تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاخص كل بازار سهام در بورس تهران افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شاخص كل بازار سهام در بورس تهران افزايش يافت
به گزارش خبرنگار ايرنا، در پايان معاملات امروز شاخص بازار اول با ‪۹۵/۷‬ واحد افزايش به ‪ ۱۰‬هزار و ‪ ۴۵۷‬رسيد و شاخص بازار دوم نيز با ‪ ۳/۷۹‬واحد رشد در پايان معاملات روي عدد ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۹۷۸‬متوقف شد.

شاخص صنعت نيز با ‪ ۷۱/۰۷‬واحد افزايش عدد ‪ ۹‬هزار و ‪ ۳۶۲‬را تجربه كرد.

امروز سرمايه‌گذاري غدير با ‪ ۲۸‬ميليون و ‪ ۶۶۲‬هزار سهم بيشترين متقاضيان خريد را به خود اختصاص داد ضمن آنكه معدني و صنعتي چادرملو با ‪۲‬ ميليون و ‪ ۲۱۱‬هزار سهم، بانك پارسيان با ‪ ۱۰‬ميليون و ‪ ۶۲۸‬هزار سهم، سنگ آهن گل گهر با ‪ ۷۷۱‬هزار سهم، مديريت سرمايه‌گذاري اميد با سه ميليون و ‪ ۸۱۴‬هزار سهم، مجتمع فولاد خراسان با ‪ ۲‬ميليون و ‪ ۷۵۶‬هزار سهم، ملي صنايع مس ايران با يك ميليون و ‪ ۴۶‬هزار سهم، سايپا با سه ميليون و ‪ ۲۴۰‬هزار سهم ، كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با يك ميليون و ‪ ۵۷۵‬هزار سهم و خدمات دريايي تايدواتر خاورميانه بيشترين متقاضي خريد را داشتند.

در مقابل سرمايه‌گذاري بوعلي با پنج ميليون و ‪ ۱۴۲‬هزار سهم در صدر جدول بهترين تقاضا-هاي فروش قرار گرفت و سيمان تهران با ‪ ۷۷۷‬هزار سهم، پتروشيمي آبادان با ‪ ۴۰۸‬هزار سهم، مديريت پروژه‌هاي نيروگاهي ايران با يك ميليون و ‪ ۷۷۹‬هزار سهم، خاك چيني ايران با ‪ ۲۴۵‬هزار سهم، سيمان هگمتان با ‪ ۴۹۲‬هزار سهم، داروسازي كوثر با ‪ ۲۴۹‬هزار سهم، باما با ‪ ۱۱۰‬هزار سهم، خدمات انفورماتيك با ‪ ۹۴‬هزار سهم و مجتمع صنعتي آرتاويل تاير با ‪ ۲۱۴‬هزار سهم بيشترين متقاضي فروش را در بازار به خود اختصاص دادند.

امروز ملي صنايع مس ايران با ‪ ۲۹/۸۱‬واحد، گل گهر با ‪ ۱۲/۹۹‬واحد، پالايش نفت اصفهان با ‪ ۱۲/۵۴‬واحد، مديريت سرمايه‌گذاري اميد با ‪ ۱۱/۶۴‬واحد، سرمايه‌گذاري غدير با ‪ ۷/۹۱‬واحد، معدني و صنعتي چادرملو با ‪ ۴/۶۰‬واحد، پتروشيمي فن آوران با ‪ ۴/۳۱‬واحد،فولاد خراسان با ‪ ۳/۹۵‬واحد، بانك پارسيان با ‪ ۲/۵۶‬واحد و ايران خودرو با ‪ ۱/۶۷‬واحد بيشترين تاثير مثبت را بر روند شاخص داشتند و در مقابل سيمان فارس و خوزستان با ‪ ۵/۱۸‬واحد بيشترين تاثير منفي را بر روند شاخص داشت.

در معاملات امروز بازار، سهام توليدي گرانيت بهسرام، حق تقدم رايان سايپا، رايان سايپا، معادن منگنز ايران، ملي صنايع مس ايران، مجتمع فولاد خراسان، مديريت سرمايه‌گذاري اميد، سرمايه‌گذاري غدير، توسعه معادن روي ايران و ايران خودرو ديزل بيشترين افزايش قيمت را ميان ساير شركتهاي بورسي تجربه كردند.

در مقابل فرآورده‌هاي نسوزآذر، سيمان فارس و خوزستان، مهندسي نصيرماشين، صنايع شيميايي فارس، پتروشيمي آبادان، توليد فروموليبدن كرمان ، سيمان سفيد ني ريز، حق تقدم موتورسازان تراكتورسازي ايران، صنايع لاستيكي سهند و داده پردازي ايران بيشترين كاهش قيمت را داشتند.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن