تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زمستان است ادای دین به سه بزرگ عرصه هنر است


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: "زمستان است" ادای دین به سه بزرگ عرصه هنر است

"زمستان است" ادای دینی است به سه بزرگ عرصه موسیقی، ادبیات و شعر یعنی اخوان ثالث، دولت‌آبادی و شجریانرفیع پیتز کارگردان فیلم "زمستان است" در مورد اجتماعی بودن اثرش گفت: "به نوعی فیلم یک اثر اجتماعی در مورد تمام جوامع بشری است و خیلی از کشورهای همسایه با چنین مشکلی رو به رو هستند.

وی در مورد ترکیب بازیگران "زمستان است" که تلفیقی از بازیگران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است گفت: "نقشی که خانم میترا حجار داشت ایجاب می‌کرد که از یک بازیگر حرفه‌ای استفاده کنم و ایشان کاملاً مناسب این نقش بود. نقش‌های مرد فیلم را اگر با بازیگران حرفه‌ای کار می‌کردم نیازمند بودجه زیادی بود که در طی مدت سه چهار ماه نیاز مالی بازیگر را مرتفع سازد و نوع حرف زدن و کار کردن این نوع آدم‌ها را یاد بگیرد و برای انتقال حس واقعی کاراکترهای اصلی مرد که کارگر بودند ترجیح دادم از اشخاصی استفاده کنم که به این کار شناخت داشته و آن را تجربه کرده باشند.

در ضمن داستان دولت‌آبادی در مورد همین مردان حاشیه‌ای است و خوشبختانه این جوان‌ها به خوبی از پس ایفای این نقش برآمدند."

پیتز افزود: "از اول قصد داشتم از سه بزرگ حیطه شعر و موسیقی و ادبیات یعنی محمود دولت‌آبادی و مهدی اخوان ثالت و محمدرضا شجریان استفاده کنم و بعد از گرفتن اجازه‌های لازم در اثرم از آنها استفاده کردم.

این سه بزرگ از کودکی روی من اثرگذار بودند و وقتی این اثر را می‌بینم، دلم می‌خواهد به آنها ادای دین کنم و ساخت "زمستان است" فرصت چنین کاری را به من داد."





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن