تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

UVW برای Map های مختلف.


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: /.,mnb19-09-2008, 10:05 AMسلام دوستان. می خواستم ببینم چه جوری میشه طریقه ی مپینگ و برای کانال های مختلف در متریال ادیتور رو خودمون تنظیم کنیم مثلا برای هر کانال یه مادیفایر UVW MaPp یا Unwrap UVW تعریف کنیم. تشکر..... CG Art21-09-2008, 06:37 PMکورش جان اینطوری نمیشه ! مگه اینکه مثلا شما یه جسم رو که به Editable Poly تبدیل کردی از sub-object فیس هایی که میخوای رو انتخاب کنی و در همون حالی که انتخاب کردی uvw map رو اضافه کنی. باز دوباره برای poly های دیگه هم همینکارو بکن. اگه متوجه نشدی بگو تا بیشتر توضیح بدم. دانوش پیچگاه21-09-2008, 06:41 PMCG Art عزیز؛ ایشون هم می تونن این کار رو کنن و هم می تونن دوماده رو تقسیم کنن و بعد متریال ها رو تنظیم کنن و بعدش دو تا رو دوباره به هم وصل کنن؛اما فکرکنم کاری که CG Art گفتش راحت تر باشه... /.,mnb21-09-2008, 06:44 PMتشکر آقا عادل. ولی منظور من این نبود. فکر کنم شما همین Mult-subobject رو می گید. من می گم مثلا برای Opacity Map و Bump Map و .... هر کدوم رو دقیقا با UVW کنترل کنیم. اگه راهی نیست لطفا بگید تا دنبالش نگردم. تشکر............ CG Art21-09-2008, 06:45 PMمیشه واضح تر بگی !!!! /.,mnb21-09-2008, 06:52 PMخب راستش نمی دونم چه جوری بگم. مثلا وقتی ما Bumpو Opacity و ... رو با تکسچر های 256 رنگ می دیم رو دقیقا رو شکل کنترل کنیم. مثلا وقتی بعضی وقتها با این کار جاهایی رو که می خواهیم درست Bump نمی شه و ما راهی نداریم جز کپی کردن همین مپ دیفیووس یا منطبق رزولیشن عکس سیاه سفیدمون با عکس دیفیوس به کمک فتوشاپ. CG Art21-09-2008, 06:54 PMمن اصلا متوجه نشدم. یا من خنگم که حتما همینطوره یا تو بد توضیح میدی ! شرمنده ها ولی میخوام کمکت کنم خوب. میشه با یه مثال بگی ؟ /.,mnb21-09-2008, 07:03 PMمثلا بامپ توی تصویر سمت چپی درست نیست و توی سمت راست درست قرار گرفته.( سر جاش قرار گرفته) حالا ما چه جوری سمت چپی رو درستش کنیم؟ http://i34.tinypic.com/2he8p6u.jpg CG Art21-09-2008, 07:08 PMخوب کورش جان تو خوده متریال ادیتور اون قسمت Tile رو باید دستکاریش کنی تا درست بشه. عکس زیر : http://tinypic.info/files/e3oydd 5ssoo3bzl0ski9.jpg /.,mnb21-09-2008, 07:11 PMتشکر آقا عادل ولی این استانداره و راحت تنظیم میشه برای تکسچر هایی که اینجوری نمی شه تنظیم کرد چی؟ یا حتی اگه تنظیمش هم کنیم خب کپی میشه و قسمت هایی که ما نی خواهیم هم بام÷ می گیره! راه بهتری نیست؟ CG Art21-09-2008, 07:14 PMاینو نمیدونم کورش جان. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 741]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن