تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير همكاري‌هاي حوزه و مراكز آموزشي:روحانيون مي‌توانند در مدارس وابسته به حوزه علميه فعاليت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مدير همكاري‌هاي حوزه و مراكز آموزشي:روحانيون مي‌توانند در مدارس وابسته به حوزه علميه فعاليت كنند
گروه خبرنگاران افتخاري / مهدي نيكبخت: مدارس وابسته به حوزه كه بين آموزش‌وپرورش و حوزه علميه شكل گرفته است، غير از مدارس معارف است و روحانيون استان‌ها مي‌توانند در اين زمينه همكاري كنند.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در قم، حجت‌الاسلام والمسلمين «پيشنمازي» مدير مركز همكاري‌هاي حوزه‌ و مراكز آموزشي در گردهمايي معاونان معاونت تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي حوزه علميه قم گفت: هدف ما تعامل بين حوزه و مراكز آموزشي است كه گام اول با وزارت آموزش و پرورش برداشته شد.

وي افزود: در اين همكاري كتاب‌هاي درسي آموزش‌و‌‌پرورش با همكاري وزارتخانه نقد مي‌شود و نكات و مشكلات موجود در آن شناسايي و ارائه مي‌شود و عمده آن اعمال شده است.

مدير همكاري حوزه‌ و مراكز آموزشي گفت: براي كتاب‌هاي دبستان تا پيش‌دانشگاهي افرادي از حوزه آموزش ديده‌اند كه كار نقد را انجام مي‌دهند.

حجت‌الاسلام پيشنمازي افزود: در اين طرح، نظر مخاطبان، معلمان و محصلان لحاظ مي‌شود و اگر روحانيون نقد ديني يا غير ديني به كتب را مستند و مكتوب ارائه ‌كنند، خدمت بزرگي به نسل حال و آينده جامعه كرده‌اند.

وي يادآور شد: يكي از مجلاتي كه نيازمند نقد و دقت‌نظر است مجله رشد است كه با تيراژ بالايي در اختيار معلمان و دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد.

حجت‌الاسلام پيشنمازي هدف از تشكيل مدارس وابسته به حوزه علميه را تقويت رشد علمي و اخلاقي دانش‌آموزان بيان كرد و افزود: خروجي‌هاي اين مدارس در حوزه و در دانشگاه حضور پيدا مي‌كنند.

حجت‌الاسلام پيشنمازي در پايان گفت: دفاتر همكاري حوزه و وزارت آموزش‌وپرورش در استان‌ها شكل گرفته است و مبلغان طرح هجرت مي‌توانند با مدارس وابسته به حوزه، همراه باشند و مساعدت ‌كنند.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن