تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار رئيس فدراسيون وزنه برداري با معاون رئيس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ديدار رئيس فدراسيون وزنه برداري با معاون رئيس جمهور
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رئيس فدراسيون وزنه برداري با محمد علي آبادي ، رئيس سازمان تربيت بدني ديدار و گفت و گو كرد.


به گزارش روز چهارشنبه ايرنا ، به نقل از روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري ، پس از كسب عنوان سومي جهان توسط ملي پوشان جوان كشورمان در سي و چهارمين دوره اين رقابتها دركلمبيا ، رئيس فدراسيون وزنه برداري با حضور در دفتر رئيس سازمان تربيت بدني با "محمد علي آبادي" معاون رئيس جمهور ديدار و گفت وگو كرد.
بر اساس اين گزارش ،"افشارزاده" در اين نشست يك ساعته ضمن تبريك كسب اين عنوان بي سابقه به رئيس سازمان تربيت بدني ، اين مقام شايسته را حاصل كار گروهي و شبانه روزي فدراسيون در طول يك سال و نيم گذشته دانست و عنوان داشت : از ابتداي آغاز فعاليتمان در فدراسيون ، مبناي كار را روي شناسايي ، پرورش نيروهاي نوجوان و جوان قرار داديم كه با حمايت سازمان تربيت بدني و بالطبع كار و تلاش فدراسيون در هر دو رده سني به قهرماني مطلق در آسيا(مسابقات آسيايي اردن ) و سومي در جهان ( جهاني كلمبيا) دست يافتيم .
وي ادامه داد : تيم ملي وزنه برداري ايران براي اولين بار بر يكي از سكوهاي قهرماني جهان ايستاد كه جا دارد كسب اين مقام شايسته را به مقام معظم رهبري ،رئيس جمهور،دست اندركاران سازمان ،جامعه ورزشي كشور و تمام مردم شريف ايران تبريك عرض نمايم .
افشارزاده در اين نشست گزارش كاملي از روند برگزاري مسابقات ،تيمهاي شركت كننده ،مراحل برپايي اردوهاي آماده سازي و روند آمادگي ملي پوشان ، نحوه اعزام و نتايج بدست آمده توسط تك تك ملي پوشان ارائه داد .
وي يادآور شد : اين مقام در حالي بدست آمد كه دو تن از ملي پوشان جوان با به دليل حساسيت مسابقات ، استرس بالا و كم تجربگي اوت و از دور مسابقات كنار رفتند.
وي افزود : من مطئنم در سال آينده با حفظ و نگهداري همين ملي پوشان و همچنين بازگشت وزنه برداران جواني كه در محروميت به سر مي برند تيم ملي بزرگسالان تقويت خواهد شد تا انشااله جايگاه واقعي خود را در سطوح بين المللي بدست آوريم .
وي در ادامه به آمادگي اردونشينان المپيكي اشاره كرد و اظهار داشت :5 وزنه بردار حاضر در اردوي المپيك در وضعيت ايده آل آمادگي به سر مي برند و رقابت نزديكي براي كسب دوبنده تيم ملي و حضور در بازيهاي المپيك 2008 دارند.
وي تاكيد كرد : برپايي اردوهاي كاملا مجهز و متنوع در تهران ،كيش ،اردبيل و بابلسر نيز در همين راستا صورت گرفت تا به شرايط آرماني خود دست يافته و در آستانه اعزام بتوانند خود را با شرايط آب و هوايي پكن سازگار نمايند.
3 نفر اصلي فردا مشخص خواهند شد و اميدوارم كه هر 3 آنها بتوانند عنواني شايسته و در خور نام ايران را بدست آورند.
مهندس علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني نيز ضمن تبريك به مسئولين فدراسيون و دست اندركاران وزنه برداري در استانهاي سراسر كشور، از كار و فعاليت شبانه روزي آنان در دوره فعاليت جديد اين فدراسيون تقدير و تشكر كرد و ابراز اميدواري نمود تا در دوره هاي بعدي پيكارهاي جهاني ، جوانان كشورمان به عناويني بهتر از سومي جهان دست يابند.
وي در پايان اظهار داشت : وزنه برداري جزو رشته هاي مدال آور و با اهميت در كشور ايران است كه از گذشته جايگاه ويژه اي داشته و دارد. حمايت سازمان تربيت بدني نيز از اين رشته قابل تامل بوده و مطئنا بيش از پيش نيز خواهد شد.
1379
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن