تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813217223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بعد از بازی با استقلالی ها


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: بعد از بازی با استقلالی ها

قریب: قلعه نوعی لیاقت و کاردانی خود را نشان دادسرانجام پس از مدتها حسین قریب، مدیرعامل باشگاه استقلال، با حضور در جایگاه ویژه، پیروزی این تیم مقابل حریف سنتی خود را از نزدیک تماشا کرد. پس از پایان بازی قریب که در پوست خود نمی گنجید گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که پس از مدتها شاهد بازی بسیار خوب و جذابی از دو تیم در این دیدار حساس بودیم که روئیدن 5 گل در آن این گفته را اثبات می کند. من خودم وقتی تیم عقب بود تا مرز سکته پیش رفتم ولی به لطف خدا بازی به سود ما تمام شد.وی در ادامه افزود: این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنم که در همه حال به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند و امیدوارم همیشه اینگونه شاد و خوشحال باشند. قریب در پایان گفت: جا دارد از سرمربی جوان تیم تشکر کنم که با درایت و خلاقیت خود ثابت کرد از لیاقت و کاردانی بالایی برخوردار است و حمایتهای ما نیز بی مورد نبوده است.

قربانی: ما که کاری نکردیمحق به حقدار رسیدپیروز قربانی در دربی 58 گلی برای استقلالی ها به ثمر رساند که هواداران این تیم تا سالهای سال هم فراموش نمی کنند.فکر می کردی در این دیدار حساس گلزنی کنی؟در این بازی محمود فکری خیلی به دفاع کمک کرد من با حضور او مطمئن بودم و با خیال راحت تر نفوذ می کرد. در صحنه به ثمر رسیدن گل وقتی نفوذ کردم مجیدی هم خوب مرا دید تا پرسپولیس را شکست دهیم. با این گل حق به حقدار رسید چون ما تیم برتر میدان بودیم و حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیده بودیم.چه کار باید کرد استقلال بازیهای بعدش را هم ببرد؟ما که تمام تلاش خودمان را برای کسب برد به کار می گیریم اما باید کمی هم در این زمینه خوش شانس باشیم.می دانی هواداران با این گل تا چه اندازه خوشحال شدند؟می دانم، اما این گل در مقابل این همه لطف آنها بسیار کم ارزش است. ما که برای هواداران کاری نکرده ایم اما خودم هم به خاطر خوشحالی هواداران استقلالی در جهان بسیار خوشحال شدم.

از خنده هواداران گریه ام گرفتمجیدی: وحشتناک بردیمفرزاد مجیدی بهترین بازیکن دربی بود. او دو پاس گل داد و روی گل او استقلال نقش مهمی ایفا کرد.بهترین بازیکن زمین انتخاب شدی؟جداً، خیلی ممنون. نظر لطف شماست، اما همه بازیکنان زحمت کشیدند تا توانستیم دقیقه 92 گل برتری را بزنیم.وقتی 1- 2 عقب افتادید، فکر می کردید بازی را ببرید؟بعد از گل انتظاری، استقلال هجومی شد. تقریباً 80- 90 درصد صحبت های امیر خان را در زمین اجرا کردیم تا موفق شدیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. استقلال وحشتناک بازی کرد.روی ارسال از کناره ها تمرین کرده بودید؟آره، دو هفته ای که در کیش اردو داشتیم خیلی تمرین کردیم روی ارسال ها هم از قبل برنامه داشتیم.حرف آخر.ایام محرم است. به همین دلیل نمی توانیم خوشحالی کنیم اما حالا که از ورزشگاه به خانه باز می گردم خنده هواداران استقلال را می بینم از خوشحالی گریه ام می گیرد. ما به همه این هواداران مدیونیم.

فکری: از " ایوانف" عذرخواهی کردم!این گل را سه گل حساب کنیدمحمود فکری در دیدار دیروز وقتی با بازوبند کاپیتانی آنچنان به داور اعتراض کرد نگرانی استقلالی ها را موجب شد اما با آن گلی که به ثمر رساند رضایت خاطر هواداران را فراهم ساخت.حاج محمود! چرا به داور اعتراض می کردی؟واقعاً به ضرر ما سوت می زد. من می ترسیدم بالاخره با سوت هایش تیم ما را بازنده کند.قبول داری که اعتراضت شدید و بیش از حد بود؟بله، بعد از بازی هم با او دست دادم و از او عذرخواهی کردم اما من هم به خاطر شرایط بازی اعصابم به هم ریخته بود.از صحنه گلی که به پرسپولیس زدی بگو...این گل را هم تقدیم می کنم به تمامی هواداران استقلال که در سرما و گرما ما را همراهی می کنند.چرا از این شوت ها در سایر دیدارها نمی زنی در حالی که پارسال هم با یک شوت به پرسپولیس گل زدی؟نمونه این گل را در هیچ دیداری به ثمر نرسانده بودم. این گل یک گل استثنایی بود که باید پرسپولیسی ها آن را سه گل حساب کنند.

بائو: شرمنده قلعه نوعی شدمقرار گرفتن میثم بائو در ترکیب اصلی استقلال، یکی از تصمیمات جالب قلعه نوعی برای بازی دیروز بود. خود بائو هم از این موضوع متعجب شده. او دیروز گفت: هیچ جای دنیا از یک بازیکن که یک سال روی نیمکت نشسته، در حساس ترین بازی فصل به عنوان بازیکن ثابت استفاده نمی کنند اما آقای قلعه نوعی با جسارت خویش مرا به بازی فرستاد و من واقعاً شرمنده ایشان شدم. در مورد بازی هم فکر می کنم ما خیلی بهتر از پرسپولیس کار کردیم و مزد برتری مان را هم گرفتیم.

عنایتی: قلعه نوعی اجازه نداد خوشحالی کنمرضا عنایتی قبل از دربی 58 در مصاحبه ای به 90گفت "اگر به پرسپولیس گل بزنم کاری می کنم همه انگشت به دهان بمانند." ولی دیروز پس از گلزنی عنایتی هیچ شادی انجام نداد و حرکاتش مثل همیشه بود. عنایتی در این رابطه به 90 گفت "باور کنید پس از گلزنی دوست داشتم یک سوژه خوشحالی رو کنم اما قبل از بازی وقتی نوع خوشحالی ام را به امیرخان گفتم ایشان قبول نکرد و گفت ممکن است با کار من بعضی از هواداران متعصب استقلال سکته کنند و من هم حرف ایشان را پذیرفتم و پس از گل با فرزاد مجیدی یک حرکت معمولی انجام دادیم! انشاء ا... در بازی های آینده سوژه ام را رو می کنم." عنایتی در ادامه گفت: "یک بار دیگر جلوی برانکو گل زدم و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشد و همین که جزو ملی پوشان کشورمان هستم رضایت بخش است. این را هم بگویم با زدن سیزدهمین گل باز هم گل می زنم زیرا شما 13 برایم نحس نیست و برای پرسپولیس نحس بود."

نیکبخت:دربی 58 فاصله اشک ها و لبخندها بود!علیرضا نیکبخت واحدی با اینکه در دربی 58 غایب بود ولی بعد از پایان بازی نمی دانست چگونه خوشحالی خود را بروز دهد و در حالی که در پوست خود نمی گنجید به 90 گفت: عجب بازی زیبایی بود، فکر چنین بازی را نمی کردم و نمی دانم بازیکنان استقلال چطور این قدر راحت و بدون استرس بازی کردند، این یکی از بهترین دربی های تاریخ سرخایی است. این دیدار فاصله اشک ها و لبخندها بود چرا که طی 10 دقیقه اشک های ما با لبخند عوض دش و آبی پوشان یک پیروزی شیرین مقابل حریف سنتی خود کسب کردند.نظری: توسل کردیمعلی نظری جویباری بعد از بازی با پرسپولیس زیاد حال و حوصله حرف زدن نداشت به همین دلیل وقتی با او تماس گرفتیم تا نظرش را در باره این بازی جویا شویم در جواب گفت: من الان زیاد سرحال نیستم! و اگر اجازه دهید بعداً به طور مفصل با هم حرف خواهیم زد. فقط بنویس ما به آقا ابوالفضل (ع) توسل کردیم و به پیروزی رسیدیم.مجیدی: فرزاد آدم را یاد بکام می اندازدفرهاد مجیدی مهاجم ایرانی تیم الوصل امارات که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه دارد در خصوص دربی پایتخت و جدال آبی و قرمز به همکار ما گفت: به نظر من تیم استقلال خیلی خوب بازی کرد. البته پرسپولیسی ها هم خوب بودند، ولی استقلال حرفه ای تر عمل کرد. به اعتقاد من پیروزی حق مسلم استقلال بود. دست تمامی بازیکنان این تیم درد نکند چون از تماشای بازی لذت بردم. وی ادامه داد: فرزاد خیلی عالی بود. سانترهای او آدم را یاد دیوید بکام می اندازد. او سلطان پاس گل است و باید پایش را طلا گرفت. در ایران کسی را مثل فرزاد نداریم که به این خوبی پاس رو به جلو بدهد.مجیدی افزود: مادر و خواهرم در دبی هستند و خانوادگی این بازی را دیدیم و لذت بردیم و خیلی خوشحال شدیم که فرزاد نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت. جالب اینکه تیام(دختر فرهاد) نیز نشسته بود و بازی عمویش را تماشا می کرد. البته محمود فکری واقعاً با تجربه عمل کرد و به خوبی تیم را جمع کرد که جا دارد به او تبریک بگویم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 512]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن