تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجتبی جباری:شایسته‌ پیروزی بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مجتبی جباری: شایسته‌ پیروزی بودیمراه‌آهن برای تمامی‌ مراحل برنامه داشت

بازیكن میانی تیم فوتبال استقلال كه موفق شد، دومین گل تیمش را در دیدار برابر راه‌آهن به ثمر برساند گفت: نشان دادیم كه هر بار فعل خواستن را صرف كنیم، می‌توانیم حریف خود را شكست دهیم.مجتبی جباری اظهار كرد: راه‌آهن تیم بسیار خوبی بود، آن‌ها برای تمامی ‌دقایق بازی برنامه داشت و در دقایقی نیز ما را تحت فشار قرار دادند. هر چند كه ما شایسته‌ی كسب سه امتیاز بودیم.وی افزود: شرایط لیگ هم اكنون به گونه‌ای است كه تفاوت چندانی میان تیم اول و آخر وجود ندارد، بازی‌های دور برگشت بسیار فشرده‌تر از بازی‌های دور رفت است.

همان طور كه دیدید در دیدار برابر ملوان بازی سختی را انجام دادیم و در دیدار برابر راه‌آهن نیز شرایط به همین صورت است.جباری در مورد گل خود به راه‌آهن گفت: نقش دیگر بازیكنان در این گل بسیار مهم بود، این گل بر روی فضا سازی دیگر بازیكنان به ثمر رسید.جباری از اظهار نظر درباره‌ی داوری محسن تركی خودداری كرد و گفت: در این مورد نظری ندارم. نمی‌دانم به چه دلیل ضربه‌ی پنالتی كه توسط طالب‌لو دفع شد، از سوی داور تجدید شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن