تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمليات پليس تهران بزرگ بااعلام عملكرد 3ماهه امسال: وقوع 37 فقره قتل،كاهش 81درصدي سرقت‌هاي مسلحانه وافزايش11درصدي كيف‌قاپي استقرار پليس در40پارك استان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون عمليات پليس تهران بزرگ بااعلام عملكرد 3ماهه امسال: وقوع 37 فقره قتل،كاهش 81درصدي سرقت‌هاي مسلحانه وافزايش11درصدي كيف‌قاپي استقرار پليس در40پارك استان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

معاون عمليات پليس تهران بزرگ، از كاهش 100 درصدي سرقت بانك در سه ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال 86 خبر داد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ محسن خانچرلي، صبح امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشي از آخرين وضعيت جرايم پايتخت در سه ماهه اول امسال، گفت: وقوع جرايم در پايتخت، شش درصد كاهش، ميزان دستگيري پنج درصد افزايش و كشف جرايم در بهار امسال نسبت به سه ماهه سال گذشته، برابر بوده است.

وي با بيان اين كه ميزان سرقت از منازي پنج درصد، سرقت از مغازه 19درصد و سرقت از لوازم خودرو در اين مدت نسبت به سه ماهه 86، 18 درصد كاهش داشته است، افزود: در اين مدت، ميزان سرقت خودروهاي سواري چهار درصد كاهش و ميزان سرقت خودروهاي باري دو درصد افزايش يافته است.

معاون عمليات پليس تهران بزرگ، در ادامه از افزايش 11 درصدي كيف‌قاپي و سرقت موتورسيكلت در سه ماهه اول امسال خبر داد و اضافه كرد: سرقت به روش كش روزني در سه ماهه امسال 26 درصد كاهش داشته، اين در حاليست كه ميزان دستگيري اين سارقان، 17 درصد افزايش يافته است.

وي يادآورشد: ميزان سرقت از اماكن در بهار امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد كاهش را نشان مي‌دهد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ خانچرلي در ادامه اين نشست در تشريح وضعيت جرايم خشن در تهران نيز، عنوان كرد: ميزان وقوع قتل در سه ماهه امسال 37 فقره بوده كه نسبت به تعداد قتل‌ها در مدت مشابه سال 86 برابري مي‌كند.

وي با اشاره به اين كه به طور ميانگين در هر ماه، حدود 12 فقره قتل در پايتخت اتفاق مي‌افتد، بيان كرد: ميزان كشف قتل‌ها شش درصد و ميزان دستگيري نيز 60 درصد افزايش را نسبت به سال گذشته نشان مي‌دهد.

معاون عمليات پليس تهران بزرگ خاطر نشان كرد: در بهار سال گذشته، 27 فقره سرقت مسلحانه در پايتخت انجام شد كه اين آمار در سه ماهه امسال، به پنج فقره رسيده است، به طوري كه وقوع سرقت‌هاي مسلحانه 81 درصد در سال جاري نسبت به سال گذشته كاهش داشته است.

سرهنگ خانچرلي اظهار كرد: تعداد سرقت‌هاي به عنف در پايتخت در سه ماهه امسال نسبت به سال گذشته، دو درصد كاهش و كشف اين نوع سرقت 33 درصد و دستگيري سارقان به عنف 58 درصد افزايش يافته است.

در ادامه اين نشست، وي ميزان تماس‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي «110» در بهار امسال را دو ميليون و 717 هزار و 537 مورد عنوان كرد و توضيح داد: طي اين مدت، در سه ثانيه، يك مورد تماس مردمي با پليس برقرار و در هر 10 ثانيه يك مورد عمليات پليسي انجام شد. در حالي كه تعداد تماس‌ها در مدت مشابه سال قبل دو ميليون و 536 هزار و 885 مورد بوده است.

وي ميانگين تماس‌هاي روزانه مردم با پليس «110» را بين 30 تا 34 هزار تماس در بهار امسال بيان و تصريح كرد: يك چهارم از تماس‌هاي تلفني كه با مركز فوريتهاي پليسي «110» برقرار مي‌شود، از سوي پليس عملياتي شده و مابقي تماس‌ها به منظور گرفتن اطلاعات و راهنمايي صورت گرفته است.

سرهنگ خانچرلي با بيان اين كه بين دو تا چهار درصد تماس‌ها مربوط به اصلاح مزاحمت‌هاست، گفت: بيشترين ميزان تماس‌ها با پليس «110» به ترتيب مربوط به تصادفات، نزاع و درگيري در خيابان‌ها و سرقت بوده است.

به گزارش ايسنا، معاون عمليات پليس تهران بزرگ، از افزايش پليس پارك‌ها با توجه به شروع فصل گرما خبر داد و يادآورشد: از 5/1 ماه گذشته، موضوع افزايش گشت‌هاي پليس در تفرجگاه‌ها در دستور كار پليس قرار گرفته است.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر در 40 پارك مهم استان تهران، پليس پارك مستقر است و مابقي تفرجگاه‌ها نيز تحت كنترل 9 سركلانتري قرار خواهد گرفت.

سرهنگ خانچرلي در رابطه با موتورسيكلت‌سواران متخلف نيز، گفت: طي سه ماهه امسال‌، پنج هزار و 928 دستگاه موتورسيكلت توسط پليس راهنمايي و رانندگي متوقف و به پاركينگ منتقل شده است.

وي بر استمرار طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف تاكيد و درباره گشت‌هاي پليس در بزرگراه‌هاي پايتخت نيز، گفت: طي يك ماه گذشته، فعاليت گشت‌هاي پليس بزرگراه به ويژه در شب افزايش پيدا كرده است.

انتهاي پيام
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن