تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي 19 نمايش در دومين روز جشنواره تئاتر بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اجراي 19 نمايش در دومين روز جشنواره تئاتر بانوان
هفتمين جشنواره سراسري تئاتر بانوان فردا پنجشنبه ششم تيرماه با اجراي هشت نمايش صحنه‌اي و 11 نمايش خياباني به كار خود ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بخش نمايش هاي صحنه اي جشنواره تئاتر بانوان 8 نمايش در بخش هاي مسابقه و ويژه اجرا مي شوند. در بخش مسابقه صحنه اي نمايش هاي "عزوس پيامبر" مجيد واحدي زاده از اردبيل، "سياوش و سودابه" علي برجي از تهران و "ماه در محاق" كريم علي خواه از اروميه به ترتيب در سالن هاي اصلي مولوي، تماشاخانه مهر حوزه هنري و خانه نمايش اداره برنامه هاي تئاتر به صحنه مي روند.

"خيمه شب بازي" ياسر شريف و بيتا بهارلو و "نقالي" مرجان صادقي نيز در بخش ويژه جشنواره و در سالن شماره دو مولوي اجرا مي شوند. همچنين در اين روز و نمايش هاي "بازيگر و زنش" بهنام بختياري، "راحيل" مسعود منصوري و "تنهايي و سكوت در پهنه برهوت" ماندانا عبقري در فرهنگسراهاي بهمن، خانواده و خاوران اجرا خواهند شد.

در بخش مسابقه خياباني دومين روز از جشنواره تئاتر بانوان نمايش هاي "ايكس= واي دوم" ميلاد جميل زاده از شاهين شهر و "زندگي بازي" آرش غلامي از تهران در فرهنگسراي دانشجو اجرا مي شوند.

همچنين نمايش هاي خياباني "جوان هم جوان هاي قديم" محمد يادگاري، "هووها" مرتضي وكيليان، "من تو يا تو من" مرتضي عسگرنژاد، "جان سخت" هانيه سادات موسوي، "محاصره" نرگس خاك كار از ملاير و "زخمه" سعيد بصيري از شيراز نيز در خانه هنرمندان ايران، فرهنگسراي خاوران و دختران اجرا خواهند شد.

در بخش ويژه خياباني جشنواره هفتم بانوان نيز نمايش هاي "متو" ناصر آويژه، "به بهانه يك شاخه گل" سوسن رحيمي و "شما مادر مرا خورديد" سوسن مقصودلو در پارك هاي ملت، لاله، ساعي، قيطريه، ترمينال شرق، مترو امام خميني (ره)، شهيد بهشتي و ميرداماد، راه آهن تهران و مقابل دادگاه اطفال اجرا مي شوند.

هفتمين جشنواره سراسري تئاتر بانوان از 4 تا 12 تيرماه در دو بخش صحنه اي و خياباني در تهران برگزار مي شود.
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن