تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812956310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس: نميتوان كشته شدن دو تن از گروگانهاي پاسگاه سراوان را تاييد يا تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس پليس: نميتوان كشته شدن دو تن از گروگانهاي پاسگاه سراوان را تاييد يا تكذيب كرد
خبرگزاري انتخاب : رييس پليس كشور در حاشيه مراسم سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران، تصريح كرد: امكان دارد ادعاي مطرح شده از سوي گروهك ريگي مبني اعدام دو تن از گروگان‌ها يعني فرمانده و معاون پاسگاه (سراوان) كه از شبكه العربيه پخش شده، بخشي از يك عمليات جنگ رواني باشد.


سردار اسماعيل احمدي مقدم در خصوص ادعاي گروهك ريگي مبني بر كشتن دو تن از گروگان ها با اشاره به اينكه در فيلم پخش شده صحنه ي اعدام وجود ندارد، نمي توان فعلا آن را تاييد يا تكذيب كرد.

به گزارش خبرنگار انتخاب، رييس پليس كشور در حاشيه مراسم سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران، تصريح كرد: امكان دارد ادعاي مطرح شده از سوي گروهك ريگي مبني اعدام دو تن از گروگان‌ها يعني فرمانده و معاون پاسگاه (سراوان) كه از شبكه العربيه پخش شده، بخشي از يك عمليات جنگ رواني باشد.

احمدي مقدم در خصوص علل وقع اين اتفاق اظهار داشت: تا زماني كه مواد مخدر در افغانستان توليد مي‌شود و باندهاي مواد مخدر هم هستند، گروگانگيري به عنوان يكي از اهرم‌هاي كاري اين باندها مطرح خواهد بود و هرچه تلاش ما بيشتر شود، حجم آن كمتر خواهد شد.

رئيس ناجا در خصوص حجم گروگان ها گيري اخير تاكيد كرد: اين موضوع به تعداد باندها و نيات آن‌ها نيز بستگي دارد‌ و اگر اين باندها بتوانند، براي رسيدن به مقاصدشان، از روش‌هاي ديگري استفاده كنند، از آن روش‌ها نيز استفاده خواهند كرد.

وي سپس با اشاره اين حادثه اخير گروگان گيري در سراوان گفت: گروگانگيري اخير در استان سيستان و بلوچستان، ارتباط كمتري با مواد مخدر داشته و موضوعي متفاوت دارد؛ زيرا پشت پرده آن، سرويس‌هاي امنيتي غربي و گروهك ريگي هستند كه خود غربي‌ها هم آن را انكار نمي‌كنند.

سردار احمدي‌مقدم همچنين در خصوص مطالبات گروهك ريگي در قبال گروگان‌كشي، گفت: بر اساس مصاحبه‌اي كه از شبكه العربيه پخش شد، گروگان‌گيران درخواست آزادي 200 نفر از زندانياني كه ادعا مي‌كنند، از گروه آن‌ها هستند، را دارند.

رئيس پليس كشور با اشاره به اينكه درخواستي كه از شبكه العربيه از سوي اين گروهك پخش شد، مطالبه آزادي 200 نفر از زندانيان وابسته به اين گروهك است، تاكيد كرد: قطعا ما اين افراد را آزاد نخواهيم كرد. و البته آنها نيز هميشه با عددي آغاز مي كنند تا به عدد ديگري برسند.

رييس پليس كشور همچنين با اشاره به وضعيت امنيت در استان سيستان و بلوچستان گفت: وضعيت امنيتي در اين استان هيچ مشكل خاصي ندارد و به جز تك حادثه‌هايي كه مانند گروگان‌گيري اخير ناشي از فعاليت گروه‌هاي تروريستي پيش مي‌آيد، از نظر وقوع جرايم، سيستان و بلوچستان در هيچ جرمي رتبه اول را ندارد.

خبرنگار انتخاب مي افزايد، در ساعت سه بامداد شامگاه پنج شنبه 23 خرداد، گروهك ريگي به پاسگاه «بمپشت سراوان» حمله كرده و تعداد 11 نفر سرباز وظيفه و 5 نفر نيروي رسمي پاسگاه انتظامي بمپشت سراوان را به گروگان بردند.

يك هفته پس از ان، روز پنج شنبه 30 خرداد ماه، شبكه العربيه فيلمي را از اين گروه پخش كرد كه در آن ادعا شده بود دو نفر از گروگان ها، توسط اين گروهك اعدام شده اند و چنانچه مطالبات انها فراهم نشود، دست به اعدام هاي ديگري خواهند زد.
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 607]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن