تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضمن حمايت بي‌چون و چرا از رژيم صهيونيستي ساركوزي برنامه هسته‌اي صلح‌آميز ايران را زير سوال برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ضمن حمايت بي‌چون و چرا از رژيم صهيونيستي ساركوزي برنامه هسته‌اي صلح‌آميز ايران را زير سوال برد
خبرگزاري فارس: رئيس جمهوري فرانسه در دومين روز از سفر رسمي خود به سرزمينهاي اشغالي در برابر نمايندگان پارلمان رژيم صهيونيستي ضمن اعلام حمايت بي چون و چرا از رژيم صهيونيستي بار ديگر برنامه هسته‌اي صلح‌آميز جمهوري اسلامي ايران را زير سوال برد.


به گزارش خبرنگار فارس در پاريس، نيكلا ساركوزي در دومين سفر رسمي خود به سرزمين‌هاي اشغالي در كنيست (پارلمان رژيم صهيونيستي) در برابر نمايندگان پارلمان به سخنراني پرداخت و طي آن با اشاره به برنامه هسته‌اي ايران اعلام كرد دستيابي ايران به آنچه كه وي سلاح هسته‌اي ناميد براي فرانسه غيرقابل قبول است.
ساركوزي در حالي ايران را به تلاش براي دستيابي به سلاح هسته‌اي متهم مي‌كند كه آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بارها تاكيد كرده است كه تاكنون هيچ گونه انحرافي در برنامه هسته‌اي غيرنظامي به ايران به سوي برنامه تسليحاتي مشاهده نكرده است.
وي در سخنان خود گفت: من به اسرائيل آمده ام بگويم زماني كه موجوديت اسرائيل تهديد مي شود مردم فرانسه در كنار مردم اسرائيل خواهند بود زيرا نمي توان تحملكرد كه موجوديت اسرائيل تهديد شود.
وي افزود: بعد از تجربه آنچه كه در اروپا رخ داد و بعد از كشتار يهوديان ديگر نمي توان پذرفت كه اسرائيل به محو شدن از نقشه جهان تهديد شود.
وي اضافه كرد: فرانسه دوست اسرائيل است. فرانسه زماني كه امنيت و موجوديت اسرائيل تهديد مي شود در كنار اسرائيل است و من هميشه اين گونه فكر مي كردم.
وي در عين حالي كه تلاش مي كرد برنامه هسته‌اي صلح‌آميز ايران را تسليحاتي نشان دهد، افزود: براي اين كه همه چيز واضح باشد مي خواهم بگويم كه برنامه هسته اي نظامي ايران قاطعيت جامعه بين المللي را ايجاب مي كند و اسرائيل بايد بداند كه در اين راه تنها نيست.
رئيس جمهوري فرانسه در عين حال تشديد مجازات‌ها عليه ايران در صورت آنچه كه امتناع به پاسخگويي به جامعه بين المللي ناميد، خواستار شد.
ساركوزي در حالي از رژيم صهيونيستي با چنين حرارتي حمايت مي كند كه اين رژيم به استناد مدارك و شواهد رسمي و اذعان بسياري از مقامات و كارشناسان داراي بيش از 200 كلاهك هسته اي است كه تحت هيچ نظارت بين المللي قرار ندارد. اين رژيم در عين حال معاهده منع گسترش سلاح‌هاي هسته اي را امضا نكرده و برنامه تسليحاتي آن خطري جدي براي صلح و امنيت منطقه اي و جهاني محسوب مي شود.
رژيم صهيونيستي در عين حال به دليل جناياتش در سرزمين هاي فلسطيني به شدت از سوي ملل، محافل و شخصيت هاي خردگرا محكوم شده و اين در حالي است كه غرب در مقابل جنايات اين رژيم سكوت كرده است.
انتهاي پيام/.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 478]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن