تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802785366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«راديو كوهستان» آخر هفته در شبكه‌ي ورزش راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «راديو كوهستان» آخر هفته در شبكه‌ي ورزش راه‌اندازي مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه راديويي ورزش همزمان با دهمين سالروز تاسيس خود، برنامه صداي كوهستان را در ايام تابستان روزهاي پنجشنبه و جمعه بر روي آنتن مي برد؛ اين برنامه ساعت 5تا 7 صبح از روز پنجشنبه ششم تيرماه به صورت زنده و بصورت گزارش از محل پخش خواهد شد.

به گزارش سرويس راديوي ايسنا، اكبر محمدي خاني، مدير طرح و تامين برنامه راديو ورزش با اعلام اين خبر در مطلبي به شرح زير به روند راديو كوهستان پرداخته است:

« فكر راه‌اندازي راديو كوهستان به اين ترتيب بود كه شبكه راديويي ورزش به عنوان شبكه مادر تخصصي ورزش مي‌خواست در خدمات رساني به مخاطبان خاص خود اقدام كند. در همين چارچوب و در راستاي « گسترش دايره مخاطبان» راديو ورزش قصد كرد برنامه‌اي را با جامعه مخاطبان احتمالي - كوهرو ، كوهنورد و كوهپيما - با رويكرد «اطلاع رساني و آموزشي» با نام «راديو كوهستان» راه‌اندازي كند. اما پيش از راه‌اندازي، نيازمند اطلاعات پيش توليد از «تيپولوژي رفتاري» جامعه مخاطب احتمالي بود. مثلا براي اين كار فرضيه اوليه اين بود كه آيا كساني كه در روزهاي پاياني هفته و يا تعطيلات تابستاني اقدام به كوه روي مي‌كنند با راديو مانوس هستند؟ اگر آن‌ها يا جمع كثيري از آن‌ها راديو گوش مي كنند با شبكه راديويي ورزش همراه هستند؟ و اگر شنونده شبكه ورزش هستند نيازي براي راه‌اندازي يك برنامه كاربردي در حوزه كوهستان و كوه روي احساس مي كنند ؟ و اگر موافق چنين برنامه اي هستند دوست دارند محتواي ان چه باشد؟ آيا افراد كوه رو به هنگام كوهنوردي اصلا نياز و يا عادت به شنيدن راديو دارند؟ آيا انها نيازمند اطلاعاتي درباره رفتار ورزشي كه مبادرت مي كنند دارند؟ و آيا اطلاعات آنها كافيست؟ اصولا راديو كوهستان مورد نظر آنها چه خصوصياتي داشته باشد راضي ترند؟ مثلا چه زماني و چگونه و از زبان چه كساني برنامه پخش كند بهتر است؟ مسائل مهم كوهنوردان طرح شود يا اينكه تبليغ شود مردم كوهنوردي كنند؟ يا هر دوي آنها؟ كوه رو ها بيشتر از چه گروه سني، جنسي، شغلي و تحصيلي هستند؟ از چه زبان و ادبياتي استفاده مي كنند؟ زمان و مكان ، آغاز و پايان يك برنامه كوه روي چيست؟ آيا كوه روي رفتاريست گروهي يا انفرادي؟ ملاك انتخاب" همپا" در كوه روي چيست؟ از چه وسيله اي براي رسيدن به مبدا استفاده مي شود؟ منظور مديريت حمل و نقل شهري در روزهاي پاياني هفته آيا سرويس ويژه اي دارد؟ گروه هاي كوه روي چگونه عضو مي پذيرند و چگونه عضو از دست مي دهند؟ آيا اعضاي گروه حسب نيازها و تخصص ها شكل مي گيرد مثلا يك نفر براي آسيب ديدگي يا تغذيه يا بلدچي و ... مجموعا يك گروه هستند؟ به واقع شبكه ورزش در پي آن بود كه نياز هاي واقعي جامعه مخاطب هدف فرضي برنامه راديو كوهستان را بشناسد و بر اساس آن تيپولوژي ارايه برنامه طراحي كند در صورتيكه مي شد بر اساس نيازهاي ذهني احساس شده هم اقدام به تدوين يك برنامه نمود اما علمي‌تر آن است كه به جاي نيازهاي ذهني احساس شده، نيازهاي واقعي هسته كانوني تولد يك برنامه راديويي باشد؛ چرا كه در اين صورت با ديدي باز و بهره گرفتن از نقشه راه ميتوان در دسترسي به اهداف ترسيم شده با اميدواري حركت كرد.

در همين راستا چندي پيش به سفارش واحد طرح و تامين برنامه شبكه راديويي ورزش مركز تحقيقات و سنجش برنامه‌اي سازمان صدا و سيما نياز سنجي از كوهنوردان تهراني درباره راه‌اندازي راديو كوهستان انجام داد در اين نيازسنجي 642نفر بالاي 15 سال در مسيرهاي كوه روي شمال تهران دارآباد دركه توچال كلكچال مورد مصاحبه قرار گرفتند كه نتايج حاصله از آن براي معاون صدا آقاي دكتر خجسته و مجيد نديري مدير شبكه ورزش دلگرم كننده و اميدزا بود و آن‌ها را در راه اندازي برنامه ي صداي كوهستان مصمم تر نمود چرا كه عمده يافته ها با ذهنيت كارشناسي اين تيم مديريتي همپوشي داشت و آن‌ها را متقاعد مي كرد كه راديو در پاسخ دهي به نيازهاي ابراز شده توسط جمعيت كثير كوه روها بويژه در ايام تابستان اقدام كند.»

به گزارش ايسنا ، در پايان مسؤول راه اندازي اين برنامه خطاب به شنوندگان احتمالي برنامه گفت: «ما توي شبكه ورزش براي تابستون همه بچه‌هاي ايروني برنامه ريزي كرديم، برنامه‌ريزي كرديم اونايي كه تعطيلات با كوه حال مي‌كنن اما همپا ندارن با ما همپا بشن، ما اونا رو به كوه مي بريم و بر مي گردونيم صحيح و سالم ، تازه كلي هم براشون تبليغات مي كنيم تا كلي دوستدار داشته باشن ، نگران نباشين به پول توجيبي شما هم چشم نداريم هيچ پولي هم ازتون نمي گيريم شايد جايزه هم بهتون داديم. پيامتون رو پخش مي‌كنيم اونم از راديو سراسري ورزش؛شما اجازه خواهيد داشت با هركسي كه دوست دارين از طريق راديو ورزش صحبت كنين يا اگه دوست داشتين شغلي آزاد! داشته باشين با ما همكار بشين . اصلا يه استوديو صحرايي هم براتون راه مي اندازيم تا هر كي اهلشه بياد اونجا تست گزارشگري هم بده .همپاي شما فرصتييه براي دور هم بودن با هم بودن و براي هم بودن.خب تا زياد روي نكردم و از اصل مطلب دور نيفتادم از برگردان استفاده مي كنم و بر مي گردم به نقطه سر خط : ما همپاي شماييم شما همپاي ما ميشين؟

ممكن است اين پرسش پيش آيد كه محتواي اين برنامه چه خواهد بود پيش از آنكه ذهنيتي براي شما ايجاد شود ما پيشنهاد مي كنيم بي هيچ ذهنيتي يكبار اين برنامه را بشنويد و در صورتيكه علاقمند شديد در همان ساعات پخش برنامه عدد يك را به سامانه پيام كوتاه 30000306 ارسال فرماييد و دست آخر اينكه شما مي توانيد در وبلاگ hampayema.blogfa.com با ما هم صحبت شويد.»

گفتني است در خبر قبلي ايسنا درباره‌ي راديو كوهستان نام اكبر محمدي‌خاني به اشتباه زماني درج شد كه در اين خبر اصلاح شد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن