تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروازهاي كيش اير به اين جزيره در جشنواره تابستاني كيش افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پروازهاي كيش اير به اين جزيره در جشنواره تابستاني كيش افزايش يافت
همزمان با برگزاري جشنواره تابستاني كيش، شركت هواپيمايي كيش (كيش‌اير) پروازهاي خود را به مقصد اين جزيره افزايش داد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومي سازمان منطقه‌آزاد كيش، شركت هواپيمايي كيش باهدف ارايه‌خدمات و تسهيلات هرچه بيشتر به مسافران و گردشگران جشنواره و همچنين با هدف اتصال اين جزيره زيبا به مراكز استان‌ها اقدام به افزايش پروازهاي خود كرد.

بنابراين گزارش،اين شركت هواپيمايي روزانه‪ ۱۰‬پرواز در مسير كيش - تهران و بالعكس، ‪ ۱۰‬پرواز در مسير كيش - دبي و بالعكس، روزانه يك پرواز در مسير كيش - بندرعباس و بالعكس برقرار كرده است.

همچنين شركت هواپيمايي كيش،هرهفته‌دوپرواز در مسير كيش - مشهد و بالعكس، شش پروازدرمسيركيش - شارجه‌وبالعكس وهفته‌اي سه پرواز در مسير كيش - ابوظبي و بالعكس راه‌اندازي كرده است.

براساس اين گزارش، همچنين شركت هواپيمايي كيش هفته‌اي دو پرواز در مسير كيش -اصفهان- دوبي و بالعكس، هفته‌اي سه پرواز در مسير كيش - شيراز- تهران و بالعكس و هفته‌اي دو پرواز در مسير كيش - رشت - مشهد و بالعكس، برقرار كرده است.

هفته‌اي شش پرواز در مسير كيش - دمام و بالعكس، هفته‌اي يك پرواز در مسير كيش- تبريز- مشهد وبالعكس، هفته‌اي دو پرواز در مسير كيش - كرمان و بالعكس و دو پرواز در مسير كيش - اصفهان - مشهد و بالعكس از ديگر مسيرهاي فعاليت شركت هواپيمايي كيش در ايام جشنواره تابستاني كيش است.

اين گزارش افزود: با توجه به افزايش تقاضاي سفر به كيش در ايام برگزاري جشنواره تابستاني كيش، ديگر شركتهاي هواپيمايي نيز پروازهاي خود را به اين جزيره مرجاني افزايش داده‌اند.

يازدهمين جشنواره تابستاني كيش، از ‪ ۱۴‬تيرماه امسال آغاز شده و تا دهم شهريورماه سال جاري برپا خواهد بود.ك/‪۱‬
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن