تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821149804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفر رسانه اي استان مركزي/مصوبات دولت در حوزه فرودگاه اراك محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سفر رسانه اي استان مركزي/مصوبات دولت در حوزه فرودگاه اراك محقق شد
اراك - خبرگزاري مهر: مدير فرودگاه اراك گفت: در سفر اول دولت به استان مركزي دو مصوبه در مورد فرودگاه اراك به تصويب رسيد كه اين دو مصوبه در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حميدرضا خسروجردي عصر امروز در جريان بازديد خبرنگاران و گروه اطلاع رساني مصوبات دولت در اراك افزود: ايجاد مرز هواپيمايي فرودگاه اراك و مطالعه وضعيت فرودگاه براي تكميل و تجهيز آن از جمله مصوبات دولت در اين راستا بود كه مرز هوايي ايجاد شده و پرواز در فرودگاه اراك در جريان است. همچنين كار مطالعه وضعيت فرودگاه براي تكميل و تجهيز آن انجام شده و برخي از بخش هاي اين فرودگاه برابر اعتبارات اختصاص يافته تجهيز شده است.

وي اظهار داشت: در بخش مطالعه و اجراي محل سوخت گيري فرودگاه به دليل عدم كاركرد مناسب پيمانكار پيشرفت خوبي در اين زمينه نداشته ايم در حالي كه تدارك جايگاه سوخت گيري مناسب براي اين فرودگاه از الزامات فرودگاه است.

مدير فرودگاه اراك با مرور وضعيت قبلي فرودگاه اراك گفت: با وجود افتتاح اين فرودگاه در سال 78 عملا تا سال 84 پروازي در فرودگاه انجام نشده و تنها پروازهايي كه در اين فرودگاهها انجام گرفته پروازهاي تشريفاتي و اظهاري بوده است. پس از آن در سال 84 به همت استاندار استان و با تاكيد دولت و مصوبه پروازهاي فرودگاه اراك به شكل چارتر آغاز شد.

خسروجردي با تاكيد بر اينكه نيازمند حمايت از فرودگاه هستيم، خاطرنشان كرد: از زمان راه اندازي اين فرودگاه تا كنون 723 پرواز داشتيم و درمجموع 36هزار و 414 نفر وارد استان يا از استان خارج شده اند.

همچنين در جريان اين بازديد استاندار استان مركزي گفت: تلاش هاي زيادي براي راه اندازي مجدد فرودگاه اراك صورت گرفته است.

عبدالله سهرابي با انتقاد از بي توجهي به فرودگاه اراك گفت: انتظار مي رود وزارت راه از اين فرودگاه حمايت بيشتري كند و به توافق نامه اي كه در سفر مقام معظم رهبري در سال 79 به امضا رسيده توجه بيشتري كنند.

وي تصريح كرد: برخي اقتصادي نبودن فرودگاه اراك را مطرح مي كنند در حاليكه بايد اين سئوال را پرسيد اگر اين فرودگاه اقتصادي نبوده چرا از ابتداي با پول بيت المال با بيش از 10 ميليارد تومان در آن زمان ساخته شده است.

استاندار استان مركزي خاطرنشان كرد: ايجاد جايگاه سوخت، لزوم طولاني كردن باند فرودگاه و ايجاد سيستم رادار از مهمترين نيازهاي اين فرودگاه است.

سهرابي با اشاره به اينكه اين فرودگاه به بخش خصوصي واگذار مي شود، گفت: اين فرودگاه موقعيت مناسبي براي جابجا كردن مسافران و خدمات رساني به مسافران اراك، قم، لرستان و بخش هايي از اصفهان را دارد و مي تواند پايانه باربري مناسبي براي حمل گل و گياه زينتي و انواع ميوه ها و توليدات كشاورزي باشد.

طي سه روز حضور خبرنگاران و گروه اطلاع رساني مصوبات دولت از حدود 40 پروژه و مصوبه دولت در استان مركزي بازديد مي شود.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن