تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821133258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش ساخت پارچه و ميز


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Simin Secret28-04-2009, 03:19 PM1 - ابتدا توسط ابزار Box یک جعبه با مشخصات زیر بسازید : Length = 50 Width = 50 Height = 15 2- از لیست اصلاحگرها ، Edit Poly را اضافه کرده و polygon بالای جعبه را انتخاب نمایید. 3- اکنون با استفاده از ابزار Bevel موجود در زیرمجموعه ، طبق شکل زیر مقایر زیر را وارد کنید : Height = 100 Outline Amount = -20 4- مجددا یک Bevel دیگر با مقادیر زیر را اضافه نمایید . Height = 0 Outline Amount = 100 5- اکنون پنجره Bevel را بسته و ابزار Extrude را مطابق شکل زیر اضافه نمایید : Extrusion Height = 3 6- مطابق شکل زیر از زیرمجموعه Polygon خارج و وارد زیرمجموعه Edge شده و 4 لبه دور میز را انتخاب نمایید : 7- ابزار Chamfer را با مقادیر زیر مطابق شکل پایین به لبه های انتخابی اضافه نمایید : Chamfer Amount = 0.1 8- از زیر مجموعه Edge خارج شده و اصلاحگر MeshSmooth را مطابق شکل زیر و به مقدار مشخص شده به کل میزتان اضافه نمایید : Iterations = 3 9 - حالا نمای Top را بزرگ کنید تا کارتان راحت شود. سپس از ابزار Shapes یک خط (Line) را در نما رسم کنید که حدودا تمام سطح بالای میز را بگیرد. مانند شکل زیر : 10- با استفاده از نماهای مختلف چهارضلعی رسم شده را طوری میزان کنید که مقداری بالاتر از سطح میز قرار بگیرد. 11- اکنون اصلاحگر Garment Maker را به چهارضلعی اتان اضافه نمایید : 12- مقدار Density این اصلاحگر را 0.25 قرار دهید Density = 0.25 13- حالا باید اصلاحگر Cloth را اضافه کرده و سپس طبق شکل زیر بر روی دکمه Object Properties فشار دهید. 14- در پنجره Object Properties و از لیست سمت چپ ، خط خود را انتخاب نمایید (در شکل زیر Line01) . سپس مطابق شکل زیر دکمه رادیویی Cloth را انتخاب نمایید. 15- حالا بر روی دکمه Add Objects فشار دهید. 16- یک پنجره جدید بنام Add Objects to Cloth Simulation باز میشود. اکنون باید میزتان را انتخاب کنید (در این مثال Box01) و سپس بر روی دکمه Add در پایین پنجره فشار دهید. 17 - اکنون میبینید که میز نیز به لیست پنجره Object Properties اصلاحگر Cloth اضافه شده است. در حالی که میز (Box01) هنوز در انتخاب است طبق شکل زیر دکمه رادیویی Collision Object را انتخاب نمایید تا بدین وسیله آبجکت میز را برای این اصلاحگر بصورت آبجکتی تعریف کنیم که پارچه باید بر روی آن قرار گیرد (در واقع باید با آن تصادم داشته باشد! ) و در پایان OK رابزنید. 18- در پایان بر روی دکمه Simulate بزنید تا عملیات شبیه سازی گردد. ( این عملیات ممکن است زمانی بطول انجامد) در پایان پارچه بطور بسیار زیبا و واقع گرایانه ای بر روی میز قرار گرفته است. hadi66528-04-2009, 03:50 PMخوش امدید دوست عزیز ممنون بابت آموزش های شما انشالله شاهد حضورتون باشیم Borhan7228-04-2009, 04:26 PMبه فروم ما خوش اومدی دوست عزیز... ممنون آموزش خوبی بود... safacindy02-01-2010, 08:29 PMسلام دوست عزیز ممنون از اموزش قشنگی که دادین ... من کارایی رو که گفتید انجام دادم ولی وقتی که رندر میگریم از صحنه میز فقط رندر میشه پارچه اصلا رندر نمیشه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن