تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار معاون وزير امور خارجه امريكا با نخست وزير پاكستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ديدار معاون وزير امور خارجه امريكا با نخست وزير پاكستان


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: ريچارد بوچر معاون وزير امور خارجه آمريكا شب گذشته با يوسف رضا گيلاني نخست وزير پاكستان ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش روز سه شنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روزنامه انگليسي زبان ديلي تايمز پاكستان، ريچارد بوچر معاون وزير امور خارجه آمريكا در امور جنوب آسيا شب گذشته با يوسف رضا گيلاني نخست وزير پاكستان ديدار و گفت وگو كرد و دو طرف تحولات منطقه اي و داخلي را بررسي كردند.
بر اساس اين خبر، مبارزه با طالبان در افغانستان و طالبان محلي درمناطق قبايلي پاكستان از جمله محورهاي مهم گفت وگوهاي بوچر با گيلاني بود.
بر پايه اين خبر، معاون وزير خارجه آمريكا همچنين قرار است در سفر پنج روزه خود با پرويز مشرف رييس جمهوري، محمود قريشي وزير امور خارجه، محمود علي دراني مشاور امنيت ملي و پاكستان ديدار و گفت وگو كند .
خبر ديگر اينكه هيات پنج نفره سناتورهاي آمريكايي روز دوشنبه با ورود به پاكستان، با مشرف و گيلاني، درباره همكاري‌هاي دو جانبه تبادل نظر كردند.
سناتورهاي آمريكايي در اين ديدارها تاكيد كردند كه حامي روابط بلند مدت و پايدار ايالات متحده آمريكا با پاكستان هستند./110
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن