تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهريور ماه سال جاري صورت مي‌گيرد حضور شش نمايش ايراني در جشنواره تئاتر «جاده ابريشم» آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهريور ماه سال جاري صورت مي‌گيرد حضور شش نمايش ايراني در جشنواره تئاتر «جاده ابريشم» آلمان
خبرگزاري فارس: شش نمايش، «ترمينال»، «كادنس»، «حسن و ديو راه بازيك پشت ديوار»، «پينوكيو»، «قرباني» و «آقا ليلا» از ايران در جشنواره تئاتر جاده ابريشم شركت مي‌كنند.


به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، اين جشنواره درمولهايم آلمان برگزارمي‌شود و زمان آن اول تا هفتم سپتامبر (11 تا 17 شهريور) است، در اين جشنواره كه باني آن گروه تئاتر روهر است 6 نمايش ايراني شركت مي‌كند.
بر اساس اين خبر، در اين جشنواره اصغر دشتي نمايش «پينوكيو» را اجرا خواهد كرد. نسيم احمدپور دراماتورژي كار را انجام داده و نمايش نگاهي كاملا مدرن به داستان «پينوكيو» دارد. در اين نمايش بازيگراني همچون خسرو محمودي، هدايت هاشمي، ناز شادمان، عباس جبيبي، رامين سيار دشتي و ... به ايفاي نقش مي‌پردازند.
همچنين نمايش «ترمينال» نوشته و كارگرداني سيامك احصائي است كه در اين نمايش فاطمه معتمدآريا، شبنم مقدمي و پانته‌آ پناهي‌ها بازي مي‌كنند و دستياران كارگردان نمايش محمدرضا حسين‌زاده و مريم شيرازي است.
آهنگساز اين نمايش آنكيدو دارش بوده و مدير اجرايي نمايش آرش فصيح است. داوود منطق نيز كار طراحي پوستر و بورشور نمايش را عهده‌دار است.
همچنين نيما دهقان نمايش «كادنس» را شهريورماه امسال در جشنواره تئاتر روهر آلمان به صحنه مي‌برد. اين كار نيز به دعوت روبرتو چولي سرپرست گروه تئاتر روهر است.
«كادنس» نوشته طلا معتضدي به زندگي سه مرد در عالم برزخ و يادآوري گناهانشان مي‌پردازد. فرزين صابوني، سينا رازاني، عليرضا محمدي و ليلي رشيدي بازيگران اين نمايش هستند و فرشاد فزوني ساخت موسيقي و اجراي آن را عهده‌دار است.
به گزارش فارس، افشين هاشمي هم نمايش «حسن و ديو راه باريك پشت كوه» در اين جشنواره روي صحنه مي‌برد. «حسن و ديو راه باريك پشت كوه» نمايشي ايراني بوده كه هدايت هاشمي، عليرضا ناصحي، ميثم يوسفي، سارا امينيان و افشين هاشمي بازيگران اين نمايش هستند.
نمايش «قرباني» نيز از ديگر نمايش‌هاي شركت كننده در اين جشنواره است كه توسط سيروس همتي كارگرداني شده است. اين نمايش منتخب چهارمين همايش آيين‌هاي عاشورايي بوده كه در جشنواره تئاتر فجر هم شركت كرده بود.
در اين نمايش عليرضا بشيري، مسعود رحيم‌پور، بهار كريم‌زاده، سالار نجفيان، مرجان قمري، علي يعقوب‌زاده بازي مي‌كنند.
«آقا ليلا» نمايش ديگري است كه در جشنواره تئاتر فجر شركت كرده بود و اين نمايش نيز براي شركت در اين جشنواره انتخاب شده است.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن