تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821011181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*به بهانه خاكسپاري هفت شهيد گمنام در مجلس* توصيه شهيدان: در اين مكان حامل و نگهدار خون هزاران شهيد هستيد با بي‌عدالتي مبارزه كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *به بهانه خاكسپاري هفت شهيد گمنام در مجلس* توصيه شهيدان: در اين مكان حامل و نگهدار خون هزاران شهيد هستيد با بي‌عدالتي مبارزه كنيد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و حماسه

زماني كه رژيم بعث عراق به كمك اربابان خود و با هدف سرنگوني نظام نوپاي جمهوري اسلامي، به خاك كشورمان تجاوز كرد مردم ما در لبيك به نداي حضرت امام خميني (ره) براي دفاع از كشورمان عازم جبهه‌ها شدند. هدف اصلي رزمندگان اسلام دفاع از دين و ميهن بود. حاصل جانفشاني‌هاي آن دوران نيز آرامش امروز و پيشرفت در زمينه‌هاي گوناگون است.

همانطوريكه رزمندگان اسلام در آن زمان با درك درست شرايط از كشورمان دفاع كردند توصيه‌هايي نيز به قشرهاي مختلف آيندگان داشتند كه اين توصيه‌ها در وصيتنامه آنها به چشم مي‌خورد.

پيكرهاي پاك هفت شهيد گمنام دفاع‌مقدس همزمان با سالروز شهادت شهداي هفتم تير در محوطه مجلس شوراي اسلامي به خاك سپرده ‌شدند. به همين مناسبت سرويس «فرهنگ و حماسه» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نگاهي دارد به توصيه شهيدان به مسؤولان كشور.

سردار شهيد جواد هرمزپور در وصيتنامه خود مي‌نويسد:.. وصيت ديگرم به اداره‌هاي دولتي اين است كه مردم را اذيت نكنيد و خود را خدمتگذار به اين اسلام و مردم بدانيد.

شهيد خشنود نيز در وصيت‌نامه‌اش نوشته است: جز براي رضاي خدا و جهاد در راه او مقصدي نداريم، سلام بر شما عزيزانيكه امام مي‌گويد ملت پشتيبان شما و خدا هم پشتيبان شما است، پس بكوشيد،چون مسئوليتي بس سنگين و بار گراني را به دوش مي‌كشيد و آن حفظ و حراست اين انقلاب اسلامي است كه چشم مستضعفين جهان و چشم همه پا برهنه‌ها و چشم داغ ديدگان چشم آنهايي كه عزيزان خود را از دست داده‌اند، به شماست.

شهيد محمود صحرائي اردكاني مي‌نويسد: وصيتم به مسئولين جمهوري اسلامي ايران اين است:‌ اي برادران و ياران امام كه در اين جمهوري اسلامي مسئوليتي بر گردن شما نهاده شده است، اين مسئوليت به حرمت خون اين شهدا است. رسالت سنگيني بر دوش شماست و شما بايد پيام خون اين شهيدان را به تمام جهان برسانيد، شما نگهبان خون اين شهيدان هستيد پس نگذاريد لاله‌اي كه از خون اين شهيدان روييده است، بخشكد. مبادا يك روزي غفلت چشمان شما را بگيرد كه نتوانيد حق را از باطل تشخيص دهيد.»

شهيد جليل دهستاني مي گويد: دوستان، سعي كنيد عدالت را در جامعه برقرار سازيد و با بي‌عدالتي مبارزه كنيد، عيوب خود را برطرف كنيد و براي همديگر عيب‌جويي نكنيد، سعي كنيد خودتان را اصلاح كنيد.

شهيد كرامت‌الله رهبر مي‌نويسد: مبادا دستورات اسلام را پيروي نكنيد و پستها شما را مغرور كند و شما را از ياد خدا غافل كند.

شهيد جاويد يادآور مي‌شود: وصيتم به ارگانهاي دولتي اين است كه با مردم رفتار خوب و شايسته داشته باشند و مردم را جذب كنند نه اين كه دفع كنند.

شهيد رهام بهرامي‌اصل در وصيتنامه‌اش نوشته است: اي برادران، امروز شما حافظ انقلاب هستيد و مسؤوليت شما امروز بيشتر از همه و بيشتر از هر زماني است، همان طوري كه وجود شما نمونه است براي اجتماع. كوچكترين لغزش شما صدمات جبران‌ناپذيري است به انقلاب؛ بنابراين بايد با شناخت بيشتر مسؤوليت و تعهد خودسازي كنيد.

شهيد حميد قزويني مي‌نويسد: اگر در خط رهبري حركت كنيم هميشه موفق مي‌شويم و كليه دشمنان اسلام نابود مي‌شوند همچنان كه از اول انقلاب تاكنون آمريكا را زيرپا گذاشتيم. ان‌شاالله همگي شما در راه اسلام موفق باشيد و براي منافع اسلام قدم برداشته و منافع شخصي خود را كنار گذاشته تا حكومت جمهوري اسلامي بتواند موفق‌تر باشد.

شهيد عباس‌علي بناپور مي‌نويسد: بدانيد كه در اين برهه از زمان در اين مكان قرار گرفته‌ايد حامل و نگهدار خون هزاران شهيد هستيد البته در اين راه‌هاي پر پيچ وخم پرتگاه‌هاي بسياري است كه بايستي به وسيله همان ولايت پيام ما را به نسل‌هاي آينده و مظلوميت كشور ما را به دنيا اعلام كنيد.

انتهاي پيام
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن