تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811835375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست‌ هواداران قطبي است فرخ‌زادي: تا پايان هفته سرمربي پرسپوليس مشخص مي‌شود هيچ مشكلي براي جذب بازيكن نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درخواست‌ هواداران " قطبي" است فرخ‌زادي: تا پايان هفته سرمربي پرسپوليس مشخص مي‌شود هيچ مشكلي براي جذب بازيكن نداريم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سخنگوي هيات مديره‌ي باشگاه پرسپوليس گفت: پيشنهادهاي خارجي باعث شد تا انتخاب سرمربي تيم به تعويق بيافتد.

فرخ‌زادي پس از نخستين جلسه‌ي تمرين تيم فوتبال پرسپوليس به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: همان طور كه قبلا قول داده بوديم، امروز تمرينات تيم با كادرفني جديد شروع شد و اين تمرينات در روزهاي آينده با اضافه شدن بازيكنان جديد و همچنين بازيكناني كه قراردادشان را تمديد خواهند كرد، دنبال خواهد شد. مطمئنا ظرف امروز و فردا تعداد زيادي از قراردادهاي بازيكنان تمديد مي‌شود و ما اسامي بازيكنان جدا شده‌ي پرسپوليس را نيز اعلام خواهيم كرد.

وي افزود: بدون شك بازيكناني كه از پرسپوليس جدا خواهند شد، تنها به علت مباحث فني نخواهد بود چرا كه ما براي حضور قدرتمند در سه جام حساس بايد تيم را تقويت كنيم و بازيكنان ايده‌آلي را جذب كنيم. فكر مي‌كنم نفراتي كه از تيم جدا مي‌شوند نيز مي‌توانند حضور موثري را در تيم‌هاي ديگر داشته باشند. زيرا آنها بودند كه فصل پيش با تلاش زياد پرسپوليس را به قهرماني ليگ رساندند.

وي همچنين درباره‌ي انتخاب سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در مجموع نظرات ما معطوف به جذب سرمربي ايراني بود اما، پنج‌شنبه‌ي گذشته پيشنهاداتي را از كشورهاي آلمان و ايتاليا داشتيم كه انتخاب سرمربي تيم را تا حدودي به تعويق انداخت اما، مطمئنا تا آخر اين هفته نام سرمربي جديد تيم مشخص خواهد شد.

فرخ‌زادي ادامه داد: حجم زيادي از درخواست‌هاي هواداران و رسانه‌ها مربوط به آوردن افشين قطبي است كه در مورد او هم بايد گفت كه تنها يكي از گزينه‌هاي ماست.

فرخ‌زادي همچنين درباره‌ي جذب نفرات جديد به تيم پرسپوليس گفت: ما هيچ مشكلي درباره‌ي جذب بازيكن نداريم و اكنون كه برخي بازيكنان اصلي از تيم جدا مي‌شوند، جاي هيچ نگراني براي جايگزين نفرات بهتر وجود ندارد. باشگاه پرسپوليس آن قدر بزرگ است كه ما مقرراتي را وضع كرده‌ايم و به بازيكنان گفته‌ايم كه بايد طبق آن عمل كنند و بازيكنان نيز بايد به تعهدات خود پايبند باشند.

فرخ‌زادي درباره‌ي جدايي "حميد استيلي" از تيم پرسپوليس به ايسنا گفت: استيلي جلسات زيادي را با هيات مديره‌ي پيشين، رييس سازمان تربيت بدني و همچنين مديران جديد باشگاه داشت اما، شرايط او به نوعي بود كه تنها مي‌گفت پست سرمربي‌گري را قبول خواهد كرد كه در اين صورت ما از كمك‌هاي وي بي‌بهره شديم و همكاري‌اش با پرسپوليس قطع شد.

فرخ‌زادي درباره‌ي اردوهاي آماده‌سازي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: در حال حاضر با حمايت‌هايي كه سازمان تربيت بدني داشته و قول‌هايي كه شخص علي‌آبادي به ما داده است، كادرفني موقت تيم هر نقطه‌اي را براي برگزاري اردوهاي آماده‌سازي مناسب بداند، ما هيچ مشكلي براي رفتن به آنجا نداريم حتي اردوي آماده‌سازي قاره‌ي آمريكا نيز هنوز لغو نشده و مقدمات سفر به اين قاره در حال انجام شدن است.

فرخ‌زادي در پايان درباره‌ي وضعيت مالي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: با توجه به برنامه‌هايي كه "علي‌آبادي" تدارك ديده مطمئنا روزهاي خوبي را در پيش رو خواهيم داشت. او وعده‌هايي به ما داد كه ظرف 24 ساعت عملي شد، از جمله‌ي آنها مي‌توان به پرداخت طلب آري‌هان و همچنين افشين قطبي و نيز پاداش قهرماني بازيكنان اشاره كرد. علي‌آبادي به ما گفته با قدرت به جلو حركت كنيد كه سازمان هم با قوت و تمام توان از شما حمايت خواهد كرد و من از هر منبعي كه شده هزينه‌هاي موجود را تامين مي‌كنم.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن