تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپولیسیها در منزل پروین (گزارش تصویری)


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: پرسپولیسیها در منزل پروین (گزارش تصویری) سرخپوشان در منزل محمد پروین

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس امروز (دوشنبه) برای عیادت از هم بازی شان به منزل محمد پروین رفتند.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرپسولیس، محمد پروین که اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته است این روزها دوران نقاهت خود را در منزل، سپری می کند. طی روزهای گذشته نیز بازیکنان پرسپولیس در گروه هایی چند نفره به عیادت هم بازی شان رفتند و حال و روز او را جویا شدند.

امروز نیز سپهر حیدری، جلال اکبری، محم د منصوری، حسین بادامکی، مجتبی شیری، مجتبی زارع بازیکنان پرسپولیس به همراه فرزاد محلوجی از اعضای کادر پزشکی این تیم، با حضور در منزل محمد پروین، با او دیدار کردند.

مجتبی شیری که پیش از این خود عمل مشابهی را بر روی پایش انجام داده است، بیش از دیگران با محمد پروین هم کلام شده بود و تجربیات خود را در اختیار او می گذاشت.

پرسپولیس -اسپارتاپراگ پنجشنبه 30 دی ساعت 19 به وقت تهران

جام 6 جانبه دبی با حضور تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه الشباب برگزار خواهد شد.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که قرار بود جام 6 جانبه دبی در ورزشگاه سون استار برگزار شود، بر اساس تغییرات انجام شده، ورزشگاه الشباب میزبان این جام خواهد بود.گفتنی است تيم‌هاي حاضر در اين تورنمنت در دو گروه سه تيمي به مصاف هم مي‌روند. در گروه اول، تیم‌های شاختار دونسک اوکراین، زلینا اسلواکی، الهلال عربستان و در گروه دوم، تیم‌های پرسپولیس، زنیت سن پترزبورگ و اسپارتاپراگ جمهوری چک قرار دارند.پرسپوليس در اولين بازي خود روز پنجشنبه 30 دي ماه از ساعت 19 به وقت تهران به مصاف اسپارتاپراگ مي‌رود.دومين ديدار سرخپوشان روز دوشنبه، چهارم بهمن ماه از ساعت 19 برابر تيم فوتبال زنيت سن پترزبورگ برگزار مي‌شود.مسابقات شش جانبه امارات روز ششم بهمن ماه به پايان مي‌رسد. 

با آرزوی  بهبودی کامل و سریع محمد... usefabadclub.vcp.ir





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 412]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن