تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جعفر سبحاني: حضرت زهرا (س) با فرشتگان سخن مي‌گفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت الله جعفر سبحاني: حضرت زهرا (س) با فرشتگان سخن مي‌گفت
خبرگزاري فارس: سخنران كنگره بزرگ بين‌المللي فاطمه شناسي گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با فرشتگان سخن مي‌گفت، حرف‌هاي فرشتگان را مي‌شنيد كه اين نشان از درجه بالاي ايمان اين بانوي بزرگ است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، آيت الله العظمي جعفر سبحاني از مراجع تقليد كشور دقايقي پيش در كنگره بزرگ فاطمه شناسي افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در محيطي پرورش يافت كه معلمش پيامبر (ص) بود.
وي با بيان اينكه سخن گفتن از فاطمه زهرا (س) بسيار دشوار است، خاطرنشان ساخت: اگر بخواهيم به زنان جهان الگوي كاملي را نشان دهيم، حضرت زهرا بهترين الگو و سرمشق براي زنان آزاده جهان است.
سخنران كنگره بزرگ فاطمه شناسي، معصوميت، پاكي، صبر و رشادت را از ويژگي‌هاي بارز شخصيتي اين بانوي مكرمه عنوان كرد و گفت: فرزندان چنين مادري عصاره كمال و جمال هستند كه حضرت زينب (س) و سيدالشهدا شاهدان و گواهان صديق اين ادعا هستند.
آيت‌الله سبحاني ادامه داد: خشم پيامبر خشم خدا و خشم خدا معصيت است و كسي كه خشم الهي محورش باشد، سرور تمام بندگان است.
استاندار مركزي نيز طي سخناني با بيان اينكه زندگي زهراي مرضيه در همه ابعاد آموزنده است، گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه و نمونه كاملي در اخلاق، عدالت‌طلبي، ايمان، فضيلت، تقوا، آگاهي و رفتارهاي نمونه انساني است.
عبدالله سهرابي افزود: هرچه محققان و پژوهشگران بتوانند با انجام كار دقيق علمي، ويژگي ها و فضائل شخصيتي آن حضرت را به مردم بشناسانند، خدمتي اساسي و ماندگار به جامعه كرده اند.
انتهاي پيام/م
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن