تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803347319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير سومين جشنواره فيلم پليستعامل پليس و سينماگران رونق سينما روز افزون مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دبير سومين جشنواره فيلم پليستعامل پليس و سينماگران رونق سينما روز افزون مي كند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ دبير سومين جشنواره فيلم پليس گفت: تعامل پليس و سينماگران، رونق سينماي كشور را در پي دارد.


به گزارش خبرنگار موج؛سيد عليرضا سجادپور دبير سومين جشنواره فيلم پليس با بيان اين مطلب اظهارداشت:در كشور ما جشنواره‌ها بر دو گونه‌ جشنواره‌هاي عمومي كه به تمامي موضوعات و آثار مي‌پردازد مانند جشنواره فيلم فجر و جشنواره‌هاي موضوعي كه تنها به موضوع خاص پرداخته و اغلب توسط متولي اصلي آن موضوع در جامعه اجرا مي شود، برگزار مي گردد.
وي تصريح كرد: جشنواره هاي موضوعي به كليات سينما توجه نداشته و تنها به كاركرد بهتر مجموعه در خصوص اهداف و وظايف خود در جامعه توجه خواهد داشت.
وي اظهار داشت:با توجه به اينكه فعاليت پليس و نيروي انتظامي، براي جامعه كاملاً مشخص است، شايد نياز به معرفي بيشتر آن در بين اقشار جامعه احساس نشود، اما بايد به خاطر داشته باشيم كه رفع پيچيدگي‌هاي موجود در موضوع امنيت اجتماعي، بهره‌مندي از نظرات و ديدگاه‌ها و نيز مشاركت معني‌دار اقشار مختلف جامعه به ويژه اصحاب فرهنگ و هنر كشور در قالب آفرينش‌هاي هنري است.
وي افزود: اين امر پليس را قادر خواهد ساخت در راستاي وظايف و ماموريت‌هاي خود، با دگرگون‌سازي افق ديد، بهبود رويكردها،روشها و استفاده صحيح از ابزارهاي تصويري و تكنلوژي سينما و تلويزيون براي تقويت و تحكيم پايه‌هاي امنيت اجتماعي و ملي كشور گام‌هاي موثري بردارد.
سجاد پور گفت:به همين دليل سومين دو سالانه جشنواره فيلم پليس با رويكرد ايجاد تعامل و همكاري بيشتر با هنرمندان به خصوص سينماگران، براي ارتقاي سطح امنيت اجتماعي از طريق رسانه‌هاي تصويري مانند سينما و تلويزيون برگزار خواهد شد.
وي اظهار داشت: همچنين تقويت باورها، ارزشهاي ديني، اخلاقي براي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، آموزش رفتارهاي صحيح اجتماعي به سطوح مختلف اجتماعي، از ديگر اهداف اين جشنواره است.
وي تصريح كرد: فعاليت غيررسمي جشنواره پليس از 50 روز گذشته آغاز شده كه به بررسي و طرح آيين‌نامه، جزئيات، سياست‌‌هاي خاص جشنواره پرداخته است، همچنين ستاد جشنواره نزديك به يك ماه است كه آغاز به كار كرده و فراخوان جشنواره به طور رسمي از امروز در اختيار مطبوعات و رسانه‌هاي جمعي قرار خواهد گرفت.
وي ابراز داشت: در جشنواره امسال سعي شد تا با راه‌اندازي سايت WWW.Policefilm.ir تمامي اطلاعات و اخبار جشنواره به راحتي در اختيارعلاقه‌مندان قرار گيرد، همچنين سينماگران علاقه‌مند براي حضور در جشنواره مي توانند آثار تصويري و مكتوب خود تا 15 آبان ماه سال جاري از طريق سايت اينترنتي و يا به صورت سنتي براي دبيرخانه ارسال نمايند.
وي افزود: جشنواره فيلم پليس، طي سه روز از 19 تا 22 آذرماه در تهران برگزارخواهد شد كه طي اين سه روي به نمايش فيلم‌هاي شركت‌كننده در جشنواره در شهر تهران خواهيم پرداخت، اختتاميه جشنواره نيز در روز 23 آذرماه در تهران برگزار خواهد شد.
دبير سومين جشنواره فيلم پليس گفت: بخش‌هاي رقابتي جشنواره شامل مسابقه فيلم هاي سينمايي، مسابقه فيلم‌هاي بلند ويديوئي و سريال‌هاي تلويزيوني، مسابقه فيلم‌هاي مستند، كوتاه و بسيار كوتاه(بين 15 تا كمتر از 3 دقيقه) و فيلمنامه نويسي در رشته هاي كوتاه و بلند برگزار خواهد شد.
وي اظهار داشت: جوايز اين جشنواره به بهترين كارگردان، بهترين تهيه كننده و بهترين فيملنامه نويس اختصاص داده خواهد شد، همچنين هيئت داوران مي توانند در مواردي خاص، به برخي از بخش‌هاي سينمايي نيز جوايزي را اهدا كنند.
وي تصريح كرد: پليس به عنوان نهادي كه به طرز عجيبي، با اقشار مختلف مردم سرو كار دارد، موضوعي به نام آسيب‌هاي اجتماعيي را فرا راه خود دارد، اگر اين نهاد قدرتمند بتواند به تعامل گسترده با سينماگران بپردازد، مي تواند راه كارهاي مناسبي را براي حل آسيب‌هاي اجتماعي در دستور كار خود قرار دهد.
وي گفت: با توجه به اينكه آسيب‌هاي اجتماعي، بسترساز ايجاد جرايم مختلف در جامعه است، اگر در جامعه تلاش شود تا اين بستر ها كمتر شود دامنه جرم و جنايت به شدت كاهش خواهد يافت، به همين دليل جشنواره فيلم پليس مي‌تواند علاوه بر، بررسي زمينه‌ها و بسترهاي آسيب‌هاي اجتماعي، راهكارهاي جلوگيري از اين آسيب‌ها را فراهم كند.
وي افزود: نيروي انتظامي علاقه‌مند است تا از اين جشنواره برداشت بلند مدت داشته باشد، به گونه اي كه آثاري به دست دبيرخانه جشنواره برسد كه بتوان اين آثار را در محافل خاص براي گروه هاي هدف اصلي از جمله دختران و پسران دبيرستاني به نمايش گذارد.
سجاد پور گفت: شوراي اصلي سياست‌گذاري جشنواره فيلم پليس متشكل از وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزيستي، صدا و سيما، وزارت ارشاد، ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائيه است.
وي اظهار داشت: تغييرات عمده اي كه در اين جشنواره نسبت به دوره هاي قبلي رخ داده است، حذف بخش بين‌الملل جشنواره به دليل هم راستا نبودن با اهداف جشنواره و استقلال نمايش فيلم‌ها در شهرستان‌ها به دليل استقبال بالاي اين بخش در دوره‌هاي قبلي است.
وي در پايان اعلام كرد: تنها فيلم‌هايي اجازه شركت در جشنواره را دارند كه بتوانند از وزارت ارشاد و يا صدا و سيما مجوز نمايش دريافت كرده و توليد آن از سال 85 به بعد باشد.
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن