تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816431498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مورینیو: دوباره بارسا را شکست می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مورینیو: دوباره بارسا را شکست می دهیماز قهرمانی در لیگ برتر مطمئن هستم

اتفاقات عجیب و غریبی در این فصل رخ داده؛ بازدهی که بازیکنان با تجربه آرسنال، ضعیف ظاهر شدن نیوکاسل و اتفاقاتی از این قبیل که در یک لیگ حرفه ای چندان هم نامتعارف نیست، اما یک چیز همانند فصل گذشته است: درخشش بازیکنان چلسی، جلسی این فصل را نیز مانند فصل گذشته خوب شروع کرده و اکنون نیز روهای خوبی را سپری می کند.البته در این بین نمی توان نقش خوزه مورینیو را نادیده گرفت. به جرات می توان گفت او بیشترین سهم را در موفقیت های اخیر چلسی ایفا کرده.در چند دیدار اخیر، چندان موفق نبوده اید؟چنین حرف هایی را نمی پذیرم. تیم ها وقتی برابر چلسی قرار می گیرند با انگیزه تر از همیشه هستند. در این چند هفته بازی های فشرده و پشت سرهمی را انجام داده ایم. بازیکنان خسته هستند و نمی توانیم مانند گذشته ظاهر شویم، البته در بازی با وستهام نمایش زیبا و پرگلی ارایه شد و موفق شدیم سه بر یک پیروز شویم.بازی های لمپارد و بازگشت کرسپو به لیگ برتر را چگونه ارزیابی می کنید؟لمپارد فوق العاده است و تمام شاخصه های یک بازیکن حرفه ای را داراست؛ خلاقیت ضربه های از راه دور از بارزترین ویِژگی های او به شمار می آید. معتقدم لمپارد لیاقت کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا و جهان را هم داشت، اما کرسپو، مهاجمی سریع و فرصت طلب است. یکی از دلایلی که باعث شد کرسپو را دوباره به چلسی بیاورم بازی زیبای او در فینال لیگ قهرمانان بود، البته به نظر من نباید تعویض می شد. کرسپو کاملاً در لیگ برتر جا نیفتاده ولی به آینده او در چلسی و جام جهانی امیدوارم.وضعیت مصدومان چگونه است؟کول و اسین مصدومان ما هستند، البته چندان نگران کننده نیست. بازیکنان در نیمکت ذخیره داریم که جایگزین آنها شوند، به هر حال این دو بازیکن در تمرینات شرکت دارند و زیر نظر پزشک تیم تمرین می کنند. گفته می شود در دو یا سه هفته آینده به شرایط آرمانی می رسند.

کدام یک از خطوط تیم خود را برترین می دانید؟نمی توانم بگویم! از تمامی خطوط راضی هشتم و به آنها ایمان دارم، هر کدام از آنها به بهترین نحو وظیفه خود را انجام می دهند. یکی از مسایلی که تیم ما را موفق کرده است هماهنگی بین بازیکنان است که هم در دفاع مشخص است و هم در حمله.از چک راضی هستید؟چک بی نظیر است و به او اعتماد کامل دارم. هنگامی که در دروازه است، نگرانی بایت این منطقه ندارم.از کارلو کودیچینی راضی نیستید؟از کارلو هم راضی هستم ولی او همانند گذشته نیست، هر چند به عنوان جایگزین چک، روی او حساب می کنم.برای لیگ قهرمانان چه برنامه ای دارید؟هدف اصلی ما لیگ قهرمانان است. در سال گذشت روند خوبی داشتیم، ولی مقابل لیورپول با اشتباه کمک داور حذف و از رسیدن به جام محروم شدیم. در سراسر بازی بهتر از لیورپول ظاهر شدیم؛ هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت، ولی اشتباه کمک داور ما را از جام حذف کرد.باز هم بارسلونا حریف شماست!بارسلونا ترکیبی از بازیکنان خوب و با انگیزه است؛ تیمی که مدعی اصلی در لیگ اسپانیا به شمار می رود، ولی این مساله نگرانم نکرده چون از بارسلونا بهتر هستیم، حداقل این مساله را در سال گذشته نشان دادیم. حق ما پیروزی بود که پیروز شدیم و امسال هم برای شکست دادن و حذف کردن یکی از مدعیان به میدان می رویم چون هدف ما قهرمانی است.در لیگ برتر قهرمان می شوید؟همه چیز به دو ماه آینده بستگی دارد. هر چند از هم اکنون می توانم بگویم که قهرمانی از آن چلسی است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن