تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراهم شدن فرصت خدمت به مردم كشور ايران يك نعمت الهي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فراهم شدن فرصت خدمت به مردم كشور ايران يك نعمت الهي است
سنندج - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صدا و سيما فراهم شدن فرصت خدمتگزاري به مردم در نظام اسلامي ايران را يك نعمت الهي خواند.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، عزت الله ضرغامي صبح امروز در جلسه شوراي ادراي استان كردستان اظهار داشت: امروز كساني كه به عنوان يك مسئول به مردم كشور اسلامي ايران خدمت مي كنند بايد قدر اين موقعيت را دانسته چرا كه خدمت در اين نظام الهي يك نعمت خدادادي است.

وي ادامه داد: پست و مقام براي هيچ كس نخواهد ماند و آنچه كه براي همه مديران و مسئولان باقي خواهد ماند نام نيكي است كه با انجام صحيح و درست وظايف محوله از خود بر جاي خواهند گذاشت.

رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد: مديران در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بايد در حوزه كاري خود با خداوند متعال معامله كنند و زماني كه به اين مهم رسيدند علاوه بر رضايت حق تعالي رضايت خلق خدا را نيز به دست خواهند آورد.

ضرغامي افزود: امروز كساني كه سعادت خدمت به مردم كردستان را پيدا كرده اند بايد به خود ببالند و از هيچ كوششي در راه خدمت صادقانه به اين مردم كه هر آنچه برايشان انجام گيرد باز هم كم است، كوتاهي نكنند.

وي مردم كردستان را غيرتمند و شجاع خواند و تصريح كرد: دشمنان در سال هاي اوليه انقلاب با چشم كينه به اين منطقه از ايران اسلامي مي نگريستند كه مردم كرد با همان شجاعت و غيرتي كه دارند در مقابل قتنه ها ايستادگي كرده و اجازه ندادند دسيسه هاي دشمنان در اين منطقه به اجرا درآيد و همه مسئولان نيز بايد ضمن قدرداني از اين عزت و شرف از هيچ كوششي براي خدمت به اين مردم و توسعه كردستان دريغ نورزند.

رئيس سازمان صدا و سيماي كشور با اشاره به آپلينگ شبكه استاني سيماي مركز كردستان گفت: شبكه استاني متعلق به مردم كردستان است و بايد از طريق اين رسانه پيام مهر، محبت و دينداري مردم اين خطه از ايران اسلامي به گوشش جهانيان رسانده شود.

ضرغامي بيان داشت: البته مسئولين سيماي مركز كردستان بايد از امروز حساسيت و دقت نظر بيشتري را در توليد و پخش برنامه ها داشته باشند زيرا بايد كردستان و مردم اين استان آنگونه كه شايسته اند به جهانيان معرفي شوند.

وي اظهار داشت: يكي ديگر از فوايدي كه ماهواره اي شدن شبكه استاني مركز كردستان در پي خواهد داشت اين است كه مي توان به آساني ديگر مناطق استان را تحت پوشش برنامه هاي اين شبكه قرار داد.

رئيس سازمان صدا و سيماي مركز كردستان در پايان سخنان خود و خطاب به نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: اميدواريم كه با همت همه نمايندگان ملت ايران در مجلس شوراي اسلامي و با اختصاص اعتبارات مناسب بتوانيم تمامي نقاط كشور را تحت پوشش برنامه هاي رسانه ملي قرار دهيم همانطور كه در طول سه سال گذشته و با تخصيص اعتبارات مناسب از سوي دولتمردان زحمت كش جهش بسيار خوبي را در صدا و سميا شاهد بوده ايم.
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن