تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك نماينده اصولگراي مجلس در گفت‌وگو با ايسنا: كاري نكنيم مردم احساس كنند مسوولان‌شان شيفته‌ و تشنه‌ي پست و مسووليت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: يك نماينده اصولگراي مجلس در گفت‌وگو با ايسنا: كاري نكنيم مردم احساس كنند مسوولان‌شان شيفته‌ و تشنه‌ي پست و مسووليت هستند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده‌ي مردم تفت‌و ميبد درخانه‌ي ملت گفت: درنظر داشته باشيم از اول انقلاب، شخصيت‌هاي ما تشنه خدمت بودند، نه شيفته‌ و تشنه‌ي قدرت، بر اين اساس كاري نكنيم كه پس از گذشت 3 دهه از انقلاب، مردم احساس كنند كه مسوولان‌شان شيفته‌ و تشنه‌ي پست و مسووليت هستند كه اين پيام خوبي ندارد.

حجت‌الاسلام سيد جلال يحيي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بحث و صحبت در خصوص انتخابات رياست ‌جمهوري‌دهم را از هم‌اكنون زود هنگام دانست و گفت: احساس مي‌شود طرح چنين بحث‌هايي هنوز زود است و درواقع اين بحث‌ها به نحوي زودرس شده و رسانه‌اي شدن اين بحث‌ها تا حدودي به ذوق مردم مي‌زند.

وي تصريح كرد: متاسفانه بلافاصله بعد از برگزاري انتخابات مجلس هشتم مجددا جناح‌هاي پيروز يا شكست خورده آن انتخابات به سرعت و با شدت بحث انتخاب گزينه‌ جهت رياست‌جمهوري را دامن زده‌اند. درحالي كه مردم اين انتظار و توقع را داشتند كه با برگزاري انتخابات همه‌ي احزاب چه آن‌هايي كه پيروز‌شده و يا كساني كه شكست خورده‌اند، دنبال ارائه‌ي راه‌حل‌هاي دقيق و عميق جهت علاج مشكلات بزرگ مملكت باشند نه اين‌كه بلافاصله هر دوجناح به فكر نظراتي براي انتخاب رياست‌جمهوري و يك سال و اندي ديگر باشند.

وي در ادامه اين اقدامات را بعضا داراي معناي خوبي ندانست و گفت: درواقع مخاطب ما يعني مردم و آحاد ملت كه در فهم و شعور سياسي نوعا از احزاب و خيلي از مسوولان جلوتر هستند، شايد از اين مساله معناي يك نوع قدرت‌طلبي احساس كنند و اين اصلا به مصلحت نظام نيست.

اين نماينده‌ي مجلس تصريح كرد: البته خيلي از اين افراد كه به‌دنبال اين مباحث هستند، انصافا دنبال قدرت‌طلبي نبوده و چه بسا قصد خدمت از اين طريق به مردم را دارند، ولي بالاخره اين‌گونه با قضايا مواجه شدن، درخور اين مردم و اين نظام و حكومت نيست.

وي ادامه داد: بر اين اساس احساس مي‌شود همه‌ي اين گروه‌ها و تشكل‌ها واقعا بايد بيش از آن‌كه به دنبال معرفي كانديدا جهت رياست‌جمهوري باشند، به دنبال اين باشند كه بگويند نسخه‌اي كه براي درد كشور پيچيده‌ايم چيست؟ اگر مردم اين نسخه را پسنديدند و باور كردند به هر كسي كه آن حزب از آستين بيرون آورد، با توجه به برنامه‌هايي كه آن تشكل و حزب مي‌دهد، راي خواهند داد.

يحيي‌زاده مدعي شد: ولي متاسفانه مشاهده مي‌شود دراين راستا به عكس عمل مي‌شود، يعني قبل از اين‌كه از مشكلات صحبت كنند و صحبت از برطرف شدن آنها بزنند و اين كه راه علاج‌ آنها چيست؟ عنوان مي‌كنند منجي اين است. اين مساله تا حدودي به ذوق مردم مي‌زند و احتمالا مردم احساس مي‌كنند آن‌ها واقعا به دنبال درمان درد نبوده، بلكه به دنبال رسيدن به كرسي و منصب هستند.

وي افزود: نبايد كاري كنيم كه توهم و تصور اين‌كه برخي به دنبال گرفتن پست و مقام هستند، به وجود آيد.

اين نماينده‌ اصولگراي مجلس گفت: درواقع براساس شيوه‌هاي اخلاقي و روش‌هاي اسلامي احزاب مي‌توانند در اتاق‌هاي دربسته بدون آنكه تبليغاتي را شروع كنند كه مردم احساس كنند هنوز يك‌سال مانده به انتخابات، آقايان به زور و زحمت فردي را وارد انتخابات مي‌كنند، با هم هماهنگ كنند تا از داخل هرجناح يك نفر معرفي شود كه ديگر نه مردم سردرگم شوند، نه خود آنها مشكلي داشته باشند. اين‌گونه عمل‌كردن بسيار خوب است.

وي در پايان گفت: هم اصلاح‌طلبان هم‌ اصولگرايان مي‌توانند به تعبيري كه مقام معظم رهبري فرمودند هم اصولگراي اصلاح‌طلب باشد و هم اصلاح‌طلب اصولگرا. هر چند تا حدودي اختلاف سليقه بين اين دو جناح وجود دارد، اما از اين جهت خوب است هركدام در آن حيطه جناح خود به يك نفر برسند. اين براي مردم و نظام پيام خوبي دارد و در سطح دنيا هم پيام بسيار خوبي خواهد داشت، چرا كه اين پراكندگي و تشتت در هرجناح مردم را سردرگم، نگران و ناراحت مي‌كند.

انتهاي پيام
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن