تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با ميلاد حضرت زهرا (س) جشن بزرگ ميلاد كوثر در حرم حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با ميلاد حضرت زهرا (س) جشن بزرگ ميلاد كوثر در حرم حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مسئول بسيج خواهران سپاه منطقه استان قم از برگزاري جشن ميلاد كوثر همزمان با ميلاد حضرت زهرا (س) در حرم كريمه اهل بيت خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، زهرا حيدري امروز در جمع خبرنگاران به تشريح ويژه برنامه‌هاي هفته زن و جشن بزرگ ميلاد كوثر پرداخت.
حيدري با اشاره به اهميت تبيين ابعاد مختلف شخصيت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: تجليل از مقام زن و منزلت مادر مبتني بر سيره عملي اين معصوم بزرگوار از ديدگاه امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري داراي اهميت ويژه‌اي است و ما قصد داريم با تمام وجود اين روز عزيز را به يك روز جهاني تبديل كنيم.
وي افزود: در روز ولادت حضرت صديقه طاهره (س) جشن بزرگي با عنوان جشن ميلاد كوثر با همكاري بنياد شهيد و آستانه مقدسه در شبستان بزرگ امام خميني (ره) واقع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار مي‌شود كه در اين برنامه قصد داريم از مادران شهدا و بسيجي نيز تقدير و تشكر داشته باشيم.
مسئول بسيج خواهران سپاه منطقه استان قم ادامه داد: اين مراسم با سخنراني آيت‌الله اميني پيرامون شخصيت زن و ابعاد وجودي حضرت فاطمه زهرا (س) شروع مي‌شود و در ادامه آن بيانيه‌اي كه توسط بسيج خواهران تهيه شده، قرائت مي‌شود و در انتها تاج گلي كه از قبل تهيه شده به ضريح مطهر حضرت معصومه اهدا مي‌شود.
وي در خصوص ديگر برنامه‌هاي هفته بزرگداشت مقام زن اضافه كرد: از برنامه‌هاي ديگر ما در اين هفته بازديد از خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران به منظور ارج نهادن به مقام شامخ اين خانواده‌ها و اجراي طرح بصيرت همسران پاسداران است.
حيدري اضافه كرد: اجراي طرح مهارت زندگي‌، اجراي برنامه‌هاي مختلف ورزشي، ديدار با مادران سالمند در آسايشگاه‌ها، برپايي محافل انس با قرآن، عيادت از بيماران، و گلباران مسجد مقدس جمكران از ديگر برنامه‌هاي هفته بزرگداشت مقام زن است.
انتهاي پيام،/م
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن