تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820973242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفتر جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در رشت تشكيل مي‌شود رئيس شوراي شهر رشت: عدم امكان‌سنجي، ‌سرمايه‌گذار بخش خصوصي را سرگردان مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "دفتر جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي" در رشت تشكيل مي‌شود رئيس شوراي شهر رشت: عدم امكان‌سنجي، ‌سرمايه‌گذار بخش خصوصي را سرگردان مي‌كند


خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: شهرستان‌ها

تشكيل "دفتر جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي" به تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت رسيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خزر- اين دفتر با هدف امكان‌سنجي و بررسي زمينه‌هاي جلب سرمايه‌گذار فعال خواهد شد.

در اين مجموعه رئيس، نائب رئيس و رئيس كميسيون عمران شوراي شهر از اعضاي ثابت دفتر خواهند شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر رشت، در اين خصوص اظهار داشت: عدم امكان‌سنجي، ‌سرمايه‌گذار بخش خصوصي را سرگردان مي‌كند.

محمدرضا قاسمي، در يك‌صدوبيست‌ودومين جلسه شورا، با تاكيد بر اهميت قائل شدن امتياز براي سرمايه‌گذاران تصريح كرد: تمامي شهرهايي كه طي چند سال گذشته روند عمراني قابل قبولي را پشت سر گذاشته‌اند، امتيازاتي چون واگذاري زمين‌هاي رايگان به سرمايه‌گذار را در دستور كار خود قرار دادند.

وي با اشاره به لزوم همكاري كليه نهادها و دستگاه‌هاي ذي‌ربط در اين مهم يادآور شد: اگر با ديد باز به اين مسأله نگاه نكنيم شهر رشت متضرر خواهد شد.

رئيس كميسيون عمران شهري شورا نيز در سخناني استفاده بهينه از فرصت‌هاي موجود را خواستار شد.هادي رمضاني خاطرنشان كرد: زمان در سرمايه‌گذاري حرف اول را مي زند. لذا بايد با مغتنم شمردن آن در تسريع و پيشبرد امور گام برداشت.

رئيس كميسيون بهداشت و محيط زيست شورا نيز گفت:‌ حركت ما بايد در راستاي جلب اعتماد سرمايه‌گذار بوده، حمايت‌هاي همه جانبه از آنها صورت گيرد.

موسي ناصح افزود: با ايجاد امنيت نيازي به اقدامات تشويقي نخواهد بود زيرا مردم بهترين مبلغ هستند.وي در بخش ديگري از سخنان خود با ارائه گزارش هفتگي از كميسيون بهداشت و محيط زيست، از حضور مدير و معاون آبياري استان گيلان در كميسيون خبر داد و خاطرنشان كرد: در اين جلسه وضعيت آبياري مزارع با آب آلوده و چگونگي كنترل اين مهم بحث و بررسي شد.

وي با بيان اينكه ادامه روند كنوني عواقب خطرناكي درپي خواهد داشت، همكاري همه نهادهاي مربوطه از جمله آب و فاضلاب، حفاظت محيط زيست، شهرداري و ... را خواستار شد.

به گزارش ايسنا، رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر رشت نيز آبياري صحيح و بهره‌مندي از آب شرب سالم را حق مسلم مردم دانست و تصريح كرد: بايد بحث آب‌هاي آلوده را جدي بگيريم.

محمدحسن عاقل‌منش افزود: مصرف محصولاتي كه سلامت آنها محرز نيست، خطرناك بوده و احتمال مي‌رود به انواع عوامل بروز بيماري‌هاي صعب‌العلاج آلوده باشند.

در اين جلسه غلامرضا خاكسار، ديگر عضو شوراي شهر هم در سخناني پيشنهاد كرد جهت نظارت بيشتر شورا بر امور شهرداري، جلسات منظمي با حضور شهرداران مناطق تشكيل شود.

وي تحقيق اين امر را در ايجاد انگيزه شهرداران براي سركشي به واحدهاي مختلف و پيگيري روند پيشرفت پروژه‌ها موثر دانست.

انتهاي پيام
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن