تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهار نگراني كميته بين المللي صليب سرخ از آمار تلفات امسال در افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اظهار نگراني كميته بين المللي صليب سرخ از آمار تلفات امسال در افغانستان
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: كميته بين المللي صليب سرخ امروز رسما نگراني خود را از افزايش رو به رشد تلفات افغانستان اعلام كرد.
به گزارش روز چهارشنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز" به نقل از خبرگزاري رسمي چين شينهوا، كميته بين المللي صليب سرخ امروز طي بيانيه اي از شمار كشته شدگان در انفجارها و درگيري هاي صورت گرفته در مناطق مختلف افغانستان اظهار تاسف و نگراني خود را اعلام كرد.
كميته بين المللي صليب سرخ طرف هاي شركت كننده در اين درگيري ها را اكيدا فراخواند تا در عمليات نظامي خود حتما تهيداتي را در نظر بگيرند تا ميان نيروهاي غيرنظامي و نيروهاي مسلح تمايز قائل شده، امنيت اين غيرنظاميان را به خطر نياندازند.
مقامات رسمي كميته بين المللي صليب سرخ همچنين اظهار داشتند غيرنظاميان هرگز نمي بايست هدف حملات و درگيري هاي صورت گرفته در اين منطقه باشند مگر زماني كه مستقيما در اين درگيري ها نقشي عمده را ايفا مي كنند.
بيانيه منتشر شده از سوي كميته بين المللي صليب سرخ همچنين شديدا از ادامه حملات بي هدف توسط گروه هاي درگير نيز اظهار تاسف كرد.
مقامات رسمي ناتو با انتشار بيانيه اي تعداد كشته شدگان و زخميان انفجارهاي انتحاري صورت گرفته در افغانستان از ابتداي امسال را رسما اعلام كردند.
سخنگوي ناتو در كابل امروز اعلام كرد، از ابتداي امسال در انفجارهاي انتحاري صورت گرفته در سرتاسر كشور افغانستان تا كنون 909 تن كشته و يا زخمي شده اند.
بنا به گزارش مقامات رسمي ناتو از اين تعداد كشته شدگان و يا زخميان تا كنون 712 تن از ميان افراد غيرنظامي بوده اند.
به گزارش ايسكانيوز، آمارها نشان مي دهد از اين تعداد تلفات غيرنظاميان نيز 228 تن كشته و 484 نفر ديگر در سال 2008 زخمي شده اند./120
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن