تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه سنيوره به سازمان ملل درباره 4 ديپلمات ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:الف: نامه سنيوره به سازمان ملل درباره 4 ديپلمات ايراني
قرار است نخست وزير لبنان براي پيگيري سرنوشت چهار ديپلمات ربوده شده ايراني به "بان‌كي‌مون" دبيركل سازمان ملل نامه‌اي ارسال كند.

به گزارش فارس، اعضاي خانواده چهار ديپلمات ايراني دربند رژيم صهيونيستي كه در آستانه تبادل اسرا ميان حزب‌الله و رژيم صهيونيستي به لبنان سفر كرده‌اند، روز گذشته (جمعه) با فواد سنيوره نخست وزير لبنان ديدار كردند.
سنيوره در اين ديدار پس از شنيدن توضيحات خانواده چهار ديپلمات، اظهار داشت: رنجي كه شما در طول اين 26 سل متحمل شده‌ايد را درك مي كنم و خود را همدرد شما مي‌دانيم و حاضريم با همه امكانات در موضوع پيگيري سرنوشت اين چهار نفر به ايران كمك كنيم.
سنيوره افزود: در آينده نزديك درباره پيگيري سرنوشت چهار ديپلمات ربوده شده ايراني در لبنان، نامه اي به "بان‌كي مون" دبيركل سازمان ملل خواهد نوشت.
نخست وزير لبنان همچنين از مشاور ويژه خود خواست كه براي تهيه اين نامه، اطلاعات لازم را از سفارت ايران در بيروت كسب كند.
محسن موسوي كاردار، احمد متوسليان وابسته نظامي سفارت، كاظم اخوان عكاس و خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران و تقي رستگار مقدم راننده آنها روز چهارم ژوئيه 1982 ميلادي كه بيروت در محاصره نظاميان رژيم صهيونيستي بود، هنگام انتقال از شمال لبنان به بيروت در ايست بازرسي منطقه "برباره"در شمال بيروت توسط فالانژهاي لبناني ربوده شدند و شواهد از تحويل اين چهار نفر پس از ربوده شدن به رژيم صهيونيستي حكايت دارد.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن