجاهدين خلق ايران، Nia ارتش آزادي بخش، Niai ارتش آزادي بخش ايران، Miss انجمن دانشجويان مسلمان ايران، Ncr شوراي ملي مقاومت و Ncri شوراي ملي مقاومت ايران.
دفاع سلمان خدادادي در صحن مجلس از خود
گروه سياسي: عضو كميسيون تحقيق مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه جمعي از نمايندگان به سلمان خدادادي نماينده ملكان پيشنهاد انصراف از نمايندگي را داده اند، گفت: در صورت اصرار خدادادي بر دفاع از حق خود گزارش كميسيون تحقيق در صحن قرائت مي شود. سيد سلمان ذاكر نماينده مردم اروميه در مجلس هشتم در گفت وگو با مهر با بيان اينكه خدادادي پيشنهاد استعفا را رد و بر دفاع از حق خود در صحن علني تاكيد كرده است، ادامه داد: گزارش رد اعتبارنامه منتخب مردم ملكان در مجلس هشتم به هيئت رئيسه مجلس گزارش شده و بلافاصله بعد از خاتمه تعطيلات تابستاني مجلس در صحن قرائت خواهد شد.اعتبارنامه سلمان خدادادي نماينده مردم ملكان درمجلس هشتم كه به كميسيون تحقيق مجلس اعاده شده بود بعد از بررسي در اين كميسيون 18 تير ماه به اتفاق آرا رد شد.اعتبارنامه سلمان خدادادي در مجلس هشتم با اعتراض فاطمه آليا نماينده مردم تهران در شعبه 13 بررسي اعتبارنامه ها رد و براي بررسي بيشتر به كميسيون تحقيق ارجاع شده بود.ذاكر در اين زمينه به مهر گفت: بعد از تعطيلات مجلس مخبر كميسيون تحقيق گزارش رد اعتبارنامه نامبرده را در صحن قرائت كرده و آقاي خدادادي براي دفاع در جايگاه حاضر مي شود و سپس از نمايندگان براي رد يا تائيد اعتبارنامه او راي گيري به عمل خواهد آمد.
واكنش ايران به اظهارات غير اخلاقي مك كين
گروه سياسي: سخنگوي وزارت خارجه اظهارات مك كين سناتور جمهوري خواه آمريكا عليه مردم ايران را غير اخلاقي توصيف كرد. به گزارش اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه، سيد محمد علي حسيني در واكنش به اظهارات غيراخلاقي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري آمريكا در ارتباط با ايرانيان اظهار داشت: تعبير زشت و ضد اخلاقي اين كانديدا نشانگر افكار تنفرآميز و مشمئزكننده اين سياستمدار و هم سلكان فعلي وي در رويكرد سياست خارجي است و اين نوع نگرش، تاسف آور و فاقد ارزش بوده و به شدت تقبيح مي شود. حسيني افزود: اينگونه اظهارات دور از شان سياستمداراني است كه مي خواهند سرنوشت يك كشور مدعي تمدن را به عهده گيرند و پرواضح است كه دو ملت با فرهنگ ايران و آمريكا اين گونه نگرش هاي مذموم را برنتافته و در حافظه تاريخي خود ثبت خواهند كرد. "جان مك كين" سناتور جمهوري خواه آمريكا طي اظهاراتي در پايان هفته گذشته راجع به صادرات سيگار به ايران گفت كه مي خواهيم از اين طريق ايرانيان را بكشيم.
آزادي سرنشينان 5 قايق عربستاني
گروه سياسي: عبدالرحمان بن ابراهيم البراهيم فرمانده گارد ساحلي عربستان در منطقه الشرقيه از آزادي پنج قايق عربستاني كه اخيرا در آبهاي منطقه اي ايران توقيف شده بودند، خبر داد . به گزارش ايرنا، سرنشينان اين قايق ها كه در امر صيادي اشتغال داشتند اواسط تير ماه امسال در آب هاي منطقه اي ايران در سواحل مرزي استان بوشهر دستگير شدند .
تسهيل صدور رواديد براي اتباع ايراني در اكوادور
گروه سياسي: يك منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت كه دولت اكوادور، از اين پس براي اتباع ايراني در فرودگاه اين كشور رواديد صادر مي كند. به گزارش ايرنا، به گفته اين منبع آگاه، اين تصميم دولت اكوادور به منظور گسترش صنعت گردشگري و در جهت تسهيل سفر اتباع ايراني به اين كشور اتخاذ شده است. اكوادور ، دومين كشور آمريكاي لاتين است كه ظرف شش ماه گذشته براي اتباع ايراني در فرودگاه رواديد صادر مي كند.
سفر متكي به كشورهاي حوزه خليج فارس
گروه سياسي: روزنامه الوطن به نقل از مقامات ايراني نوشت، منوچهر متكي قصد دارد در هفته جاري به منظور بررسي تحولات منطقه به كشورهاي حوزه خليج فارس سفر كند.به گزارش ايسنا، اين روزنامه چاپ عربستان به نقل از مقامات ياد شده ادامه داد: سفر منوچهر متكي وزير امور خارجه ايران به كشورهاي حوزه خليج فارس از دمشق آغاز مي شود. اين سفر شامل عمان و قطر هم خواهد بود.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن